ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Atlas Maritime, του Λέοντα Πατίτσα, πρόσθεσε στο βιβλίο παραγγελιών της ακόμη δύο δεξαμενόπλοια.
Η εταιρεία επέστρεψε στο ναυπηγείο DH Shipbuilding για δύο ακόμη πλοία, συνολικής χωρητικότητας 158.000 dwt, μετά την αρχική συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων μονάδων εξοπλισμένων με scrubber.
Τα πρώτα τέσσερα πλοία κοστίζουν περίπου 84 εκατομμύρια δολάρια και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η παράδοση θα γίνει σταδιακά τη διετία 2025 και το 2026. Οι οικονομικοί όροι και οι ημερομηνίες παράδοσης της τελευταίας παραγγελίας δεν έχουν αποκαλυφθεί.
Η Atlas Maritime είχε παραγγείλει πλοία aframaxes στο ίδιο ναυπηγείο. Το ναυπηγείο Shipbuilding, πρώην Daehan Shipbuilding, ναυπηγεί τέσσερις ακόμη μονάδες LR2, χωρητικότητας 115.000 dwt, με δέσμευση για παράδοση στην εταιρεία του Λέοντα Πατίτσα, μεταξύ 2024 και 2025.
Η εταιρεία ναυπηγεί επίσης πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων στο ναυπηγείο Yantai Raffles.
Διαβάστε επίσης
Pyxis Tankers (Βαλέντιος Βαλεντής): Πρόσθεσε στο στόλο ένα φορτηγό πλοίο
Η G7 απαιτεί οι Χούθι της Υεμένης να πάψουν να απειλούν τις θαλάσσιες μεταφορές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Intralot και τα μυστήρια της Intracom, τι συμβαίνει με την Βιοχάλκο, o Πιέρ «έκοψε» τον υπερ-Τειρεσία, γιατί λιποθύμησε ο Γιάννος ο Α’ και η αλησμόνητη περιπέτεια της Νιάρχου με την τζαμπατζού δημοσιογράφο
- Bentley Residences στο Μαϊάμι: καθορίζοντας νέους ορίζοντες για τις κατοικίες υψηλών προδιαγραφών
- Startups: Ποιες εταιρείες «σήκωσαν» τα περισσότερα κεφάλαια το πρώτο μισό του 2025
- Η Μέρκελ πίσω από τις γραμμές: Δεν φώναξε ποτέ — τα είπε όλα με υπονοούμενα
