ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με επενδύσεις 4 εκατ. ευρώ τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του και άνω των έξι εκατ. ευρώ τα επόμενα δύο χρόνια, το shopflix.gr του ομίλου Μαρινάκη στοχεύει να γίνει ο νούμερο ένα «παίκτης» στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην επόμενη τριετία.
Το marketplace, που είναι στον «αέρα» μόλις έναν χρόνο, έχει ήδη περισσότερες από 1.000 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και πάνω από 3,5 εκατ. προϊόντα.
To marketplace στήθηκε σε χρόνους ρεκόρ. Μέσα σε έναν χρόνο, όταν εταιρείες όπως η Amazon θεωρούν ότι χρειάζεσαι τρία χρόνια για να αναπτύξεις ένα marketplace με το στήσιμο, το τεστάρισμα του concept και όλα όσα χρειάζονται, εμείς βγήκαμε και είπαμε σε 12 μήνες θα το κάνουμε. Και πολύ γρήγορα γίναμε ο δεύτερος παίκτης στην αγορά.
Τις σχετικές επισημάνσεις έκανε ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του shopflix.gr αναλύοντας τη στρατηγική που θα φέρει την εταιρεία μπροστά από τον ανταγωνισμό σε μια αγορά που κυριαρχεί το marketplace της Skroutz και δραστηριοποιούνται και άλλοι μικρότεροι παίκτες όπως το marketplace τoυ Public group.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Flexopack: Αποχωρεί ο CFO Αναστάσιος Λυμπερόπουλος – Στη θέση του ο Ζώης Ζαβερδινός
- Apple: Αγοράζει αμερικανικές σπάνιες γαίες αξίας $500 εκατ.
- HELLENiQ ENERGY: Ολοκλήρωσε την εξαγορά του 50% της Elpedison B.V. – Στα 164 εκ. ευρώ το τελικό τίμημα
- Μεγαλύτερος Επιχειρηματικός Αντίκτυπος, Μικρότερο Ανθρακικό Αποτύπωμα: Ο Όμιλος Πλαστικά Θράκης στην Αιχμή της Κυκλικής Μετάβασης και των Στρατηγικών Συνεργειών
