ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ακτινογραφία της Ελληνικής Ακτοπλοΐας: 33 εταιρείες με 153 ακτοπλοϊκά πλοία αποτελούν το θαλάσσιο δίκτυο στα 115 νησιά μας
Με ισάριθμες αποφάσεις του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη κατακυρώθηκαν στη ναυτιλιακή εταιρεία «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΝΕ» (DODEKANIOS SEAWAYS) πλοιοκτήτριας των επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων “ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ” και “ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΠΡΑΪΝΤ” οι παρακάτω δρομολογιακές γραμμές:
1. ΡΟΔΟΣ – ΚΩΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ– ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ ή ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ με επιστροφή, έναντι μισθώματος (€17.245,31) για 3 δρομολόγια εβδομαδιαίως, εκ των οποίων στα 2 θα προσεγγίζει το ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ
2. ΡΟΔΟΣ-ΧΑΛΚΗ-ΤΗΛΟΣ-ΝΙΣΥΡΟΣ-ΚΩΣ και επιστροφή έναντι μισθώματος (€14.801,58) για 2 δρομολόγια εβδομαδιαίως
3. ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή, έναντι μισθώματος (€9.375,00) για την εκτέλεση δύο (02) δρομολογίων την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 15/05/2023 έως 01/10/2023
4. ΡΟΔΟΣ-ΜΕΓΙΣΤΗ (ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ) με επιστροφή έναντι μισθώματος (€7.947,16) για την εκτέλεση (01) δρομολογίου την εβδομάδα για το χρονικό διάστημα από 15/05/2023 έως 15/10/2023.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Προκοπίου: Η επένδυσή μου στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά είναι μία ανταπόδοση στον Πειραιά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς ο Αριστοτέλης Ωνάσης έσωσε τη ναυπηγική βιομηχανία μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο
- IRIS: Το ελληνικό success story στις άμεσες μεταφορές – Συναλλαγές +88%, απάτη -50%
- Intertrade-Softex: «Πράσινο φως» για την ενδιάμεση χρηματοδότηση – Ένα βήμα πιο κοντά η εμβληματική επένδυση
- 28η Οκτωβρίου 1940 – 28η Οκτωβρίου 2025: Το «Όχι» 85 χρόνια μετά