ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σκλαβενίτης, Μασούτης, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, Market In έχουν προχωρήσει σε εξαγορές και συμπράξεις κυρίως με μικρές τοπικές αλυσίδες.
Ταμπέλες ανεβαίνουν και κατεβαίνουν σε μικρά καταστήματα κυρίως στην περιφέρεια και στις νησιωτικές περιοχές με προφανή στόχο:
Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων, επέκταση σε περιοχές που δεν έχουν έντονη παρουσία και διείσδυση σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά, αυτή της μικρής λιανικής.
Η αλλαγή του χάρτη του λιανεμπορίου, με τις συνεχείς εξαγορές μικρότερων αλυσίδων ή μεμονωμένων καταστημάτων από τους ισχυρότερους παίκτες του κλάδου έχει ως αποτέλεσμα να τονώνεται η δυναμική των μικρότερων αιθουσών.
Η όλο και πιο συχνή επιλογή από τους καταναλωτές, των μικρών συνοικιακών καταστημάτων σούπερ μάρκετ για τις αγορές τους είναι μια τάση που αναδείχθηκε κατά την περίοδο της πανδημίας και η οποία όπως φαίνεται ήρθε για να μείνει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Alter Ego Media: Εισέρχεται στον κλάδο του Live Entertainment – Aποκτά το 40% της Stages Network
- Με έμπνευση από τη θάλασσα – Το περιδέραιο του Νταλί που κατέρριψε ρεκόρ δημοπρασίας
- Η CMA CGM σχεδιάζει επένδυση 450 εκατ. δολαρίων στην Τζέντα
- Capital Maritime (Βαγγέλης Μαρινάκης): Νέα παραγγελία στη Hengli για ναυπήγηση δύο Bulkers