Επίπεδο εξοπλισμού R – Line, 2.0lt, diesel, 4motion, με DSG και απόδοση 200PS. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Ήμουν προκατειλημμένος με το έχοντας στο μυαλό μου τις εκδόσεις 1.5lt 130/150PS με τους κυλίνδρους που αναβοσβήνουν. Τα ξέχασα όλα μονομιάς, πίσω από το τιμόνι του δίλιτρου πετρελαιοκίνητου μεσαίου SUV της VW. Εκπληκτικό αυτοκίνητο. Βασικό ατού η άνεση της ανάρτησης που στο αυτοκίνητο δοκιμής μας διέθετε ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ (DCC). Επίσης καθοριστική η ροπή του πετρελαιοκινητήρα και η δύναμή του. Τραβάει σταθερά από παντού, προσδίδοντας γραμμική αίσθηση. Δεν υστερεί ούτε στους πολύ χαμηλούς ρυθμούς περιστροφές, αν και το σωστά παραμετροποιημένο DSG δε σε αφήνει να βρεθείς εκεί.
Μετά τις 2000rpm και ως τις 4000rpm το τράβηγμα είναι απολαυστικό. Η δύναμη βγαίνει ομαλά στο δρόμο χάρη στην τετρακίνηση με τις επιμέρους χαρτογραφήσεις (Snow, Onroad, Offroad, Offroad Individual) και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS εμπρός. Πραγματικά το σταθερό τράβηγμα θυμίζει μεγάλο ηλεκτροκινητήρα σε ακριβή κατασκευή επιπέδου Audi etron.
Ενδεικτικό της ενδοτικότητας της ανάρτησης είναι πως το Tiguan δεν κοπανάει, παρά τα ελαστικά 255/45/19 (έχει κανονική ρεζέρβα). Οι αλλαγές στο 7αρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη περνούν απαρατήρητες χάρη στη μεγάλη ροπή του πετρελαιοκινητήρα. Στο δρόμο είναι εξαιρετικά ισορροπημένο και αγχολυτικά γρήγορο. Σημειώστε πως δεν πρόκειται για σπορ αυτοκίνητο, ούτε προσφέρεται για σπορ οδήγηση. Τούτων δοθέντων κινείται πολύ πιο γρήγορα από αρκετά σπορ αυτοκίνητα, χάρη στην 4κινηση και τη δύναμη του πετρελαιοκινητήρα.
Αξίζει να τονιστεί πως ο εξοπλισμός περιλαμβάνει οτιδήποτε υπάρχει από τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, τα οποία όλα βρίσκονται υπό το ηλεκτρονικό πακέτο IQ. DRIVE.
Το ποιοτικό εσωτερικό, με την καλή ηχομόνωση και το ολοκληρωμένο σύστημα multimedia προσδίδουν στο χρήστη μια εμπειρία ανάλογη των χρημάτων που πρέπει να επενδύσει για να το αποκτήσει. Στο ταξίδι τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, το καλό ηχοσύστημα και η καλή αεροδυναμική συντελούν στην άνεση. Υπάρχει ένα ακόμη γοητευτικό χαρακτηριστικό στο συγκεκριμένο Tiguan: Όντας αντικομφορμιστικό και με χαμηλό προφίλ προσφέρει περισσότερα απ’ όσα δείχνει, δεν προκαλεί και βοηθά να περάσετε απαρατήρητοι, παραμένοντας χαμογελαστοί.
TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion DSG R-Line
Κυβισμός: 1.968cc
Iσχύς: 200PS/3600rpm
Pοπή: 40,8kgm/1750rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 216km/h
Eπιτάχυνση 0-100km/h: 7,7sec
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 6,7 lt/100km
Βάρος: 1.715 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Y): 4.511/1.859/1.675 mm
Μεταξόνιο: 2.678 mm
Χώρος αποσκευών: 520 -1510 lt (διθέσια διαμόρφωση)
CO2: 172gr/km
Τιμή: 52.200 ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Αλέξης Τσίπρας, τα γεροντοφρικιά της «Αριστεράς» και οι αλήθειες που δε λέγονται
- Κώστας Τσιάρας στο mononews: Ερευνώνται τα πρώτα 2.000 ΑΦΜ που πήραν υψηλές επιδοτήσεις – Θα επιστραφούν άμεσα τα χρήματα
- Τράπεζες: Δωρεές και χορηγίες άνω των 600 εκατ. ευρώ σε παιδεία, περιβάλλον, υγεία και πολιτισμό
- Έρικ Βασιλάτος: Ποιος είναι ο πολυεκατομμυριούχος κουμπάρος του Αργυρού και της Νίκα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Τα αλλάζει όλα ο Πιερρακάκης σε ενοίκια, Airbnb, μεγάλους ελέγχους, λαθρεμπόριο έως και καθημερινές πληρωμές
Φαινόμενο Metlen: Η εταιρεία του Ευάγγελου Μυτιληναίου μεγάλωσε 799 φορές σε 30 χρόνια και έχει προσφέρει στους μετόχους αποδόσεις 17.189%

Tο Δικαστήριο του Λονδίνου έδωσε το πράσινο φως για να αποκτήσει o Χάρης Καρώνης το 48,5% της Viva από την JPMorgan
