ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τον Αύγουστο 2022, περισσότεροι από 720.000 τόνοι σιτηρών εξήχθησαν από την Ουκρανία μέσω 33 πλοίων, ενώ άλλα 18 φορτηγά πλοία φορτώνουν ή αναμένουν άδεια προκειμένου να αποπλεύσουν από τα ουκρανικά λιμάνια, σύμφωνα με το ουκρανικό υπουργείο Γεωργίας.
Υπολογίζεται μάλιστα πως η εξαγωγή των ουκρανικών σιτηρών τον Αύγουστο, άγγιξε τα προπολεμικά επίπεδα.
Ανέκαθεν, το δια θαλάσσης εμπόριο, επισημαίνει το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος, ένωνε τους λαούς και συνεισέφερε σημαντικά στον υπερκερασμό των εμποδίων και των κακουχιών του πολέμου, καθότι αποτελεί νευραλγικό πυλώνα για την επιβίωση των πληθυσμών και την εύρυθμη λειτουργία των κρατών.
Η συνεισφορά της εμπορικής ναυτιλίας στη μετρίαση των συνεπειών του Ρωσο-Ουκρανικού πολέμου αντανακλά, για μια ακόμη φορά, τη θεμελιώδη αλληλεξάρτηση της αλυσίδας εφοδιασμού σε βασικά αγαθά, πέρα από τα καταναλωτικά προϊόντα.
Την ίδια στιγμή, η συνέχιση ναυτολόγησης Ουκρανών ναυτικών σε πλοία της ελληνόκτητης αλλά και της διεθνούς ναυτιλίας, συνεισφέρουν σημαντικά στην απασχολησιμότητα και κατ’ επέκταση στην ουκρανική οικονομία, σε περίοδο κρίσης.
Το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος εκφράζει την ελπίδα πως τα παράκτια έθνη του ανθρωπιστικού διαδρόμου, κατανοώντας την σημασία του όλου εγχειρήματος, δεν θα επιβάλλουν αυξημένα τέλη ναυσιπλοΐας, ούτως ώστε να διευκολυνθεί και να διασφαλιστεί η κατά το δυνατόν απρόσκοπτη μεταφορά των σιτηρών.
Διαβάστε επίσης:
Cosmoship – Evalend: Νέες παραγγελίες containerships και gas carriers από τους Έλληνες εφοπλιστές
Attica Group: Παραιτήθηκε από το ΔΣ ο Μιχαήλ Σακέλλης – Στη θέση του ο Ηλίας Τρίγκας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Eurovision: Όσα έγιναν στον Α’ ημιτελικό – Ποιες χώρες προκρίθηκαν – Η Σάττι που τραγούδησε Σελίν Ντιόν και η Κύπρος που δεν έπεισε
- Υπ. Περιβάλλοντος: Στη Βουλή η νέα τροπολογία για την προσαρμογή των κίνητρων του Νέου Οικοδομικού Κώδικα
- Viva – JP Morgan: Το μεγάλο μυστικό στον πόλεμο Καρώνη- Ντίμον που θα κρίνει τον νικητή
- Πόρισμα ΕΜΠ για Τέμπη: Πώς φτάσαμε στο συμπέρασμα για τα έλαια σιλικόνης και την πυρόσφαιρα
