ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ιδιαίτερα έντονη είναι η αντίδραση των εκπαιδευτικών, με αφορμή την πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το νέο «πολυκλαδικό» Λύκειο και την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η βασική ένστασή τους έχει να κάνει με την πρόταση του ΙΕΠ, σύμφωνα με την οποία η εισαγωγή στα ΑΕΙ θα πρέπει να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό – έως και 80% – από τους βαθμούς των μαθητών στα προφορικά στο σχολείο στα δύο τετράμηνα της Γ Λυκείου.
Όπως λένε, σύμφωνα με το Έθνος, αυτή η πρόταση αν υιοθετηθεί θα προκαλέσει «φάμπρικα καλών βαθμών, χρηματισμού και διαφθοράς» στα σχολεία.
Υποστηρίζουν ότι οι ίδιοι ποτέ δεν ήθελαν να «μετράει» ο προφορικός βαθμός των μαθητών για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση γιατί αυτό θα προκαλέσει τεράστια προβλήματα στους καθηγητές καθώς θα δέχονται αφόρητες πιέσεις – και όχι μόνο – από μαθητές και γονείς προκειμένου να βάζουν καλό βαθμό.
Δηλώνουν, τέλος, ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να δεχθούν αυτή τη ρύθμιση και καλούν το ΙΕΠ να διαχειριστεί το ζήτημα με μεγαλύτερη σοβαρότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλη η αλήθεια για τη Famar
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: The wise man: Ποια δουλειά πήρε ο Γ. Ματζουράνης από μεγάλη τράπεζα; Ο Σεριάτος ξανά στις διαφημιστικές business
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σταύρος Ψυχάρης: Πρώτα πήγε στον Ανακριτή και μετά ανακοίνωσε τον κ. Β. Μουλόπουλο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πράτο: Δολοφονίες, μαφία, εμπρησμοί – H σκοτεινή πλευρά της μόδας στην καρδιά της Ευρώπης
- Σωτήρης Φέλιος: Η Ιταλίδα της Όπερας από τη Συλλογή Σοφρά
- Πώς βλέπει το Μαξίμου το ενδεχόμενο κόμμα Καρυστιανού» – Πώς αλλάζει το πολιτικό σκηνικό
- EFA Group: Οι εξαγορές, οι συνεργασίες με Metlen και Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και οι νέοι επενδυτές