ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μια αχαρτογράφητη ακόμη περιοχή, με εξαιρετικά ευοίωνες προοπτικές τα επόμενα χρόνια, μπαίνει δυναμικά ο Όμιλος METRO, του Αριστοτέλη Παντελιάδη, με την προσδοκία της αύξησης του τζίρου περίπου κατά 20%.
Πρόκειται για την αγορά της μικρής λιανικής όπου ο όμιλος, διαβλέποντας τις ευκαιρίες και τις προοπτικές που υπάρχουν, μπαίνει με τη μέθοδο του franchising και με ένα τριετές, σε πρώτη φάση πλάνο, που προβλέπει 86 καταστήματα και 290 καταστήματα σε ορίζοντα 10ετίας.
Με τα μικρά καταστήματα γειτονιάς, χωρίς το ρίσκο του υψηλού κόστους που απαιτεί ένα ιδιόκτητο κατάστημα, η εταιρεία μπαίνει στο παιχνίδι των convenience stores διευρύνοντας την παρουσία των My Market πανελλαδικά και παράλληλα αυξάνοντας τον τζίρο του ομίλου.
Η αλυσίδα του Αριστοτέλη Παντελιάδη, μετά την πιλοτική και επιτυχημένη λειτουργία του πρώτου My market Speedy κατά τη διάρκεια του 2021, σχεδιάζει δυναμικό roll out από το φθινόπωρο.
Τα καταστήματα γειτονιάς θα είναι από 120 έως 200 τ.μ., θα διαθέτουν περίπου από 3.000 έως 4.500 κωδικούς και θα λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο επτά ημέρες την εβδομάδα.
Το κάθε κατάστημα υπολογίζεται ότι θα έχει ετήσιο τζίρο περίπου 750.000 ευρώ.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η μίρλα του… Κολωνακίου, τα δύο «όχι» του Κ.Μ., η ομιλία και το Κογκρέσο, ο Χαφτάρ στην Αθήνα και μια πρόταση γάμου… αέρος
- Οι κορυφαίες γκαλερί της Αθήνας: 12 σταθμοί στην εικαστική σκηνή της Ελλάδας
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΒΑΞ, ΑΔΜΗΕ, ΔΑΑ, ΔΕΗ, Intracom, Quest, ΜΟΗ, ΠΛΑΘ, Φουρλής, Nike και Nvidia
- Ο Trump, οι δασμοί, οι μετοχές της Lululemon, και το παιχνίδι της Posh Spice – Το χρηματιστήριο, τα έσοδα, και η στρατηγική κάνουν πασαρέλα
