ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, γνωστοποίησε ότι υπέγραψε ένα βελτιωμένο συμβόλαιο ναύλωσης για πλοίο της και αναμένεται να κερδίσει τουλάχιστον 20,6 εκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία, της οποίας η μετοχή διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης διόρθωσε τον ημερήσιο ναύλο, σε πλοίο της, τύπου capesize, ναυπήγησης του 2013.
Πρόκειται για το πλοίο Classic Maritime και το οποίο εξασφάλισε ναύλο μέχρι μεταξύ 15 Απριλίου 2024 ή ακόμη και μέχρι 30 Ιουνίου 2024, με ημερήσιο ναύλο 31.000 δολάρια.
Η προηγούμενη απασχόλησή του πλοίου στην Olam International ήταν στα 26.500 δολάρια την ημέρα. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 11 Ιουνίου 2022 και θα κερδίσει το αναφερόμενο ποσό με βάση την ελάχιστη χρονική περίοδο ναύλωσης.
Η εταιρεία Diana Shipping, σήμερα, διαχειρίζεται ένα στόλο 35 bulkers. Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με τη νοτιοκορεατική Hyundai Glovis για το kamsarmax Maia που κατασκευάστηκε το 2009, για ναύλο με περίπου 13,43 εκατομμύρια δολάρια έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2023. Η ναύλωση στα 25.000 δολάρια την ημέρα μπορεί να παραταθεί έως τις 20 Νοεμβρίου 2023.
Διαβάστε επίσης:
Νίκος Βαφειάς: Η Stealth Maritime ναύλωσε capesize έναντι 170.000 δολ. ημερησίως
Μεταφορά ρωσικού πετρελαίου: Το ελληνικό όχι και ο όμιλος Αγγελικούση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Citi και Jefferies για Coca Cola HBC: Τι σημαίνει η εξαγορά της CCBA στην Αφρική έναντι $2,6 δισ.
- Συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες: Τι πρέπει να ξέρουμε
- Barclays: Νέα επαναγορά μετοχών 500 εκατ. λιρών – Αναβάθμιση στόχων και πρόκληση από «κόκκινα δάνεια»
- ΥΠΕΝ: Κεντρικό πληροφοριακό σύστημα θα δημιουργηθεί για την αγορά ΑΠΕ
