• Ναυτιλία

    Γ. Μαρτίνος: Η επαναστατική ψηφιακή πλατφόρμα που ετοιμάζει η Signal Maritime

    Ο Γιάννης Μαρτίνος με τη σύζυγο του Μάγια Ζαφειροπούλου


    Τα σχέδια της ναυτιλιακής του εταιρείας Signal Maritime για τη δημιουργία ενός νέου pool με πλοία aframax τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, που θα θέσει τις βάσεις για ένα “εικονικό” pool που θα λειτουργεί σε μία νέα ψηφιακή πλατφόρμα ναυλώσεων, αποκάλυψε ο εφοπλιστής Γιάννης Μαρτίνος, μιλώντας την Τετάρτη στα Ποσειδώνια.

    Όπως εξήγησε ο Έλληνας εφοπλιστής, πρόκειται για ένα νέο ψηφιακό προϊόν, την Signal Ocean Platform, η οποία θα συγκεντρώνει, θα επεξεργάζεται και τα ταξινομεί πληροφορίες από e-mail, μελέτες ναυλομεσιτών και διάφορες πηγές πληροφοριών και δεδομένων για πλοία και λιμάνια, αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη,

    Η πλατφόρμα θα επιτρέπει στους χρήστες της, μεταξύ άλλων, να υπολογίζουν τις τιμές ναύλωσης και να εντοπίζουν ευκαιρίες σε ένα φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον, που θα παρέχεται και σε ιστοσελίδα, αλλά και σε εφαρμογή για κινητά. “Θα σας βοηθήσει να επικεντρωθείτε σε ευκαιρίες κερδοφορίας, αποφεύγοντας όλα τα βαρετά πράγματα”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Μαρτίνος.

    Το νέο pool που ανακοίνωσε ο Έλληνας εφοπλιστής θα περιλαμβάνει αρχικά πέντε πλοία aframax συν δύο ακόμα που θα είναι υπό την εμπορική του διαχείριση, με στόχο ως το τέλος του έτους να έχουν αυξηθεί στα 12. Απώτερος στόχος του Γιάννη Μαρτίνου είναι μέχρι το καλοκαίρι του 2019 να έχει ενσωματώσει την ψηφιακή του πλατφόρμα στο pool, ώστε να δημιουργήσει ένα “εικονικό” pool, στο οποίο οι πλοιοκτήτες θα μπορούν να εισάγουν και να αποσύρουν πλοία πιο γρήγορα απ’ ότι στα κλασικά pools, χάρη στην ικανότητα της πλατφόρμας να κρίνει με μεγαλύτερη ακρίβεια την αξία στην αγορά.

    Για την ώρα, η ψηφιακή πλατφόρμα βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο με λίγους πλοιοκτήτες και μπορεί να διαχειρίζεται πλοία VLCCs, suezmaxes και aframaxes, ενώ ως το τέλος του έτους θα έχουν προστεθεί πλοία από capesizes έως panamaxes και στο πρώτο τρίμηνο του 2019, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα προστεθούν και τα “καθαρά” τάνκερ (MR, LR1 κλπ).

    Σημειώνεται ότι ο Γιάννης Μαρτίνος, γιος του εφοπλιστή Ντίνου Μαρτίνου και αδελφός του Νικόλα Μαρτίνου, ο οποίος “τρέχει” την οικογενειακή ναυτιλιακή Thenamaris, μπήκε στη ναυτιλία έχοντας σπουδάσει μηχανικός στο Tufts University των ΗΠΑ και, όπως σημειώνει το TradeWinds, το νέο του εγχείρημα αποτελεί ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά δείγματα μίας τάσης που επικρατεί μεταξύ των εξοικειωμένων με την τεχνολογία νέων Ελλήνων εφοπλιστών για ψηφιακά εγχειρήματα στον τομέα της ναυτιλίας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Deep Sea Metro II»: Το πλωτό γεωτρύπανο που πέρασε από την οικογένεια Αγγελόπουλου στην Τουρκία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Aegean Marine Petroleum: Τι αποκάλυψε έρευνα στα ταμεία της εταιρίας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Probunkers: Η νέα εταιρεία του bunkering για τα πλοία LNG



    ΣΧΟΛΙΑ