ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δύο φορτηγά πλοία πρόσθεσαν στον στόλο τους τα αδέρφια Γιώργος και Δημήτρης Στεφάνου στο δίμηνο Αυγούστου και Σεπτεμβρίου .
Η εταιρεία επιβεβαίωσε στο mononews τις αγορές, ενώ σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, εξετάζουν να αγοράσουν και δύο μικρής μεταφορικής ικανότητας επιβατηγά καταμαράν για την ενίσχυση της ακτοπλοϊκής εταιρείας Golden Star Ferries.
Τα δύο φορτηγά πλοία που αγοράστηκαν είναι τα πλοία Istria Renamed και Silver Navigator.

Το πρώτο μετονομάστηκε ήδη σε Peter S, είναι ναυπήγησης 2013 και κατασκευάστηκε στο κινεζικό ναυπηγείο Yard Wuhu Xinlian. Το πλοίο παραλήφθηκε στις 18 Αυγούστου 2025. Η τιμή αγοράς που αναφέρθηκε είναι 17,2 εκατομμύρια δολάρια.
Το πλοίο έχει ολικό μήκος 223,7 μέτρα και το πλάτος του είναι 32,2 μέτρα.
Το δεύτερο φορτηγό πλοίο, ονομάστηκε Theotokos S, είναι ναυπήγησης 2011 και κατασκευάστηκε στην Νότιο Κορέα στο Yard STX και παρελήφθη στις 18 Σεπτεμβρίου 2025.
Το πλοίο έχει μήκος 229 μέτρα και πλάτος 32 μέτρα.
Ο Γιώργος και Δημήτρης Στεφάνου, σπούδασαν και οι δύο στο Ναυτικό Λύκειο της Άνδρου, ακολούθησαν το ναυτικό επάγγελμα είναι οι δημιουργοί των ναυτιλιακών εταιρειών Bright Maritime Corporation, Bright Navigation Inc και Golden Star Ferries, οι οποίες διαχειρίζονται είκοσι πέντε ποντοπόρα φορτηγά πλοία και πέντε ακτοπλοϊκά πλοία.
Ξεκίνησαν φτωχόπαιδα από τις Στενιές της Άνδρου, ένα αμφιθεατρικό χωριό, που βρίσκεται σε υψόμετρο 80 μέτρων κοντά στη Xώρα του νησιού.
Εκεί έζησαν οι γονείς του Γιώργου και του Δημήτρη Στεφάνου, Πέτρος και Χρυσάνθη.
Ο Γιώργος Στεφάνου, πλοιάρχευσε στα πλοία της οικογένειας Κούλουθρου, που στο τέλος πέρασε στη διεύθυνση της Έφης Κούλουθρου, ενώ ο Δημήτρης Στεφάνου ταξίδευε με τα πλοία του καπετάν Δημήτρη Παλαιοκρασσά και αργότερα με τα πλοία του Αυγουστή Πολέμη.
Αρχικά τα δύο αδέλφια, ίδρυσαν ένα ναυτικό γραφείο που ναυτολογούσε ναυτικούς από τις Φιλιππίνες και αργότερα από την Ρουμανία, στα πλοία των καραβοκυραίων από την Άνδρο και την Χίο.
Όμως, το 1999, κατάφεραν και αγόρασαν το πρώτο τους πλοίο, το οποίο παρέλαβαν το επόμενο έτος. Η συνέχεια ήταν ιδιαίτερη επιτυχημένη. Κάθε χρόνο πρόσθεταν και από ένα φορτηγό πλοίο στον στόλο τους.
Με την ακτοπλοία ασχολήθηκαν μετά από προτροπή του τότε δημάρχου Άνδρου, Γιάννη Γλυνού, που τους διατύπωσε το αίτημα να ενισχύουν την θαλάσσια συγκοινωνία του νησιού τους με το λιμάνι της Ραφήνας, ιδρύοντας την Golden Star Ferries.
Διαβάστε επίσης:
Δεκατέσσερις οι νεκροί ναυτικοί από τις επιθέσεις των Χούθι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ωνάσης: Το deal που θα άλλαζε τον κόσμο και θα τον έκανε «αυτοκράτορα»
- Νέες μαρίνες βγάζει στην αγορά το Υπερταμείο
- Ο θρίαμβος των τραπεζών, τι θα κάνει ΤΩΡΑ η Intralot, τα νέα πρόσωπα της METLEN, τα μυστήρια της ΕΧΑΕ, τα λάθη της Εθνικής με την Παυλίδης, η νέα επένδυση της Τραυλού, το ράλι της THEON, τα παρασκήνια του Ωδείου και η νίκη Κούστα στις Σπέτσες
- Κεραμουργία Βορείου Ελλάδας: Βάζει πόδι στα Βαλκάνια με νέο εργοστάσιο στη Σερβία
