• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Ο επόμενος απόλυτος εξωτικός προορισμός είναι σε μια απρόσμενη τοποθεσία

    • Bloomberg


    Πιθανόν να μην έχετε ακουστά το νέο «χρυσωρυχείο» διακοπών στο Μεξικό. Εξάλλου, η Riviera Nayarit έχει επινοήσει το όνομά της μόνη της – και το χρησιμοποιεί λιγότερο από μία δεκαετία τώρα. Η ακτή των 321 χιλιομέτρων του Ειρηνικού όμως, με τη νότια άκρη της μόνο μερικά λεπτά από το Puerto Vallarta, πρόκειται να μπει σύντομα στο ραντάρ όλων.

    Μέχρι το 2021, τα θέρετρα One & Only, Auberge, Rosewood και Fairmont θα έχουν τις δικές τους εγκαταστάσεις στην ακτή, ενώ είναι ήδη υπό κατασκευή ένα θεματικό πάρκο του Cirque du Soleil. Το ξενοδοχείο Six Senses – ηγέτης στα πεντάστερα spa-ξενοδοχεία – πρόκειται να υπογράψει σύντομα συμφωνία για μια θέση στην ακτή.

    Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Ο Richard Zarkin, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του συμβουλίου τουρισμού της περιοχής, προβλέπει ότι η Riviera Nayarit θα αποκτήσει 5.000 δωμάτια ξενοδοχείων μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, κυρίως στην παραλία.

    «Ο κόσμος μας έβλεπε σαν τον ‘δορυφόρο’ του Puerto Vallarta», αναφέρει ο ίδιος στο Bloomberg. «Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά έχουμε κάνει μεγάλα βήματα», προσθέτει.
    Ο τουρισμός έχει γίνει η μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος της περιοχής, με έσοδα 200 εκατ. δολάρια το 2017 και πληρότητα ξενοδοχείων της τάξης του 90% όλη τη χρονιά.
    Sayulita, ένα ηλιόλουστο χωριό της Riveria Nayarit

    Γιατί είναι εκπληκτικός προορισμός

    «Υπάρχει ένα είδος φόρμουλας όταν χτίζεις ένα θέρετρο πολυτελείας», αναφέρει ο Mike Minchin, υπεύθυνος μάρκετινγκ της Auberge Resorts Collection.

    Τα τρία πράγματα τα οποία αναζητεί; Έναν προορισμό με απίστευτη φυσική ομορφιά, μια φιλόξενη κουλτούρα και εύκολη πρόσβαση.

    Η Riviera Nayarit τα έχει όλα. Οι παραλίες της με τη χρυσή αμμουδιά συμπληρώνονται από απότομους βράχους και πυκνή ζούγκλα. Η ομορφιά αυτή ενισχύεται από γεμάτα ζωή ψαροχώρια και καλλιτεχνικές κοινότητες που είναι πολύ υπερήφανες για τον τόπο τους. Και απευθείας πτήσεις, συνδέοντας το κοντινό  Puerto Vallarta με 38 πόλεις στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Όλα αυτά καθιστούν την ακτή εύφορο έδαφος για τουριστική ανάπτυξη.

     

    Ο πρόεδρος του One&Only Philippe Zuber θεωρεί τις λιμνοθάλασσες, τα ποτάμια και τους αρχαιολογικούς χώρους της περιοχής καθοριστικούς παράγοντες στην απόφασή του ν’ ανοίξει εκεί ένα θέρετρο. Εξηγεί ότι οι πελάτες του θα μπορούν να πάνε για ψάρεμα ή να απολαύσουν μια μεγάλη ποικιλία από θαλάσσια σπορ ή να εξερευνήσουν τους αρχαιολογικούς χώρους της Altavista, με τα χιλιάδες ιερογλυφικά των Αζτέκων.

    Μια μακέτα του θέρετρου One&Only, που θα ανοίξει το 2020

    Μέρος με ιστορία

    Όχι ότι η Riviera Nayarit δεν έχει αποδείξει την αξία της.

    Έχουν περάσει δύο δεκαετίες από το άνοιγμα του πρώτου πολυτελούς ξενοδοχείου στην περιοχή. Ένα λαμπερό, εμπνευσμένο από την μεξικάνικη χασιέντα θέρετρο της Four Seasons στην κοινότητα Punta Mita. Πολλοί διακεκριμένοι σταθεροί πελάτες του έφεραν λίγο από την λάμψη τους στην περιοχή, ανάμεσά τους οι Καρντάσιανς και η βασιλική οικογένεια της Νορβηγίας.

    «Η Punta Mita και όλη η Riviera Nayarit είχαν μια μεγάλη περίοδο ‘εγκυμοσύνης’» λέει ο διευθυντής του και περιφερειακός αντιπρόεδρος του Four Seasons, John O’Sullivan. «Τώρα είναι η ώρα να αποδώσει τους καρπούς της».

    Η θέα ενός δωματίου του Four Seasons Punta Mita, του πρώτου πολυτελούς ξενοδοχείου στη Riviera Nayarit

    Ο O’Sullivan εξηγεί ότι η άνθιση της οικονομίας και οι βελτιωμένες υποδομές είναι αυτά που οδήγησαν στην ξαφνική δημοφιλία της περιοχής. Καθώς οι πτήσεις αυξήθηκαν από το αεροδρόμιο του Puerto Vallarta, η αγορά μετατράπηκε από προορισμός για ταξίδια του μέλιτος σε ταξιδιώτες του μαζικού τουρισμού. «Τώρα έχουμε τις υποδομές να εξυπηρετήσουμε αυτές τις αγορές», αναφέρει ο ίδιος.

    «Μπορείς να ‘ρίξεις’ τέσσερα ή πέντε ξενοδοχεία οπουδήποτε και να το ονομάσεις ‘τοπ προορισμό’», προσθέτει. «Αυτό που κάνει την Riviera Nayarit να ξεχωρίζει είναι ότι είναι πολύ πιο αληθινή από αυτό – υπάρχει πολύ μεγάλη πολιτισμική και φυσική έλξη την οποία και όλοι κερδίζουμε από την όσμωση και την εγγύτητα».

    Ο ανταγωνισμός, προσθέτει, μπορεί να εμπνεύσει τις αεροπορικές να ενισχύσουν τις υπηρεσίες τους, ίσως ακόμα με αεροπλάνα με business class θέσεις. «Αυτό θα ήταν κολοσσιαίο», τονίζει.



    ΣΧΟΛΙΑ