• Τράπεζες

    Eurobank: Virtual επισκέψεις στο δίκτυο της περιφέρειας και online «στρογγυλά τραπέζια» με μεγάλους πελάτες καθιερώνει ο Φωκίων Καραβίας

    Φωκίων Καραβίας

    Φωκίων Καραβίας, Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank


    Τις virtual επισκέψεις στο δίκτυο της περιφέρειας, αλλά και διαδικτυακά «στρογγυλά τραπέζια» με μεγάλους πελάτες έχει καθιερώσει ο επικεφαλής της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας.

    Η τράπεζα έχει προσαρμόσει την επικοινωνία και την επαφή με την πελατεία της στις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργεί η πανδημική κρίση. Η αρχή έγινε από τα νησιά Λήμνο και Λέσβο, ενώ χθες ανάλογη virtual συνάντηση έγινε με το δίκτυο της Κρήτης.

    Η διοίκηση της Eurobank βρίσκεται λοιπόν σε «ανοικτή γραμμή» όχι μόνο με τους επικεφαλής του δικτύου της περιφέρειας, αλλά και με εργαζόμενους των καταστημάτων.

    Την Τρίτη 6 Οκτωβρίου στην ψηφιακή επίσκεψη στην Κρήτη συμμετείχε ο κ. Φωκίων Καραβίας, CEO της τράπεζας, και οι κ.κ. Κώστας Βασιλείου (αναπληρωτής CEO), Ιάκωβος Γιαννακλής, επικεφαλής του Retail Banking, Ανδρέα Χασάπη, επικεφαλής του Commercial Banking, Αλέξανδρος Τσουρινάκης, επικεφαλής Private Banking Greece, Γιάννης Σεραφειμίδης, επικεφαλής του δικτύου καταστημάτων, περιφερειακοί διευθυντές και στελέχη από το δίκτυο της Κρήτης.

    Εικόνα από την ψηφιακή επίσκεψη του CEO της Eurobank, κ. Φωκίωνα Καραβία, στην Κρήτη

     

    Η πορεία της φετινής τουριστικής σεζόν και η δύσκολη οικονομική συγκυρία, καθώς το νησί αποτελεί ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού, αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια της συνάντησης. Και ειδικότερα πως η πορεία του τουρισμού και της αγροτικής  οικονομίας επηρεάζουν την οικονομία του νησιού και την πιστωτική συμπεριφορά των πελατών της τράπεζας.

    Η διοίκηση της τράπεζας αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην αναπτυξιακή προοπτική που θα προσδώσουν τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα σε επίπεδο υποδομών που βρίσκονται σε εξέλιξη στην Κρήτη, όπως είναι το αεροδρόμιο στο Καστέλι, το έργο διασύνδεσης ΑΔΜΗΕ της Κρήτης με Αττική, η κατασκευή ΒΟΑΚ κ.α., καθώς και μεγάλες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και  επενδύσεις που θα ενισχύσουν τις αναπτυξιακές ευκαιρίες του νησιού.

    Η διοίκηση έκανε ιδιαίτερη αναφορά:

    -Στην επιτυχημένη πιστωτική επέκταση που αποτυπώνεται σε όλες τις κατηγορίες των χρηματοδοτήσεων με αιχμή του δόρατος να αποτελούν τα επιχειρηματικά δάνεια όπου πρωταγωνιστούν σε αύξηση υπολοίπων σε επίπεδο τράπεζας.

    -Καθώς και στη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων μονάδων (Retail, Business Center, Private Banking) προκειμένου να αξιοποιηθούν στο μέγιστο βαθμό όλες οι εμπορικές ευκαιρίες και  συμφωνίες που διαδραματίστηκαν και πρόκειται να πραγματοποιηθούν στο νησί.

    Μάλιστα όπως τόνισε η διοίκηση: Τα αποτελέσματα του δικτύου της Κρήτης, αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, διότι έχουν επιτευχθεί υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες αναλογιζόμενοι τη μεγάλη μείωση του ΑΕΠ του νησιού που δοκιμάζεται από τις συνέπειες της υγειονομικής κρίσης (μείωση των τουριστικών εσόδων και μειωμένη καταναλωτική δαπάνη).

    Τόσο στην πρόσφατη επίσκεψη στην Κρήτη, όσο και στις προηγούμενες σε Λήμνο και Λέσβο, το μήνυμα που στέλνει η διοίκηση στα στελέχη της περιφέρειας,  είναι πως:

    -Πρέπει να συνεχιστεί η στήριξη ιδιωτών και επιχειρήσεων που αδυνατούν να είναι συνεπείς στις δανειακές τους υποχρεώσεις.

    -Στα προγράμματα που βρίσκονται σε εξέλιξη και αφορούν την  στήριξη των επιχειρήσεων.

    -Στη χρηματοδότηση των επενδυτικών σχεδίων τουριστικών επιχειρήσεων.

    -Και φυσικά στην αξιοποίηση των εναλλακτικών δικτύων για την εξυπηρέτηση σημαντικού μέρους των πελατών.

    «Η πανδημία μας οδηγησε να εφαρμόσουμε νέους τρόπους επικοινωνίας. Χαράσσεται στρατηγική, δίνονται κατευθύνσεις, λύνονται προβλήματα», σημειώνει μιλώντας στο mononews.gr ο κ. Γιάννης Σεραφειμίδης.

    Εχουμε εξοπλίσει, συνεχίζει, το δίκτυο με κάμερες, ώστε να επικοινωνούμε ταχύτερα. Η πρώτη μας επίσκεψη ήταν στη Λέσβο, αμέσως μετά τη φωτιά στη Μόρια τότε που το νησί ήταν «κομμένο» στα δύο. Θέλαμε να στείλουμε το μήνυμα ότι η τράπεζα είναι πάντα στο πλευρό των εργαζομένων και των πελατών της.

    Και όπως λέει, οι επισκέψεις πλέον στα καταστήματα του δικτύου γίνονται άμεσα, ενώ παλιά ήταν «εκστρατεία». Τα virtual visit αποτελούν ένα «εργαλείο» της διοίκησης  για πιο άμεση, συνεχή  και εύκολη επικοινωνία.

    Στο ερώτημα ποιος είναι ο ρόλος του τραπεζικού καταστήματος στη νέα ψηφιακή εποχή, ο κ. Σεραφειμίδης λέει πως «πλέον ο ρόλος του θα είναι περισσότερο συμβουλευτικός, για προϊόντα και δάνεια μεγάλης διάρκειας, όπως είναι τα στεγαστικά δάνεια. Ενώ οι κλασσικές τραπεζικές συναλλαγές πραγματοποιούνται πλέον μέσω των εναλλακτικών δικτύων».

    Σεραφειμίδης Eurobank.
    Γιάννης Σεραφειμίδης, επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Δικτύου Eurobank.

    «Το κατάστημα θα υπάρχει πάντα», τονίζει ο κ. Σεραφειμίδης, «θα είναι Phygital, δηλαδή ένας συνδυασμός φυσικού και ψηφιακού καταστήματος. Εχουμε βελτιώσει σημαντικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει ψηφιακά η τράπεζα, συνεχίζει: Το ψηφιακό πορτοφόλι από το Μάιο έχει 100.000 εγγεγραμμένες κάρτες. Η υπηρεσία v-banking, ο ψηφιακός σύμβουλος που αρχικά απευθυνόταν στους επιχειρηματίες πελάτες, τώρα καλύπτει και τους πελάτες του personal banking, με περισσότερους από 2.000 ιδιώτες πελάτες να έχουν συνδεθεί στην υπηρεσία».

    «Το κατάστημα θα συνεχίσει να είναι στην πρώτη γραμμή, όμως είναι εξοπλισμένο με νέα όπλα. Εξοπλίζουμε και μετασχηματίζουμε ψηφιακά τα καταστήματα μας, τα οποία θα εξακολουθήσουν να είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής λιανικής. Προτεραιότητα μας είναι να στηρίζουμε και να βρισκόμαστε στο πλευρό των πελατών μας», συμπληρώνει ο κ. Σεραφειμίδης.

    Τέλος αναφέρουμε ότι στη συνάντηση στην Κρήτη συμμετείχαν ακόμα ο επικεφαλής Τομέα Β: Δυτική Αττική, Κρήτη & Δυτική Ελλάδα, κ. Γεώργιος Ζήσης, οι περιφερειακοί Διευθυντές  Χανίων κ. Δημήτρης Δούβρης, Ρεθύμνου κ. Μιχάλης Κανάκης, Ηρακλείου κκ. Νίκος Φραγκιαδάκης, Νίκος Ρασούλης, Λασιθίου κ. Χαράλαμπος Ρούγκας, οι διευθυντές  Business Center Ηρακλείου Κρήτης κ. Νίκος Καλπαδάκης, Private Banking Κρήτης και Ρόδου κ. Δημήτρης Παπαδομανωλάκης και ο  Δ/ντης Υποδιεύθυνσης Αξιολόγησης Πιστοδοτήσεων Νέων Δανείων SB – Περιφέρεια Κρήτης & Νήσων Αιγαίου κ. Γιάννης Αποστολάκης.

    Και στην ψηφιακή επίσκεψη σε Λέσβο και Λήμνο συμμετείχαν ο Διευθύνων  Σύμβουλος κ. Φωκίων Καραβίας, ο Επικεφαλής Γενικής Διεύθυνσης Δικτύου Καταστημάτων κ. Γιάννης Σεραφειμίδης, ο Επικεφαλής Τομέα Ανατ. Αττικής, Νήσων Αιγαίου & Ιονίου, κ. Φώτης Μπακογιάννης, ο Διευθυντής Περιφερειακής Αγοράς Λέσβου-Λήμνου, κ. Γιάννης Μεϊντάνης και οι Διευθυντές των καταστημάτων Μυτιλήνης, κα Φραγκούλα Τοπαλή, Καλλονής Λέσβου, κ. Γιώργος Χρυσόπουλος και  Λήμνου, κ. Γιώργος Κουκουλόπουλος.



    ΣΧΟΛΙΑ