• Τράπεζες

    Χριστίνα Θεοφιλίδη (ΕΤΕ): «Η ψηφιοποίηση είναι μονόδρομος για να είμαστε ανταγωνιστικοί»

    Χριστίνα Θεοφιλίδη, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της ΕΤΕ


    Η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων μέσα από τα προγράμματα του ΤΕΠΙΧ ΙΙ και του Ταμείου Εγγυοδοσίας, η διαρκής ανάπτυξη των digital υπηρεσιών, όπως και η εκπαίδευση της πελατείας για να στραφεί στο internet banking, είναι οι βασικές προτεραιότητες της Εθνικής Τράπεζας όπως χαρακτηριστικά λέει στο mononews.gr η γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της ΕΤΕ κα Χριστίνα Θεοφιλίδη.

    Και παραδέχεται πως η κρίση που προκλήθηκε από την πανδημία του covid-19 επιτάχυνε την ψηφιοποίηση της αγοράς και του κράτους.

    Η Εθνική έχει δεχθεί μέχρι σήμερα 17.000 αιτήματα δανειοδότησης στο πλαίσιο της δράσης ΤΕΠΙΧ ΙΙ (με επιδοτούμενο 100% για τα 2 πρώτα χρόνια και 40% για τα επόμενα τρία), ύψους 1,8 δισ. ευρώ. Αιτήματα τα οποία έχουν «φορτωθεί» στην πλατφόρμα της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (ΕΑΤ), η οποία θα δώσει και τις τελικές εγκρίσεις.

    Ταυτόχρονα, όπως σημειώνει η κα Θεοφιλίδη η Εθνική έχει προετοιμαστεί για να ανταποκριθεί στα αιτήματα της πελατείας της για χρηματοδότηση μέσω του ταμείου Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων, το οποίο θα ξεκινήσει τις επόμενες μέρες.

    Και ενώ η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, η επανεκκίνηση της οικονομικής δραστηριότητας είναι βασική προτεραιότητα της Εθνικής, η τράπεζα εστιάζει και στην εκπαίδευση της πελατείας της στις digital τραπεζικές υπηρεσίες. Μάλιστα έχει δημιουργήσει ομάδες αποκλειστικής στήριξης εταιρικών πελατών, όπως και ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για συνταξιούχους, με την ανταπόκριση να είναι μεγάλη.

    Σύμφωνα με την κα Θεοφιλίδη «η ψηφιοποίηση είναι μονόδρομος για να είμαστε ανταγωνιστικοί».

    Τον Απρίλιο η Εθνική πέτυχε 100.000 νέες εγγραφές στο internet banking, ενώ πραγματοποιήθηκαν 50.000 πωλήσεις προϊόντων, όπως καρτών, προθεσμιακών καταθέσεων κ.α. Το 60% των συναλλαγών πραγματοποιήθηκε με ηλεκτρονικά μέσα και μόλις το 5% με παρουσία στο κατάστημα.

    Παράλληλα η τράπεζα πέτυχε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στο δίκτυο τις μέρες πληρωμής των συντάξεων, δίνοντας αριθμό προτεραιότητας στους πελάτες, αλλά και ενισχύοντας τα ταμεία για ταχύτερη εξυπηρέτηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι τις μέρες πληρωμής συντάξεων παρατηρείται αύξηση κατά 50% της πελατείας, με το 80% των συνταξιούχων να θέλει ενημέρωση του βιβλιαρίου…

    Σήμερα το 20% των εργαζομένων της ΕΤΕ εξακολουθεί να είναι σε άδεια ειδικού σκοπού και το 65% των υπαλλήλων βρίσκονται στις θέσεις τους και οι υπόλοιποι σε τηλεργασία.

    Ο ρόλος του δικτύου και πως θα διαμορφωθεί μόλις ομαλοποιηθούν οι συνθήκες, είναι ανάμεσα στα θέματα που εξετάζουν οι τράπεζες. Για τη μορφή και το μέγεθος που θα έχουν τα τραπεζικά καταστήματα υπάρχουν δύο θεωρίες. Η μία θέλει μεγάλα και λιγότερα καταστήματα, η άλλη μικρά σε μέγεθος χωρίς να μειωθεί ο αριθμός τους.



    ΣΧΟΛΙΑ