• Top Stories

    Θύελλα από το «Jekyll and Hyde» του Σπίρτζη για Ελληνικό -ΝΔ: «Ας τον παραιτήσει ο Τσίπρας!»

    • NewsRoom
    Σπίρτζης

    Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης


    Μετά τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη, στο στόχαστρο της Νέας Δημοκρατίας μπαίνει ένα ακόμα στέλεχος της κυβέρνησης Τσίπρα, ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος  Σπίρτζης με αφορμή τις δηλώσεις του για την επένδυση του Ελληνικού.

    Πριν καλά-καλά στεγνώσει το μελάνι στο ΜoU μεταξύ  της Lamda Development και του ΤΑΙΠΕΔ που «ξεμπλόκαρε» την επένδυση στην έκταση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, ο κ. Σπίτζης ήρθε να δηλώσει ότι «το Ελληνικό έπρεπε να αξιοποιηθεί διαφορετικά και με άλλες διαδικασίες από αυτές του ΤΑΙΠΕΔ» και ότι «το τίμημα έπρεπε να είναι πολλαπλάσιο».

    “Αν δεν παραιτείται, ας τον παραιτήσει ο Τσίπρας”

    «Ο κ. Σπίρτζης “πονάει” για την ιδιωτικοποίηση και αξιοποίηση του Ελληνικού θεωρώντας το τίμημα πολύ μικρό», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της η ΝΔ. «Ένα έργο πνοής για τους πολίτες, με χιλιάδες θέσεις εργασίας το καθυστερούν με τις ιδεοληψίες τους και την ανικανότητά τους. Αφού ο κ. Σπίρτζης δεν μπορεί ας παραιτηθεί. Ή ας τον παραιτήσει ο πρωθυπουργός. Η Κυβέρνηση αυτή Τσίπρα έχει, τσίπα δεν έχει κανείς τους», υπογραμμίζεται.

    … και ο πόλεμος ανακοινώσεων καλά κρατεί

    Αμεση ήταν ανταπάντηση του υπουργού ο οποίος μάλιστα συνέδεσε την τακτική του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης με το κίνημα «Παραιτηθείτε»:

    «Η επικοινωνιακή πολιτική της Νέας Δημοκρατίας άλλαξε: Μετά την αποτυχημένη επικοινωνιακή καταιγίδα του “λέτε ψέματα»”, μετά το “ζητάμε εκλογές”, το “φύγετε τώρα”, “τις Off shore”, τώρα παίζεται το έργο της επίσης αποτυχημένης επικοινωνιακής πολιτικής του “Παραιτηθείτε”», αναφέρει ο κ. Σπίρτζης σε νέα ανακοίνωσή του.

    «Το νέο σενάριο της θεατρικής πρόζας της ΝΔ, είναι να ζητάει καθημερινά την παραίτηση ενός υπουργού της Κυβέρνησης. Όποια όμως τακτική κι αν ακολουθήσει η ΝΔ και οι συνοδοιπόροι της, δε μπορούν να καλύψουν τις ευθύνες τους για τον κύκλο της ύφεσης και την περιπέτεια που έχουν βάλει τη χώρα, από τις άθλιες πολιτικές που είχαν ακολουθήσει, από τους μηχανισμούς κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος, από τη διαφθορά στο δημόσιο τομέα, από τη διαφθορά και τη διαπλοκή των συμφερόντων που είχαν υπηρετήσει», συνεχίζει και καταλήγει: «Εμείς θα συνεχίσουμε, με τη στήριξη του ελληνικού λαού και θα βγάλουμε τη χώρα, από την περιπέτεια που μας έβαλαν. Μέχρι τότε, μέρα με τη μέρα, όποια στήριξη κι αν έχουν από τα γνωστά πια συγκροτήματα των ΜΜΕ και όποια επικοινωνιακή πολιτική κι αν ακολουθήσουν, το δικό μας μέλημα είναι ένα: “Όλα στο φως”».

    Ο πόλεμος ανακοινώσεων ολοκληρώθηκε με νέα ανακοίνωση της Συγγρού: «Ο κ. Σπίρτζης επιβεβαιώνει την ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας: Δεν υπάρχει τσίπα»

    Η αιχμή Σπίρτζη για την εισαγγελική έρευνα

    Ειδικά όσον αφορά το τίμημα για το Ελληνικό ερωτηθείς αν είναι χαμηλό το ποσό των 915 εκατ. ευρώ, ο κ. Σπίρτζης ήταν κατηγορηματικός αφήνοντας παράλληλα και σαφέστατη αιχμή:

    «Και βέβαια είναι χαμηλό. Μπαίνει θέμα για αυτό; Γιατί δεν ρωτάτε τον εισαγγελέα που κάνει έρευνα γι’αυτό;»

    elliniko-lamda-stock

    Σε συνέντευξή του στον RealFM, o υπουργός δεν παρέλειψε να απαντήσει και στο κύμα επικρίσεων που δέχθηκε για τη διαφορετική άποψη που είχε εκφράσει, μέσω μελέτης του ΤΤΕ, πριν γίνει υπουργός:

    «Ο υπουργός και με την ιδιότητα του προέδρου του ΤΕΕ έλεγε ότι το τίμημα έπρεπε να είναι 3 δισ. και το λέω και σήμερα. Έπρεπε να είναι 3 δισ. Η διαφορά με τη διαπραγμάτευση που έγινε, προσπαθήσαμε να το φέρουμε μέσω υποχρεώσεων του παραχωρησιούχου με υποδομές. Η ομάδα που χειρίστηκε αυτή τη διαπραγμάτευση από την κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ, δηλαδή ο Αλέκος Φλαμπουράρης και η ομάδα που έκανε πέτυχε πάρα πολλά πράγματα.»

    Ο υπουργός Υποδομών εξηγώντας τις βελτιώσεις για τις οποίες έκανε η κυβέρνηση στη σύμβαση που βρήκε για το Ελληνικό, είπε: «Εχουμε κάποια δισ. ευρώ που θα βάρυναν τον ελληνικό λαό και το ελληνικό κράτος για βασικές υποδομές που θα βαρύνουν τον επενδυτή».

    «Από αυτά που έχω πει στο παρελθόν δεν παίρνω πίσω ούτε μία λέξη. Το Ελληνικό έπρεπε να αξιοποιηθεί διαφορετικά κατά τη γνώμη μου και όχι με αυτές που έχει επιλέξει το ΤΑΙΠΕΔ. Έπρεπε τα χρήματα που θα ζητούσαμε για το Ελληνικό, σύμφωνα με την εκτίμηση που είχαμε κάνει, να είναι πολλαπλάσια, για να πάνε στην εξυπηρέτηση του χρέους, γιατί αυτά τα χρήματα δεν έρχονται στην χώρα πηγαίνουν στην εξυπηρέτηση του χρέους. Επρεπε ο σχεδιασμός να γίνει από το κράτος και όχι από τον επενδυτή», τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης.

    Οσο για οξύμωρο του «διαφωνούμε αλλά το κάνουμε» ο υπουργός Υποδομών απάντησε: «Να μην ακούγεται οξύμωρο γιατί υπάρχει μία δέσμευση. Και η άλλη λύση θα ήταν να μην προχωρήσουμε το πρόγραμμα που έχουμε συμφωνήσει. Πως είναι οξύμωρο; Εμείς είπαμε στον ελληνικό λαό, πεντακάθαρα, ότι δεσμευτήκαμε για αυτά τα πράγματα. Ενέκρινέ το ή απόρριψέ το. Το ενέκρινε. Μέσα στη συμφωνία και μάλιστα είναι γραμμένο καθαρά και τα 14 αεροδρόμια για το Ελληνικό. Διαφωνούμε και με το μοντέλο ιδιωτικοποίησης και με το μοντέλο αξιοποίησης, αυτό που είχε δεσμευτεί η κυβέρνηση Σαμαρά και οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Οταν όμως υπάρχουν κυβερνήσεις στη χώρα δημοκρατικά εκλεγμένες, αυτές οι δεσμεύσεις δεν παύουν γιατί κάνουμε εκλογές. Εγινε μία διαπραγμάτευση με τους θεσμούς, έγιναν διαδικασίες, υπάρχει συνέχεια του κράτους και οι δανειστές για να πάμε σε συμφωνία επέβαλαν να συνεχιστούν αυτές οι ιδιωτικοποιήσεις. Ποιο είναι το οξύμωρο;»

    Στο ερώτημα πως είναι δυνατόν μία κυβέρνηση να εφαρμόζει ένα πρόγραμμα που δεν το πιστεύει ο κ. Σπίρτζης ήταν «αφοπλιστικός»: «Υπάρχουν πράγματα που δεν πιστεύουμε, υπάρχουν και πράγματα που πιστεύουμε από το πρόγραμμα. Αυτά που δεν πιστεύουμε λοιπόν τα κάνουμε με… βαριά καρδιά και προσπαθούμε να βελτιώσουμε συνεχώς τους όρους, προκειμένου να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα και να γίνει η οριστική αναδιάρθρωση του χρέους της χώρας. Αυτό είναι το εθνικό καθήκον που έχουμε».

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/ekountoura-achondromatidou-periferomeno-didimo-zontanis-diafimisis-tou-ellinikou-tourismou-ana-tin-ifilio/52314



    ΣΧΟΛΙΑ