• Top Stories

    Ο Σπίρτζης απαγορεύει την κυκλοφορία σε φορτηγά και βαν σε μεγάλο μέρος των δρόμων

    • NewsRoom


    Πονοκέφαλο σε χιλιάδες επαγγελματίες πρόκειται να προκαλέσει το υπουργείο Υποδομών που προχώρησε σε καθολική απαγόρευση της κυκλοφορίας φορτηγών σε μεγάλο μέρος του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου. Η απόφαση επηρεάζει τις περισσότερες κατηγορίες φορτηγών, ακόμα και τα βαν, καθώς αφορά στα οχήματα με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων.

    Στο ΦΕΚ, που δημοσιεύθηκε σήμερα στη Διαύγεια, περιλαμβάνονται 111 τμήματα εθνικών οδών νέων και παλαιών, παράπλευρες οδοί και τμήματα του επαρχιακού οδικού δικτύου. Περιλαμβάνονται, μάλιστα, και τμήματα δρόμων μέσα στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη. Η δημοσίευση του ΦΕΚ αυτού αναμένεται να προκαλέσει τις αντιδράσεις των επαγγελματιών οδηγών εκπρόσωποι των οποίων έχουν προαναγγείλλει προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

    Στόχος είναι αφενός τα φορτηγά να μην αποφεύγουν τους αυτοκινητοδρόμους και να πληρώνουν έτσι διόδια και αφετέρου να μην επιβαρύνεται το οδικό δίκτυο δίπλα στις εθνικές οδούς που διασχίζει αστικές περιοχές, χωριά και κωμοπόλεις.
    Στην Αττική

    Στη Θεσσαλονίκη

    Η απαγόρευση ισχύει για «το οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας» και γίνεται «για λόγους οδικής ασφάλειας, προστασίας της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας των χρηστών των οδών αυτών καθώς και την αποτροπή της επιβάρυνσης και υποβάθμισης του εγγύς οικιστικού περιβάλλοντος, όπως και της έντονης καταπόνησης και ταχείας φθοράς του οδοστρώματος του οδικού δικτύου».

    Σύμφωνα με την απόφαση, στους παραβάτες οδηγούς θα επιβάλλεται πρόστιμο 1.000 ευρώ, ενώ τα οχήματα θα ακινητοποιούνται. Η απόφαση προβλέπει (κάποια στιγμή, κατόπιν μελέτης) την τοποθέτηση ειδικής σήμανσης στις απαγορευμένες διαδρομές, έχει ωστόσο άμεση ισχύ.

    Στο ΦΕΚ αναφέρεται ότι η απαγόρευση ισχύει για «το οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας» και γίνεται «για λόγους οδικής ασφάλειας, προστασίας της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας των χρηστών των οδών αυτών καθώς και την αποτροπή της επιβάρυνσης και υποβάθμισης του εγγύς οικιστικού περιβάλλοντος, όπως και της έντονης καταπόνησης και ταχείας φθοράς του οδοστρώματος του οδικού δικτύου».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ζήσε… Μάη μου για τα πρόστιμα ύψους 150 ευρώ για ΚΤΕΟ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Τέλος Ακινησίας» 30 ευρώ σε περίπτωση άρσης ακινησίας ΙΧ!

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ