• Top Stories

    Πόλεμος συνδικαλιστών – Σπίρτζη: Μόνο ηλεκτρονικές κάρτες θα εκδίδει από την Πέμπτη ο ΟΑΣΑ

    • NewsRoom
    μετρο metro


    Μόνο ηλεκτρονικές κάρτες θα εκδίδει από αύριο ο ΟΑΣΑ ενώ από τέλος Οκτωβρίου θα εκδίδονται και θα επικυρώνονται μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια.

    Με εντολή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη από αύριο, Πέμπτη 5/10/17 καταργείται η έκδοση χάρτινων καρτών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Θα εκδίδεται μόνο η ηλεκτρονική κάρτα, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ.

    Από τέλος του μηνός εκδίδονται και επικυρώνονται μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια.

    Όποιος υπάλληλος της ΣΤΑΣΥ αρνηθεί την εκτέλεση των καθηκόντων και την πώληση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών, θα παραπέμπεται στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης και, ταυτόχρονα, στη Δικαιοσύνη.

    Η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, ο οποίος μάλιστα βρισκόταν εκτός Ελλάδας στο Βελιγράδι, ήρθε μετά την αιφνιδιαστική απόφαση του σωματείου εργαζομένων του πρώην ΗΣΑΠ, να αναστείλει την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από αύριο, καταγγέλλοντας δυσλειτουργίες στην εφαρμογή του συστήματος και ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.

    Πρόκειται για ένα από τα οκτώ σωματεία των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, που θα εμποδίσει την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην γραμμή 1, δηλαδή στα εκδοτήρια του Πειραιά και της Κηφισιάς.

    Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση των εργαζομένων:

    Το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και η ομαλή μετάβαση του από το χάρτινο, έχει αναδειχθεί εδώ και ένα χρόνο σε ένα από τα κορυφαία ζητήματα της δράσης του Σωματείου μας.

    Γι’ αυτό, πριν ακόμα ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή στη Γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) ζητήσαμε προφορικά και εγγράφως, από τις αρχές του Οκτώβρη του 2016 (αρ. πρωτ. 90/3.10.2016 έγγραφό μας) να υπάρξει ένας διαρκής διάλογος μεταξύ υπηρεσιακών παραγόντων και των εκπροσώπων των εργαζόμενων για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν κατά τη δοκιμαστική λειτουργία. Δυστυχώς, αυτός ο διάλογος δεν ξεκίνησε ΠΟΤΕ.

    Γι’ αυτό, αναγκαστήκαμε να επανέλθουμε με νέα έγγραφα, προφορικά διαβήματα ακόμα και δυναμικές παρεμβάσεις, με στόχο να διορθωθούν οι αστοχίες του συστήματος .

    Ταυτόχρονα, απευθυνθήκαμε στους συναδέλφους εκδότες/τριες και ελεγκτές και ζητήσαμε να ενημερώσουν το Σωματείο μας με παρατηρήσεις τους από την πιλοτική χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Οι συνάδελφοι ανταποκρίθηκαν και διαβιβάσαμε στη Διοίκηση τις παρατηρήσεις τους με έγγραφά μας (υπ’ αριθ. πρ. 48/13.6.2017, 54/17.7.2017 και 55/21.7.2017).

    Μάλιστα, επισημάναμε ότι πρέπει άμεσα να εξεταστούν όλα τα εκκρεμή τεχνικά και λειτουργικά θέματα, που είχαμε εντοπίσει, διότι στις 31.7.2017 έληγε η συμβατική υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας και στο εξής το κόστος των διορθωτικών κινήσεων θα βάρυνε τη ΣΤΑ.ΣΥ.

    Παρόλα αυτά, τα προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά αφέθηκαν στην τύχη τους και διογκώθηκαν, με αποτέλεσμα η επέκταση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλο το δίκτυο ενώ ήταν «ανοιχτές» οι εν λόγω «πληγές», να παρουσιάσει σοβαρή δυσλειτουργία και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με συνέπεια να δημιουργούνται προστριβές του επιβατικού κοινού με τους συναδέλφους.

    Το Σωματείο μας δεν είναι δυνατό να δεχτεί να βρεθούν συνάδελφοι και συναδέλφισσες στο «μάτι του κυκλώνα», επειδή κάποιοι- για δικούς τους λόγους- κωφεύουν εδώ και ένα χρόνο στις προτροπές μας να γίνει διάλογος, ώστε να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα προβλήματα που είχαν εντοπίσει οι συνάδελφοι οι οποίοι γνωρίζουν όσο κανείς άλλος το σύστημα.

    Δυστυχώς, οι ίδιοι, που αρνούνται το διάλογο, αφήνουν τα προβλήματα να διογκώνονται, το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να δυσλειτουργεί και οι συνάδελφοι να έχουν εγκαταλειφθεί αβοήθητοι να το «τρέξουν».

    Αυτό δεν θα το επιτρέψουμε!

    Γι’ αυτό το Σωματείο μας αφού εξέτασε τη διαμορφωθείσα κατάσταση, αποφάσισε να σταματήσει η πιλοτική εφαρμογή του «ηλεκτρονικού εισιτηρίου» μέχρι την επίλυση των προβλημάτων .

    Αντίθετα, θα συνεχιστεί κανονικά η έκδοση «χάρτινου» εισιτηρίου για να εξυπηρετηθεί απρόσκοπτα ο επιβάτης.

    Σε κάθε περίπτωση είμαστε έτοιμοι, εφόσον κληθούμε, να συμμετέχουμε σε ένα ουσιαστικό και όχι προσχηματικό διάλογο και συνεννόηση, ώστε το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» να λειτουργήσει κανονικά και προς όφελος του επιβάτη, των εργαζόμενων και της εταιρείας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Lamda Development για την απόφαση του ΚΑΣ: Αναδεικνύουμε τις αρχαιότητες και… επιφυλασσόμαστε

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέες προσφυγές στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες: Να ακυρωθούν οι αποφάσεις για την τιμή και τον αριθμό των αδειών

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οργή από Δικαστές-Εισαγγελείς: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τις νέες περικοπές στις συντάξεις τους



    ΣΧΟΛΙΑ