ΣΟΚ στο πανελλήνιο προκάλεσε το δυστύχημα της Κυριακής, όπου 4 νέοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο οδηγός του μοιραίου αυτοκινήτου είναι μία Porsche 911 GT2…
Πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν για αυτό το φοβερό δυστύχημα που έπαιξε πρώτη είδηση ακόμη και σε ιστοσελίδες του εξωτερικού. Άλλωστε, το βίντεο που δημοσιεύτηκε κόβει κυριολεκτικά την ανάσα καθώς δείχνει το πολυτελές αυτοκίνητο να προσκρούει στο άλλο όχημα και στον οικίσκο και ταυτόχρονα όλα μαζί να γίνονται παρανάλωμα του πυρός. Εκτός του παράγοντα «ταχύτητα», που είναι ένας από τους προφανείς λόγους του δυστυχήματος, θα περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και το πόρισμα της Τροχαίας τις επόμενες ημέρες, το οποίο αναμένεται να λύσει αρκετές απορίες. Πριν απ όλα αυτά, ας δούμε λίγα στοιχεία το αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω από αυτό το τραγικό συμβάν.
Πρόκειται για την 911 GT2 (997), ένα από τα καλύτερα και ισχυρότερα μοντέλα που κατασκεύασε η Porsche από το 2008 έως το 2012 (με κόστος αγοράς τότε κοντά στις 200.000 ευρώ). Για την κίνηση του γερμανικού σπορ αυτοκινήτου φροντίζει ένας επίπεδος κινητήρας με 6 κυλίνδρους, χωρητικότητας 3,6 λίτρων.
Με τη βοήθεια δύο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας η ισχύς φτάνει τους 530 ίππους και τα 680 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.200 σ.α.λ.! Tα παραπάνω νούμερα προσφέρουν στο μοντέλο τελική ταχύτητα 328 km/h και 0-100 επιτάχυνση σε 3,8 sec (0-200 σε 10,6 sec & ταχύτητα εξόδου στο 400άρι περίπου στα 210 km/h).
Ολη αυτή η θηριώδης δύναμη περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο αγωνιστικών επιδόσεων και έτσι στο συγκεκριμένο σημείο της εθνικής οδού είχε τις δυνατότητες να αναπτύξει τρομακτικές ταχύτητες για τα δεδομένα του μέσου οδηγού.

Το μήκους 4.469 χλστ. & βάρους 1.440 κιλών αμάξωμα χρησιμοποιεί ένα ισχυρό σύστημα φρένων που αποτελείται από κεραμικούς δίσκους 380 χλστ. εμπρός με 6πίστονες δαγκάνες και 350 χλστ. πίσω με 4πίστονες δαγκάνες. Για να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και carbon, με τις απαραίτητες ενισχύσεις στο πλαίσιο ώστε να αυξηθεί η ακαμψία σε απαιτητικές συνθήκες υψηλών ταχυτήτων.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επιλογές παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, ανάλογα με το πώς θέλει να κινηθεί, οι οποίες ρυθμίζουν τη δύναμη του κινητήρα αλλά και τις αναρτήσεις (Sport, Normal ή Track λειτουργία). Eπίσης, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως στην 911 GT2, με το ABS να παραμένει ενεργό σε κάθε περίπτωση.
Τέλος, αναφέρουμε ότι μοντέλο εξοπλίζεται με ειδικά ελαστικά υψηλών ταχυτήτων 235/35/19 εμπρός και 325/30/19 πίσω & σύστημα ένδειξης πίεσης στο κέντρο του ταμπλό (διαθέτει κιτ επισκευής και όχι ρεζέρβα ανάγκης).
Πηγή: newsauto.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αποκάλυψη: H Porsche είχε λάστιχα του 2006 και έπιασαν φωτιά πριν συγκρουστεί;
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τραγική ειρωνεία για το Γιώργο Βακάκη: Η Porsche δεν ήταν δικιά του
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Βακάκης. Όλη η αλήθεια για το τρομακτικό δυστύχημα με την Porsche (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πράτο: Δολοφονίες, μαφία, εμπρησμοί – H σκοτεινή πλευρά της μόδας στην καρδιά της Ευρώπης
- Σωτήρης Φέλιος: Η Ιταλίδα της Όπερας από τη Συλλογή Σοφρά
- Πώς βλέπει το Μαξίμου το ενδεχόμενο κόμμα Καρυστιανού» – Πώς αλλάζει το πολιτικό σκηνικό
- EFA Group: Οι εξαγορές, οι συνεργασίες με Metlen και Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και οι νέοι επενδυτές
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Το ράλι των 12, τo smart money στην Ελλάκτωρ, ο Μπουτσικάκης και η μεγάλη δουλειά των ΕΑΣ, οι… ομοτράπεζοι Δένδιας – Γεραπετρίτης, τα ψώνια του εφοπλιστή Αγγέλου, οι νέες business της Μπενρουμπή, οι «ανιψούλες» του υπουργού και ο rich γάμος στο Ciragan με… IBAN
Email-gate αποδήμων: Βγήκε η πρώτη δικαστική απόφαση για αποζημίωση σε πολίτη – Σε εκατομμύρια αναμένεται η ευθύνη του Δημοσίου
