array(0) {
}
        
    
Menu
-0.66%
Τζίρος: 139.94 εκατ.

Μήνυμα Παπασταύρου για Καλώδιο Ελλάδας-Κύπρου: Το έργο θα γίνει, δεν επηρεαζόμαστε από απειλές

ESG Today

Παπουτσάνης: Βιώσιμη ανάπτυξη με καινοτομία, ευθύνη και σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον

Στην Παπουτσάνης, την ιστορική ελληνική σαπωνοποιία που μετρά πάνω από ενάμιση αιώνα ζωής, η φροντίδα για το περιβάλλον και την κοινωνία δεν είναι μια τάση της εποχής – είναι μέρος του DNA της.

Από το 1870 μέχρι σήμερα, συνεχίζει να καινοτομεί με υπευθυνότητα, αναδεικνύοντας πώς μια ελληνική βιομηχανία μπορεί να εξελίσσεται δυναμικά, μένοντας πιστή στις αξίες της.

1

Η βιωσιμότητα στην πράξη

Η ανάπτυξη για την Παπουτσάνης δεν έρχεται σε βάρος του περιβάλλοντος –οικοδομείται πάνω στην υπευθυνότητα. H διεθνής αναγνώριση με το Silver Medal της EcoVadis, που κατατάσσει την εταιρεία στο κορυφαίο 15% παγκοσμίως για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα αποτελεί απόδειξη της προσήλωσής της στη βιωσιμότητα.

 

@mononews.gr #papoutsanis #papoutsanisaromatics #aromatics #business #worldenvironmentday #sustainability #environment #news #greece #fyp #Ελλάδα ♬ πρωτότυπος ήχος – mononews.gr

 

Η πιο πρόσφατη Έκθεση Αειφόρου Ανάπτυξης της εταιρείας αναφέρει:

• 82% ηλεκτρική ενέργεια από ΑΠΕ για τη λειτουργία του εργοστασίου της στη Ριτσώνα, χάρη στην πρόσφατη εγκατάσταση φωτοβολταϊκών.
• Μείωση κατανάλωσης νερού κατά 26% ανά μονάδα προϊόντος (σε σχέση με το έτος βάσης) και αύξηση της παραγωγικότητας κατά 29%, μέσω έξυπνων αυτοματισμών και βελτιστοποιήσεων των γραμμών παραγωγής, καθώς επίσης και χάρη στην εγκατάσταση αυτοματοποιημένου συστήματος καθαρισμού νερού.
• 100% των συσκευασιών των σαπουνιών της σε κουτί (συνολικά 32 εκατ. κουτιά) προέρχονται από χαρτί από αειφόρες πρακτικές υλοτομίας, με διεθνή πιστοποίηση FSC.

Παπουτσάνης

Καινοτομία με περιβαλλοντική συνείδηση

Η Παπουτσάνης επεκτείνει διαρκώς το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, κάνοντας ταυτόχρονα δυναμική είσοδο σε νέες αγορές, με προϊόντα και συσκευασίες με πυξίδα τη βιωσιμότητα:

• Προϊόντα με μηδενική χρήση πλαστικού, όπως τα σαπούνια της, όπου αντικαθιστώντας τις πλαστικές μεμβράνες ομαδοποίησης με χάρτινες, έχει απομακρύνει 4,5 τόνους πλαστικό από το περιβάλλον.
• Συσκευασίες από πλήρως ανακυκλώσιμα υλικά, όπως τα μονοστρωματικά ανταλλακτικά σακουλάκια (monofilm).
• Μπουκάλια από ανακυκλωμένο πλαστικό και συσκευασίες από ανακυκλωμένα αλιευτικά και γεωργικά δίχτυα, όπως αυτές στη σειρά προϊόντων Αρκάδι.
• Νέες καινοτόμες σειρές προϊόντων που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, με πιστοποιήσεις VEGAN, ECOCERT και RSPO, καθώς και σειρές υψηλής φυσικότητας, με ελληνικά, βιολογικά εκχυλίσματα, όπως το KARAVAKI.

Με επίκεντρο τον άνθρωπο

Η Παπουτσάνης είναι δίπλα στον άνθρωπο – όχι μόνο μέσα από τα προϊόντα της, αλλά και με δράσεις κοινωνικής προσφοράς:

• Υποστήριξη ευάλωτων ομάδων σε συνεργασία με οργανισμούς όπως το Χαμόγελο του Παιδιού και οι Φίλοι του Παιδιού
• Συμμετοχή σε πρωτοβουλίες όπως το Race for the Cure
• Πρακτική στήριξη στο Εργαστήριο Ειδικής Αγωγής «Μαργαρίτα»

Στο εσωτερικό της, φροντίζει τους ανθρώπους της, παρέχοντας ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, εκπαιδευτικές ευκαιρίες και δυνατότητες ανάπτυξης και εξέλιξης. Η ευημερία των εργαζομένων είναι κομμάτι της βιωσιμότητας που υπηρετεί η εταιρεία και η πιστοποίησή της από το Great Place to Work έρχεται να το επικυρώσει.

Παπουτσάνης

Όλα τα παραπάνω δείχνουν πως για την Παπουτσάνης η αειφορία δεν είναι απλώς ένα ακόμη κεφάλαιο – είναι η βάση πάνω στην οποία χτίζει το μέλλον της, παραμένοντας πιστή στο όραμα και τις διαχρονικές της αξίες που την κατέστησαν πρωτοπόρο εταιρεία στον κλάδο, αλλά και μοναδική στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παπουτσάνης: Σε σταθερά αναπτυξιακή πορεία με στόχο τα €100 εκατ. έως το 2028
Παπουτσάνης: Ο στόχος των 100 εκατ. ευρώ και οι ευκαιρίες που ανοίγουν οι ταρίφες Τραμπ
Παπουτσάνης: Ισχυρή ανάπτυξη με εκτόξευση της κερδοφορίας κατά 78,5% στο α΄τρίμηνο
Παπουτσάνης: Πώς θα διπλασιάσει το μερίδιο στην αγορά των σούπερ μάρκετ
Παπουτσάνης: Εγκρίθηκε η διανομή μερίσματος 0,06 ευρώ ανά μετοχή
Παπουτσάνης: Στα 17,2 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το πρώτο τρίμηνο
Παπουτσάνης: Εστίαση στα επώνυμα προϊόντα – Στο ραντάρ και νέες εξαγορές
Παπουτσάνης: Αύξηση 29% των κερδών στα 5,273 εκατ. ευρώ το 2024
Παπουτσάνης: Είσοδος στην κατηγορία των μαλακτικών ρούχων  με τα Aromatics
Παπουτσάνης: Στο 6,16% η συμμετοχή της 3Κ Ανώνυμη Επενδυτική