The Mononews Lab

Η σημασία της τεχνολογίας στην ασφάλιση και η χρήση των εναλλακτικών δικτύων

  • Ιάσων Στατήρης

Τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, ψηφιοποίηση, ψηφιακός μετασχηματισμός, disruption· όροι καινούργιοι που έχουν μπει, όμως, για τα καλά στη ζωή μας, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο ζούμε, εργαζόμαστε, εξελισσόμαστε.

Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, η προσαρμογή ανθρώπων και επιχειρήσεων στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται γίνεται ανάγκη επιτακτική. Την ίδια ώρα, όμως, η τεχνολογία έρχεται να κάνει τη ζωή μας ευκολότερη, πιο πολυδιάστατη, αλλά και πιο συμβατή με τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητάς μας, προσφέροντάς μας εξατομικευμένες λύσεις και απελευθερώνοντας πολύτιμο χρόνο που μπορούμε, με τη σειρά μας, να αξιοποιήσουμε για πιο δημιουργικούς και ευχάριστους σκοπούς. Έτσι, η τεχνολογία γίνεται όχι μόνο πολύτιμο εργαλείο, αλλά και αξιόπιστος συνεργάτης – σύμμαχος σε κάθε επίπεδο της προσωπικής και επαγγελματικής μας ζωής.

Αρκεί να παρατηρήσει κανείς τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε, τόσο στον χώρο εργασίας όσο και μέσα στο ίδιο μας το σπίτι, για να αντιληφθεί ότι όλα πλέον είναι DATA, internet, δίκτυα. Δυνατότητες που κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη, πιο ξεκούραστη, που διευκολύνουν την επικοινωνία μας, που μας δίνουν άμεσα ικανοποιητικές λύσεις σε καθημερινά προβλήματα και σημαντικές ανάγκες μας. Και η ασφάλιση είναι μία από αυτές.

Κάποτε για να ασφαλίσει κανείς το αυτοκίνητο ή το σπίτι του, χρειαζόταν χρόνος. Χρόνος για τηλεφωνήματα, απανωτές συναντήσεις με ασφαλιστές, χρόνος για την ανάγνωση πολυσέλιδων συμβολαίων, χρόνος για τηλεφωνικές κλήσεις ή νέα ραντεβού για να επιλυθεί κάθε πιθανή απορία. Το ζητούμενο, άλλωστε, για κάθε ασφαλιζόμενο και εν δυνάμει ασφαλισμένο ήταν και θα είναι πάντα να ασφαλιστεί σωστά, έχοντας ενημερωθεί επακριβώς για το τι παίρνει και τι καλύπτει το προϊόν που επιλέγει. Και, φυσικά, να αποζημιωθεί άμεσα και γρήγορα σε περίπτωση ζημιάς.

Οι επιταγές αυτές δεν έχουν αλλάξει ούτε πρόκειται να αλλάξουν. Με την ψηφιακή τεχνολογία, όμως, οι διαδικασίες απλοποιούνται και η ασφάλιση γίνεται πλέον πολύ ευκολότερη, οικονομικότερη και λιγότερο χρονοβόρα.

Παράλληλα, ο ασφαλισμένος μπορεί να επιλέγει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία πραγματικά προσαρμοσμένη στα μέτρα του. Απαντώντας σε συγκεκριμένες ερωτήσεις και με τη βοήθεια ποικίλλων τεχνολογικών δυνατοτήτων, μέσω υπολογιστή ή ακόμη και με το κινητό του, μπορεί να δει τις επιλογές που υπάρχουν, ποιες ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες του, ποιες είναι οι πιο συμφέρουσες για αυτόν λύσεις.

Διερευνά, σκέφτεται, επανεξετάζει, στον χώρο και στον χρόνο που εκείνος επιλέγει, απερίσπαστος από άλλα ερεθίσματα, τα διαθέσιμα προϊόντα και υπηρεσίες. Και, παράλληλα, μπορεί να αναπροσαρμόζει το συμβόλαιό του με βάση τις εκάστοτε ανάγκες του.

Χάρη στην τεχνολογία, το ασφάλιστρο μπορεί ανά πάσα στιγμή να διαμορφώνεται με βάση τον πιθανό κίνδυνο, ενώ θα έρθει η στιγμή που η τεχνολογία θα φτάσει να μπορεί να προβλέπει αυτόν τον κίνδυνο και να προστατεύει τον καταναλωτή, ώστε να μη χρειαστεί να φτάσει ποτέ στην αποζημίωση – δηλαδή στην καταστροφή.

Τέλος, λοιπόν, τα πολυσέλιδα συμβόλαια. Αρκεί μια εξελιγμένη και έξυπνα σχεδιασμένη, εύχρηστη και κατατοπιστική ψηφιακή πλατφόρμα και ο καταναλωτής μπορεί, με λίγα μόνο «κλικ», να λαμβάνει την υπηρεσία που επιθυμεί, από όπου κι αν βρίσκεται, ανά πάσα στιγμή και ώρα, όλο το 24ωρο.

Ένας καταναλωτής -και αυτό αφορά ιδίως τις νέες γενιές- που έχει συνηθίσει να κάνει τα πάντα μέσω του κινητού του, είναι φυσικό να επιζητεί ανάλογες παροχές και για την ασφάλισή του. Και η εταιρεία που θα τον κερδίσει θα είναι εκείνη που θα του προσφέρει την καλύτερη εμπειρία, την πιο προσιτή και εύχρηστη πλατφόρμα, έξυπνες εφαρμογές και όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Όλες οι πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι η συντριπτική πλειονότητα των ατόμων που έχουν γεννηθεί μετά το 2000 επιλέγουν να προμηθεύονται ό,τι χρειάζονται σχεδόν πάντα ηλεκτρονικά, δίνοντας τεράστια σημασία στη δυνατότητα εξατομίκευσης, ενώ και στην Ελλάδα οι ηλεκτρονικές αγορές κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Είναι ενδεικτικό ότι το 2018 το 45% των Ελλήνων  προμηθεύτηκε τουλάχιστον ένα προϊόν μέσω διαδικτύου, με τον συνολικό τζίρο να διαμορφώνεται στο ποσό των 34,5 δισ. ευρώ!

Μία από τις εταιρείες που αντιλήφθηκαν αμέσως το πλεονέκτημα της ψηφιακής εποχής και τις δυνατότητες της τεχνολογίας ήταν η Anytime, του ομίλου Interamerican.

Μέσω μιας εύχρηστης και ελκυστικής ψηφιακής πλατφόρμας, η πρώτη online ασφαλιστική στην Ελλάδα, δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να ασφαλίσει το αυτοκίνητο και την κατοικία του εύκολα και γρήγορα, ακολουθώντας μια απλή και ευχάριστη διαδικασία λίγων βημάτων.

Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζει περισσότερη οικονομία, μεγαλύτερη αξία, περισσότερο ελεύθερο χρόνο, περισσότερες επιλογές, μεγαλύτερη ευελιξία. Και, πάνω από όλα, λύσεις που ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες καθενός από εμάς.

Επιπλέον, με την υπηρεσία my anytime έχεις, 24 ώρες το 24ωρο, τη δυνατότητα να:

* Βλέπεις πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά σου (π.χ. καλύψεις συμβολαίου, ημερομηνία ανανέωσης κ.λπ.).

* Κατεβάζεις και να αποθηκεύεις τα έγγραφα που αφορούν το συμβόλαιό σου.

* Πραγματοποιείς αλλαγή στα στοιχεία της κάρτας από την οποία πληρώνεται αυτόματα το συμβόλαιό σου.

* Πληρώνεις online τα ασφάλιστρά σου.

* Παρακολουθείς τις πληρωμές που έχεις πραγματοποιήσει για τα συμβόλαιά σου.

* Αλλάζεις τα στοιχεία επικοινωνίας σου, καθώς και τα στοιχεία πρόσβασής σου στην υπηρεσία.

* Βρίσκεις απαντήσεις στα πιο συχνά σου ερωτήματα.

* Επικοινωνείς μαζί μας για θέματα που αφορούν τα συμβόλαιά σου.

* Παρακολουθείς την εξέλιξη της ζημιάς σου.

* Έχεις πρόσβαση στο Anytime Club, ώστε να εξασφαλίζεις μοναδικές προσφορές.

Αυτές είναι μερικές μόνο από τις δυνατότητες που προσφέρει ο συνδυασμός μίας ισχυρής και αξιόπιστης εταιρείας και τεχνολογίας. Γιατί, φυσικά, οι επιλογές είναι, ουσιαστικά, απεριόριστες. Και, κυρίως, στη διάθεση όλων μας όλες τις ώρες της ημέρας (αλλά και της νύχτας), όπου κι αν βρισκόμαστε. Χωρίς φακέλους, πολυσέλιδα συμβόλαια, πολλαπλά ραντεβού και άσκοπη σπατάλη χρόνου. Και όλα αυτά με την αξιοπιστία της Interamerican.