ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο εν δυνάμει πρωθυπουργός Ανδρουλάκης και τα κρατικά ενοίκια των 1,2 εκατ., η αντεπίθεση του Μυτιληναίου, το νέο deal της Βρεττού, το treble του Περιστέρη, ο Στάσσης και το ράλι της ΔΕΗ και ο Ηλίανθος του Λαλαούνη
Θετικά ανταποκρίθηκε ο υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος στο αίτημα του προέδρου της ΚΕΔΕ Γιώργου Πατούλη για παράταση της προθεσμίας αίτησης για τη ρύθμιση οφειλών των πολιτών προς τους δήμους και τα νομικά τους πρόσωπα.
Ο υπουργός Εσωτερικών, μετά από συνεννόηση με τον υφυπουργό Θεόδωρο Λιβάνιο, έδωσε εντολή να κατατεθεί άμεσα τροπολογία που θα δίνεται παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης για την ευνοϊκή ρύθμιση οφειλών προς Δήμους και Νομικά Πρόσωπα, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2019.
Με τον τρόπο αυτό διευκολύνονται πολλοί πολίτες οι οποίοι λόγω της κρίσης δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους και δημιούργησαν χρέη στους δήμους και στα νομικά τους πρόσωπα.
Η προθεσμία για την υποβολή της αίτησης έληγε στις 17 Σεπτεμβρίου.
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.