• Κοινωνία

    Σάλος από την διαφημιστική καμπάνια στο Μετρό κατά των αμβλώσεων

    • NewsRoom

    Η αφίσα που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις


    Σάλο έχει προκαλέσει η καμπάνια κατά των αμβλώσεων που διαφημίζεται στις αποβάθρες του Μετρό. Πολίτες που χρησιμοποίησαν σήμερα το Μετρό αντίκρισαν στις αποβάθρες αφίσες της πρωτοβουλίας «Αφήστε με να ζήσω» που αναφέρουν:

    «Ήξερες ότι στο αγέννητο παιδί από την 18η ημέρα χτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».

    «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής», αναγράφεται χαρακτηριστικά στο κάτω μέρος της αφίσας. Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς του μετρό, με τους επιβάτες να αντιδρούν έντονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Έντονη ήταν η αντίδραση του εκπροσώπου Τύπου του ΚΙΝΑΛ, Παύλου Χρηστίδη, ο οποίος σε ανάρτησή του στο Facebook ζητά εξηγήσεις.

    «Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή, όχι επιβολή. Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων. Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα» γράφει ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος.

    «Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;» καταλήγει.

    Η καμπάνια θα παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για 14 ημέρες και έχει τοποθετηθεί σε 17 σταθμούς του μετρό.

    Σύμφωνα με το Έθνος, που επικαλείται πηγές της ΣΤΑΣΥ, θεωρήθηκε από το εμπορικό τμήμα ότι δεν πρόκειται για κάτι που προκαλεί το κοινό αίσθημα. Ωστόσο, όπως προκύπτει από τις αντιδράσεις, αυτή η εκτίμηση αποδείχτηκε εντελώς λανθασμένη. Έως τώρα δεν υπάρχει κάποια ένδειξη από την εταιρία ότι η καμπάνια θα σταματήσει και οι συγκεκριμένες αφίσες θα «κατέβουν».



    ΣΧΟΛΙΑ