• Κοινωνία

    Προαγωγικές εξετάσεις 2022: Πότε θα ξεκινήσουν για Γυμνάσια-Λύκεια – Το πρόγραμμα των Πανελλαδικών

    Προαγωγικές εξετάσεις 2022

    Προαγωγικές εξετάσεις 2022


    Στις 1 Ιουνίου και 23 Μαΐου θα ξεκινήσουν οι ενδοσχολικές και απολυτήριες εξετάσεις στο Γυμνάσιο και την Α’ και Β’ Λυκείου, αντίστοιχα.

    Οι εξετάσεις θα ολοκληρωθούν σε όλα στις 15 Ιουνίου.

    Στις 23 Μαΐου, εξάλλου, θα ξεκινήσουν και οι απολυτήριες εξετάσεις στη Γ’ Λυκείου, οι οποίες θα ολοκληρωθούν στις 31 Μαΐου.

    Τα μαθήματα:

    α. για τους μαθητές των ημερησίων και εσπερινών Γυμνασίων, Ειδικών Γυμνασίων, Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων και Γυμνασίων των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) της χώρας, λήγουν στις 30 Μαΐου, ημέρα Δευτέρα.

    β. για τους μαθητές των ημερησίων και εσπερινών Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Ειδικών Λυκείων, Ειδικών Επαγγελματικών Λυκείων και Λυκείων των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) της χώρας, λήγουν στις 20 Μαΐου, ημέρα Παρασκευή.

    Πανελλαδικές εξετάσεις:

    Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων αρχίζουν στις 3 Ιουνίου και των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων στις 2 Ιουνίου.

    Αναλυτικά το πρόγραμμα:

    Τράπεζα Θεμάτων: Πώς γίνεται η κλήρωση

    Η κλήρωση διενεργείται ως εξής:

    α) Είσοδος της σχολικής μονάδας στην ιστοσελίδα της ΤΘΔΔ (Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας) με τη χρήση των κωδικών που διαθέτει στο Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο (ΠΣΔ).

    β) Επιλογή της τρέχουσας εξεταστικής περιόδου (Μαΐου-Ιουνίου 2022 ή Σεπτεμβρίου 2022), της Τάξης και του Μαθήματος.

    γ) Επιλογή Κλήρωση: Ανάλογα με το εξεταζόμενο μάθημα κληρώνονται με τυχαία επιλογή έξι (6) θέματα από τα οποία τρία (3) για το 2ο και τρία (3) για το 4ο ερώτημα ή τρείς (3) ενότητες θεμάτων.

    δ) Οι διδάσκοντες/-ουσες επιλέγουν τα θέματα ένα (1) για το 2ο και ένα (1) για το 4ο ερώτημα ή μία ενότητα θεμάτων στην οποία θα εξεταστούν οι μαθητές/-τριες. Στη συνέχεια, με ευθύνη του/της Διευθυντή/ντριας, καταχωρίζουν την επιλογή τους στην ΤΘΔΔ.

    Κατά τη διαδικασία αυτή, οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων και την εν γένει λειτουργία της σχολικής μονάδας κατά τη τρέχουσα σχολική χρονιά. Στις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις κατατακτήριες εξετάσεις, τα θέματα των προφορικών εξετάσεων καταρτίζονται από τους/τις οικείους/ες διδάσκοντες/ουσες.

    Οι γραπτές εξετάσεις για τα μαθήματα της Ομάδας Α΄ διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των προαγωγικών. Οι μαθητές και οι μαθήτριες εξετάζονται στην ίδια εξεταστέα ύλη και στα ίδια θέματα με τους/τις υπόλοιπους/ες μαθητές/τριες (άρθρα 113 και 136 του ν. 4610/2019)

    Εάν, εκ παραδρομής, γίνει κλήρωση σε λάθος μάθημα:

    – Ο/Η Διευθυντής/ντρια καταχωρίζει σε συγκεκριμένη φόρμα της ΤΘΔΔ αιτιολογημένο αίτημα εκ νέου κλήρωσης στο μάθημα αυτό.

    Στη συνέχεια επιλέγει «Αποστολή». Το αίτημα διαβιβάζεται, μέσω της πλατφόρμας της ΤΘΔΔ, στην οικεία Διεύθυνση εκπαίδευσης.

    – Η οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, αφού προχωρήσει σε σχετικό έλεγχο, δίνει τη δυνατότητα στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα εκ νέου κλήρωσης.

    Διαβάστε επίσης:

    Covid-19: Το Πεκίνο κλείνει δεκάδες σταθμούς του μετρό

    Θεσσαλονίκη: Θρίλερ με τον θάνατο της 3χρονης – Καταγγελίες και μήνυση για ιατρικό λάθος

    «Προσωπικός γιατρός για όλους»: Τα 15 σημεία του νομοσχεδίου του υπουργείου Υγείας



    ΣΧΟΛΙΑ