ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, το 40,2 % των κλήσεων αφορούσε ιατρικά θέματα αναφορικά με τον Κορωνοϊό, το 6,5 % οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 49,2 % θέματα κοινωνικής παρέμβασης, το 3,7 % των πολιτών κατήγγειλε φαινόμενα αισχροκέρδειας και τέλος το 0,4 % ανήκει στην νέα κατηγορία «Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer».
Να σημειωθεί ότι το 57% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες και το 43% από άνδρες.
Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 88% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:
«Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Παράλληλα, δίνουμε τη δυνατότητα στους πολίτες να επικοινωνήσουν με ιατρούς, να ενημερωθούν, να λύσουν απορίες σχετικά με την πανδημία αλλά και να πάρουν οδηγίες και κατευθύνσεις για ζητήματα που αφορούν στην προφύλαξη από τον κορωνοϊό. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Forbes 2025: Οι σταρ που συνεχίζουν να βγάζουν εκατομμύρια μετά θάνατον
- Nobu Matsuhisa-Ρόμπερτ ντε Νίρο: Από ένα πιάτο μπακαλιάρου στην αυτοκρατορία των 900 εκατ. δολαρίων
- Χρίστος Δήμας στο mononews: Αυτά είναι τα έργα που θα αποσυμφορήσουν την Αττική – Τι θα γίνει με τον ΒΟΑΚ
- Sinsay: Τι τζιράρει στην Ελλάδα η «πολωνική Zara» που ανοίγει ένα κατάστημα τον μήνα