ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα εν οίκω έβγαλαν στο δήμο, το επιβατικό κοινό εν προκειμένω, οι υπάλληλοι στην αποβάθρα του σταθμού του μετρό, Μοναστηράκι, καθώς ξέχασαν το μικρόφωνο των ανακοινώσεων ανοιχτό, με αποτέλεσμα ένας διάλογος μεταξύ τους να ακούγεται δυνατά και προς πάσα κατεύθυνση!
Βίντεο που τράβηξε ένας επιβάτης και μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, αποτυπώνει τον διάλογο μεταξύ των δύο υπαλλήλων, με περιεχόμενο που σίγουρα δεν ήθελαν να ακουστεί δημόσια.
«Δεν ήξερα πού πήγαινα, πήγαινα πάνω μ….α. Το γα…ι ρε», ακούγεται να λέει ο ένας από τους υπαλλήλους. «Όλοι ρε λιώμα ήμασταν σου λέω ρε, εκεί είναι το καλύτερο».
Οι επιβάτες έκαναν νοήματα στους υπαλλήλους ότι ακούγονταν, χωρίς να είναι σίγουρο ότι καταλάβαιναν ότι ακούγονται σε όλη την αποβάθρα, η οποία όπως κάθε μέρα είχε αρκετό κόσμο.
Δείτε το βίντεο:
Διαβάστε επίσης:
Αστυνομική επιχείρηση στις φυλακές Λάρισας: Αυτοσχέδια μαχαίρια, κινητά και smartwatch
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πρωτιά για την ΟΛΠ: Ανάμεσα σε 41 επιχειρήσεις που έλαβαν το Σήμα Διαφορετικότητας από το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής
- Βασίλης Κικίλιας: Αντίπαλός μας τα προβλήματα της κοινωνίας – Η αισιοδοξία μου στηρίζεται στο έργο
- Γεωργιάδης: Το ΠΑΣΟΚ είναι του Δούκα πια, ο Σαμαράς δεν θα κάνει κόμμα, οι «γνήσιοι αριστεροί» της ΕΛΑΣ «ονειρεύονται πώς θα αρπάξουν τα λεφτά των άλλων»
- Thibault de Lary de Latour (BAT) για τα προϊόντα καπνού και νικοτίνης: «Οι οριζόντιες απαγορεύσεις τείνουν να φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα»
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.