Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Διχάζουν την κοινωνία και τη Δημοτική Αρχή στο Λαύριο οι προθέσεις της τελευταίας να δημιουργήσει εργοστάσιο σκουπιδιών στο ΒΙΟ.ΠΑ Κερατέας.

Στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο οι κάτοικοι της περιοχής έδωσαν επεισοδιακό παρών.

1

Εκφράζοντας με αγανάκτηση την αντίδρασή τους στις προθέσεις της δημοτικής κάποιοι πέταξαν καρέκλα στο δήμαρχο κατά την αποχώρησή του, ενώ καταγράφηκαν και πολλοί άλλοι προπηλακισμοί.

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε σε ανάρτησή του ο Δήμαρχος Λαυρεωτικής, Δημήτρης Λουκάς,οι διαμαρτυρόμενοι ξήλωσαν τον ηλεκτρικό πίνακα, προκειμένου να μην συνεχιστεί η συνεδρίαση.

Δείτε την ανάρτηση:

Δείτε βίντεο: