Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Οι δύο νέοι θάνατοι σημειώθηκαν σε Αθήνα και Αλεξανδρούπολη

Δύο ακόμη άνθρωποι κατέληξαν, έχοντας προσβληθεί από τον νέο κορονοϊό.

Πρόκειται για έναν 82χρονο που άφησε την τελευταία του πνοή τα ξημερώματα στο νοσοκομείο Σωτηρία, όπου νοσηλευόταν και έναν 72χρονο που είχε μεταφερθεί από τη Λήμνο στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, όπου και κατέληξε σήμερα το πρωί.

Σημειώνεται ότι και οι δύο είχαν υποκείμενα νοσήματα.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση