ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι διαμαντοφορεμένες μετοχές, το ράλι σε 4 τράπεζες, το deal που έρχεται, τα σενάρια για πρόωρες κάλπες, το unfair του Στάθη και ο έρως υπουργού με καλλονή αοιδό
Αυτοψία στο έργο «Κατασκευή – Αναβάθμιση οδικής σύνδεσης πόλης Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο – Δυτικός Άξονας και κατασκευή του νέου αγωγού ύδρευσης Λευκάδας στα εμπλεκόμενα τμήματα» πραγματοποίησαν, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Δημήτρης Αναγνώπουλος.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης διαπιστώθηκε η πρόοδος των εργασιών στο τμήμα Βόνιτσα – Λευκάδα, μήκους 16 χλμ., το οποίο υπολείπεται για την απευθείας σύνδεση της Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο – Αμβρακία.
Το οδικό τμήμα αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2025, ενώ υπενθυμίζεται πως το τμήμα Άκτιο – Άγιος Νικόλαος, μήκους περίπου 5,4 χλμ. παραδόθηκε προς χρήση τον Απρίλιο 2023.

Μετά την αυτοψία στο έργο, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας, δήλωσε:
«Η οδική σύνδεση της πόλης της Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο – Αμβρακία ολοκληρώνεται. Με το έργο αυτό εξασφαλίζεται η ασφαλής, απρόσκοπτη και ταχεία οδική σύνδεση της Λευκάδας με την Ιόνια Οδό και κατ’ επέκταση, το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων της ηπειρωτικής Ελλάδας. Δημιουργείται ένας σύγχρονος δρόμος, ο οποίος θα εξομαλύνει τον υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο που συγκεντρώνεται, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες, στην είσοδο της πόλης της Λευκάδας, βελτιώνοντας άμεσα την πρόσβαση στο νησί και στην Αιτωλοακαρνανία. Διευρύνονται έτσι οι αναπτυξιακές προοπτικές της ευρύτερης περιοχής.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα παρακολουθεί στενά την πρόοδο κατασκευής του έργου, ώστε να παραδοθεί εγκαίρως στην τοπική κοινωνία».
Διαβάστε επίσης:
Κυρανάκης: Ο προαστιακός Δυτικής Αττικής δεν απεντάσσεται από το Ταμείο Ανάκαμψης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Armani, Dior, Loro Piana: Πόσο «Made in Italy» είναι τελικά τα ονειρικά luxury items;
- Νέο επεισόδιο στον πόλεμο Σταθόπουλου-Σόλακ: Οι ευθείες βολές και η δικαστική διαμάχη σε Λονδίνο και Ολλανδία
- ΑΚΤΩΡ – REDEX: Ο ρόλος του ΝΟΚ στην καθυστέρηση του έργου της Γενικής Γραμματείας Υποδομών
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Το μυστικό πίσω από το νέο υψηλό 25 ετών
