ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μια ακόμη διοργάνωση του εξειδικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος για το digital marketing ξενοδοχειακών μονάδων, προχωρά το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας «Εξέλιξη», μέλος του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς.
Σκοπός του 18ωρου προγράμματος είναι να μυηθούν οι συμμετέχοντες στη θεωρία, τις στρατηγικές και τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του διαδικτύου, προς όφελος της μονάδας τους. Έτσι θα μπορούν να πετύχουν υψηλή πληρότητα, καλύτερες τιμές, παράταση της τουριστικής περιόδου για τη μονάδα τους, μείωση της εξάρτησης από άλλα κανάλια διακίνησης τουριστών και κατ’ επέκταση, αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας τους.
Το «Digital Marketing in Hospitality» απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη μικρών & μεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων, σε ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων και δωματίων, καθώς και σε στελέχη τμημάτων marketing ξενοδοχειακών μονάδων.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιείται με την υποστήριξη της Τράπεζας Πειραιώς στο πλαίσιο του «Πειραιώς Tourism 360ο», του ολοκληρωμένου πακέτου προϊόντων & υπηρεσιών για τις μικρές & μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις.
Επισημαίνεται ότι για τους πελάτες της Τράπεζας, το κόστος συμμετοχής επιδοτείται.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, θα πραγματοποιηθεί στην «Εξέλιξη» (Ελευθερίου Βενιζέλου 154 & Ρωμυλίας, Καστρί- Νέα Ερυθραία) στις 2 και 3 Νοεμβρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε από τα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς, καθώς και στην ιστοσελίδα www.excelixi.org, όπου μπορείτε να εγγραφείτε και στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Autonomous Research: «Tελειώνουν» τα περιθώρια ανόδου για τις ελληνικές τράπεζες – Yποβάθμιση ΕΤΕ, μόνο η Eurobank σε «οutperform»
- Κίνα: «Παράλογες» οι τριμερείς συνομιλίες με τις ΗΠΑ και τη Ρωσία για τον πυρηνικό αφοπλισμό
- Deutsche Bank, Commerzbank: Γιατί η Goldman Sachs υποβάθμισε τις μετοχές τους
- The Birth Center: Έναρξη Λειτουργίας του πρώτου Ανεξάρτητου Κέντρου Φυσικού Τοκετού στην Ελλάδα
