ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
To 2024, το efood ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την αξιοποίηση των κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας του efood market, στηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Μέσα σε δέκα μήνες από την έναρξη του προγράμματος, περισσότερα από 36.900 γεύματα έχουν ήδη διανεμηθεί σε 11.000 ανθρώπους, στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων. Συνολικά συγκεντρώθηκαν, μέσω του efood market, 12.600 κιλά φαγητού, τα οποία μετατράπηκαν σε γεύματα για ανθρώπους που υποστηρίζονται από τα 16 συνεργαζόμενα ιδρύματα και συσσίτια.
Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος “‘Love Delivered”’, με στόχο την ουσιαστική βοήθεια στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Διαβάστε επίσης
Νέο συμβάν με ασανσέρ – Αυτή τη φορά στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία»
Απεργία και πορεία προς το υπουργείο ναυτιλίας οι εργαζόμενοι στη ζώνη και στα ναυπηγεία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Christina O: Το πλωτό παλάτι του Ωνάση — Ιστορίες, θρύλοι και αναβιώσεις
- Γιατί βούτηξαν ΟΠΑΠ και τράπεζες, όλο το hot παρασκήνιο με την Metlen, o καπνός στο ΕΒΕΑ, η έκπληξη του Μάκη Σκλαβενίτη, που πήγε ο Παμπούκης, οι νέες business του Βαφειά και ένα QUIZ για το διαζύγιο επιχειρηματία
- Κωστέας – Γείτονας: Πώς θα είναι το πρώτο ιδιωτικό σχολείο που ανοίγει στο Ελληνικό το 2028
- Ο κλάδος των 1,7 τρισ. που απευθύνεται σε γυναίκες και κυβερνάται από άντρες δεν ξέρει τι θέλει
