array(0) {
}
        
    
Menu
2.68%
Τζίρος: 252.90 εκατ.

Άγριο έγκλημα στην Αμφιλοχία: Σκότωσε την κουμπάρα του και αυτοκτόνησε

Ποσειδώνια

ΟΛΘ Α.Ε.: Πύλη ανάπτυξης και ευκαιριών

Στο δυναμικό τοπίο εξελίξεων της λιμενικής βιομηχανίας και των logistics, η ΟΛΘ Α.Ε. λειτουργεί ως «πύλη» ανάπτυξης και ευκαιριών για την ελληνική οικονομία και κοινωνία. Διαδραματίζοντας κομβικό ρόλο στις διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές και κατέχοντας στρατηγική θέση, ο Λιμένας της Θεσσαλονίκης είναι κάτι περισσότερο από ένα λιμάνι.

Η υλοποίηση του αναπτυξιακού σχεδιασμού και οι πρωτοβουλίες της ΟΛΘ Α.Ε. ισχυροποιούν διαρκώς τον ρόλο του Λιμένα Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο λιμενικό κλάδο, ως κύριο πάροχο δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής αλυσίδας για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

1

Από το 2018 έως το 2023 η ΟΛΘ Α.Ε. έχει επενδύσει περισσότερα από 71,3 εκ. ευρώ σε υποχρεωτικές και μη υποχρεωτικές επενδύσεις, για την αναβάθμιση του εξοπλισμού, των υποδομών, των παρεχόμενων υπηρεσιών και την εξειδίκευση του ανθρώπινου δυναμικού της, δημιουργώντας επιπλέον αναπτυξιακές προοπτικές για τους εταίρους της, τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή. Η υψηλότερη ιστορικά διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, που κατέγραψε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το 2023, αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο ισχυρής επίδοσης.

Παράλληλα, η ΟΛΘ Α.Ε. αναπτύσσει διαρκώς τη συνδεσιμότητα του Λιμένα Θεσσαλονίκης και διευρύνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες συνδυασμένων μεταφορών. Παρέχει απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ του Λιμένα Θεσσαλονίκης και της Βουλγαρίας (Σόφια), της Σερβίας (Νις) και της πρωτεύουσας της Βόρειας Μακεδονίας (Σκόπια), ικανοποιώντας τις ανάγκες της αγοράς για σύγχρονες, αποδοτικές και περιβαλλοντικά φιλικές λύσεις συνδυασμένων μεταφορών.

Εξωστρέφεια και διεθνής προσανατολισμός

Η εξωστρέφεια και η δημιουργία συνεργειών διέπουν τη στρατηγική της ΟΛΘ Α.Ε., που το 2023 προχώρησε δύο νέες συνέργειες, με το λιμάνι του Gdańsk της Πολωνίας και το λιμάνι Ashdod του Ισραήλ.

Επιπλέον, η δυναμική συμμετοχή της σε εθνικού και διεθνούς κύρους εκθέσεις, και οι πρωτοβουλίες για τη διενέργεια διοργανώσεων στη Θεσσαλονίκη, όπως το 7ο “Posidonia Sea Tourism Forum” και το 1ο “Southeast Europe Connectivity Forum”, ενισχύουν τη θέση του Λιμένα Θεσσαλονίκης ως λιμένα διεθνούς σημασίας, προάγοντας τη συνδεσιμότητα και συμβάλλοντας στην εξωστρέφεια της χώρας.

Στην κατεύθυνση ανάπτυξης λύσεων στους τομείς των logistics, των συνδυασμένων μεταφορών, του τουρισμού και της διαμόρφωσης πράσινων πρακτικών, η ΟΛΘ Α.Ε. συμμετέχει σε έργα καινοτομίας, προς όφελος των κοινωνιών και των οικονομιών των Βαλκανίων και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Δυναμική συμβολή της Κρουαζιέρας στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης

Η σημαντική ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη ενθαρρύνει την τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, που συνθέτει έναν μοναδικό προορισμό, με πολυδιάστατη αρχαιολογική, ιστορική, πολιτιστική και γαστρονομική ταυτότητα.

Η διαρκής αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών της ΟΛΘ Α.Ε. εδραιώνει την εμπιστοσύνη ολοένα και περισσότερων εταιρειών κρουαζιέρας, που εντάσσουν τη Θεσσαλονίκη στον προγραμματισμό τους.

Το 2023 η ΟΛΘ Α.Ε. επένδυσε στη δημιουργία του νέου Σταθμού Κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος», ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό προορισμό κρουαζιέρας.

Ο πλήρως εξοπλισμένος σταθμός έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί περισσότερους από 6.000 επιβάτες και πληρώματα δύο κρουαζιερόπλοιων ταυτόχρονα (εντός ή εκτός Σένγκεν).

Το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο λιμάνι της Ελλάδας που έχει υιοθετήσει το αυτοματοποιημένο Σύστημα Πυλών Σένγκεν Εισόδου – Εξόδου (EES) και το Ευρωπαϊκό Σύστημα Πληροφοριών και Αδειοδότησης Ταξιδιού (ETIAS), σύμφωνα με την Οδηγία 2017/2226/ΕΕ της ΕΕ.

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Ποσειδώνια 2024»

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι λένε τώρα οι πονηροί για Τραμπ και μετοχές, η νέα στρατηγική Ψάλτη, η αγωνία Τανισκίδη, το μυστικό ραντεβού στο ΜΜ, το παρασκήνιο με Ιβάν και Μυστακίδη και ο Αίαντας Βαρδινογιάννης
ΟΛΘ: Το επενδυτικό σχήμα BlackRock – MSC σχεδιάζει πρόταση στον Ιβάν Σαββίδη για το λιμάνι
Χρηματιστήριο: Oι αγορές γκρεμίζονται και ο ΟΛΘ «ανεβαίνει»!
ΟΛΘ: Οι βασικοί μέτοχοι δεν έχουν λάβει δημόσια πρόταση
ΟΛΘ – Αποκάλυψη: Και η κυβέρνηση θα συζητούσε πώληση του 7,3% σε τιμή άνω των 40 ευρώ
Η υπομονή του (ψηλού) Μαρινάκη, το ράλι του ΟΛΘ, η επιτυχία της Ideal, το Βατερλώ της ΕΥΔΑΠ, ο Μάο και ο Στάσσης, το ντέρμπι Τσάκου – Αγγελικούση, ο καυγάς εφοπλιστή με τον γαμπρό του και η βλαχομπαρόκ δημοσιογράφος Νο2
Ανακοίνωση ΟΛΘ για τη δημόσια πρόταση
Οι διαμαντοφορεμένες μετοχές, τι συμβαίνει σε Αττικής, Intracom, Aegean, δημόσια πρόταση για ΟΛΘ, το 4-0 του Πιερ, η συγκίνηση του Παμπούκη, η βλάχα δημοσιογράφος και τα γενέθλια της Κλέλιας Χατζηιωάννου
ΟΛΘ: Πού οφείλεται το ράλι, αλλά και η… φρενίτιδα για τη μετοχή
Σχέδιο για δημόσια πρόταση στα 40 ευρώ για τον ΟΛΘ του Ιβάν Σαββίδη από αμερικανικό fund με σύμπραξη Ντρέιφους