ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ταξί σε λεωφορειολωρίδες: Το μήλον της έριδος κυβέρνησης και ΣΑΤΑ και ο «εμφύλιος» Κυρανάκη-Οικονόμου
Με αφορμή την σημερινή συνάντηση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές, Βασίλη Οικονόμου, με το προεδρείο του Σ.Α.Τ.Α. διευκρινίζονται από το γραφείο του υφυπουργού τα ακόλουθα:
Οι λεωφορειολωρίδες έχουν θεσπιστεί με σκοπό την απρόσκοπτη και ταχεία μετακίνηση των μέσων μαζικής μεταφοράς, ενώ τα Ε.Δ.Χ. ταξί, ως οχήματα δημόσιας χρήσης, εξυπηρετούν συμπληρωματικά τις μεταφορικές ανάγκες του επιβατικού κοινού. Σύμφωνα με τον ισχύοντα Κ.Ο.Κ. δεν υπάρχει καμία δυνατότητα χρήσης των λεωφορειολωρίδων από ταξί.
Με το προς κατάθεση νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, προβλέπεται η δυνατότητα έκδοσης υπουργικής απόφασης κατόπιν συγκοινωνιακής μελέτης, που θα επιτρέπει στα έμφορτα ΕΔΧ την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών και την δυνατότητα κίνησης των έμφορτων ταξί, στις λεωφορειολωρίδες, διασφαλίζοντας έτσι με σαφήνεια και συνέπεια ην εφαρμογή του μέτρου. Το ειδικότερο πλαίσιο θα καθοριστεί μέσω Υπουργικής Απόφασης, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την εύρυθμη λειτουργία των αστικών μετακινήσεων όσο και την εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς και την Ευρωπαϊκή πρακτική.
Διαβάστε επίσης:
Δημοσκόπηση ALCO: Προβάδισμα 11 μονάδων για τη ΝΔ, κέρδη μόνο για Λατινοπούλου και Κωνσταντοπούλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η φθορά ως πολυτέλεια: Η νέα αφήγηση του Daniel Arsham για την Tiffany & Co.
- Τα σαγηνευτικά μερίσματα (ΓΕΚ κ.λπ.), ποιος εξπέρ αγοράζει ΕΛΠΕ, γιατί «σφάζονται» Σταθόπουλος – Σόλακ, ο κος Πόρτας ώχετο απιών, το νέο deal των Λαιμών, η υπόσχεση του Στάσση, το sprint Εξάρχου και οι Coustas στο Capri
- Στάσσης: Πώς θα γίνει η ΔΕΗ ισχυρός περιφερειακός πρωταγωνιστής στην ενέργεια και την τεχνολογία
- Όταν το ρίσκο έπαψε να φοβίζει και ο άνθρωπος πέρασε στο περιθώριο της ιστορίας
