Την προκήρυξη διαγωνισμού για 300 νέες προσλήψεις οδηγών προανήγγειλε νωρίτερα την Πέμπτη ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Ο κ. Κυρανάκης κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στα parapolitika fm, ανακοίνωσε ότι την επόμενη εβδομάδα θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την πρόσληψη 300 νέων οδηγών της ΟΣΥ, υπογραμμίζοντας ότι οι νέοι οδηγοί θα έχουν καλύτερες απολαβές.

1

Την ίδια ώρα, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών μίλησε και για τη σχολή οδηγών της ΟΣΥ, όπου οι ενδιαφερόμενοι που θα εκπαιδεύονται στην ΟΣΥ θα πρέπει να μένουν στη θέση του οδηγού για 5 χρόνια.

Με αυτό τον τρόπο θα λυθεί το πρόβλημα της έλλειψης οδηγών και θα αναβαθμιστεί η επιβατική εμπειρία με συχνότερο δρομολόγια.

Αγιάσογλου: Οι τρεις δραστικές παρεμβάσεις για τη στελέχωση της ΟΣΥ

Όπως είχε δηλώσει πρόσφατα στο mononews.gr, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου, η εταιρεία προχωρά σε τρεις δραστικές παρεμβάσεις/κινήσεις με στόχο την επαρκή στελέχωσή της, γεγονός που θα έχει ως επακόλουθο και την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων των λεωφορείων και ειδικά τώρα, που ο κυβερνητικός σχεδιασμός προβλέπει την πλήρη ανανέωση του στόλου της ΟΣΥ έως το 2027.

Ο κ. Αγιάσογλου εξήγησε ότι η ΟΣΥ κατάφερε να περάσει μία ρύθμιση η οποία έχει προωθηθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και θα δημοσιευτεί άμεσα, σύμφωνα με την οποία η σχολή για την απόκτηση του Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ) της ΟΣΥ για την ανανέωση διπλώματος γίνεται σχολή οδηγών.

«Με αυτή την πράξη κάποιος θα μπορεί να έρθει σε εμάς για να εκπαιδευτεί. Θα του πληρώσουμε εμείς τα έξοδα εκπαίδευσης και θα εκπαιδεύεται για να γίνει οδηγός τρίτης, τέταρτης και πέμπτης κατηγορίας και αμέσως μετά θα έχει και έτοιμη θέση να δουλέψει στην ΟΣΥ.

Άρα τι κάνουμε; Διευρύνουμε, ανοίγουμε την αγορά όχι μόνο στους επαγγελματίες οδηγούς, αλλά και σε νέα παιδιά που θέλουν να αποκτήσουν το επάγγελμα του οδηγού», τονίζει ο κ. Αγιάσογλου, προσθέτοντας ότι αυτή ρύθμιση θα περάσει άμεσα από τη Βουλή και μέσα στο 2026 θα τρέξει η νέα σχολή οδηγών για να υποδεχθεί τους ενδιαφερόμενους.

Παράλληλα, η δημιουργία αντίστοιχου προγράμματος ζητήθηκε και από τη ΔΥΠΑ. Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, το πρόβλημα που αντιμετώπισε η ΔΥΠΑ με το εν λόγω πρόγραμμα είναι ότι τα χρήματα θα έπρεπε να δίνονται στους ωφελούμενους μέσω της εκπαίδευσης σε Πιστοποιημένα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ), όμως οι σχολές οδηγών δεν είναι ΚΕΚ.

Τέλος, ο κ. Αγιάσογλου μίλησε για ακόμα μία διεκδίκηση της ΟΣΥ, που έχει να κάνει με την ένταξη της ειδικότητας των οδηγών σε ειδικό μισθολόγιο. «Προσπαθούμε να φέρουμε τους οδηγούς των αστικών συγκοινωνιών σε ειδικό μισθολόγιο. Και με αυτό, οι τρεις αυτές κινήσει είμαι σίγουρος ότι θα αλλάξουν τα δεδομένα», κατέληξε.

Διαβάστε επίσης:

Veracloud: Ανακυρύσσεται «Κορυφαίος Συνεργάτης της Microsoft στη Μάλτα» για το 2025

Κλείδωσαν οι γενικοί γραμματείς που θα είναι υποψήφιοι στις εκλογές – Πότε θα παραιτηθούν;

Ασιατικά Χρηματιστήρια: Κέρδη απέφερε ο τερματισμός του shutdown στις ΗΠΑ