ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, αναφέρθηκε στις ενέργειες του υπουργείου για την εισαγωγή του μαθήματος της οδικής ασφαλείας στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μιλώντας στην ειδική μόνιμη επιτροπή Οδικής Ασφαλείας.
«Ως υπουργείο Παιδείας, είμαστε ήδη σε επαφή με τους αρμόδιους φορείς, με ινστιτούτα που λειτουργούν ανά την Ελλάδα και μέσω εγκεκριμένων προγραμμάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, έτσι ώστε να γίνει η εισαγωγή του μαθήματος της οδικής ασφάλειας στο ωρολόγιο πρόγραμμα των παιδιών», ανέφερε η κ. Ζαχαράκη.
Εξέφρασε δε, την ελπίδα, η ενέργεια αυτή να βρει το σύνολο των κομμάτων σύμφωνο, «ώστε να μην επαφίεται στη διακριτική ευχέρεια, στο εάν προλάβει η δασκάλα ή ο δάσκαλος ή ο εκπαιδευτικός της δευτεροβάθμιας να διδάξει τελικά το μάθημα».
Σύμφωνα με την πρόταση, η οδική ασφάλεια θα είναι μια εναλλασσόμενη θεματική ενότητα, που ουσιαστικά θα επιβάλλεται μέσα από το ωρολόγιο πρόγραμμα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Επιμένει ο Τραμπ: Κερδίζουμε με μεγάλη διαφορά, το Ιράν κάνει πολύ μεγάλες παραχωρήσεις
- Wendy’s: Πώς μια viral ανάρτηση οδήγησε σε άλμα έως 42% τη μετοχή
- Βρετανία: Στους 36,1 βαθμούς Kελσίου έφτασε το θερμόμετρο, νέο ρεκόρ θερμοκρασίας στη χώρα
- Παναθηναϊκός: Υπέγραψε τον πρώην σέντερ του Ολυμπιακού, Μουσταφά Φαλ, για 2+1 χρόνια
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.