array(0) {
}
        
    
Menu

ΔΥΠΑ: Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα 150 ωρών με voucher 750 ευρώ

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Στις 2 Οκτωβρίου η γενική συνέλευση των μετόχων της
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Πληρώνει μερίσματα 15 Ιουλίου και 6 Αυγούστου
Τα κέρδη των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών των Ελλήνων εφοπλιστών ανήλθαν στα 646 εκατ. δολάρια το 1ο τρίμηνο του 2025

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιράν: Συνελήφθη δεξαμενόπλοιο για λαθρεμπόριο 2 εκατ. λίτρων καυσίμου στον Κόλπο του Ομάν
Τραυματισμός ναυτικού στο Βόλο
Πως ο ναυταθλητισμός θα ωθήσει τους νέους στο ναυτικό επάγγελμα
Νίκαια: Στα Δικαστήρια θα κριθεί η νομιμότητα της απαγόρευσης προσέγγισης των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων
Γκριμάλντι: Μέχρι το 2027 θα παραλάβει 25 πλοία αξίας 2,5 δισ. δολάρια
Sea-Intelligence: Αυξήθηκαν οι ρύποι από τις επιθέσεις των Χούθι και τον περίπλου της Αφρικής από τα πλοία κοντέινερ
Μια καλλονή προστατεύει τους ναυτικούς
Τσικαλάκης (ΠΝΟ/ΕΛΟΕΝ): Δεν καταργείται ο ΕΛΟΕΝ
Έκθεση Ναυτικού Μουσείου στη Σύρο: Περίπλους Νήσων, Χάρτες και Χαρακτικά
MSC: Τρεις εκδηλώσεις σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Σύρο αναδεικνύουν την προοπτική της κρουαζιέρας
    1x