array(0) {
}
        
    
Menu
0.02%
Τζίρος: 153.44 εκατ.

Ο Πειραιάς ετοιμάζεται να ζήσει μια μοναδική γιορτή κολύμβησης!

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κερδοφορία, αγορές μετοχών άλλων εταιρειών, έκδοση ομολόγων και ναυπήγηση νεότευκτων για τις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες
Ποιοι μιλάνε για τον Greg, xορεύοντας με τους ισχυρούς των μετοχών, το hot παρασκήνιο για την ΕΧΑΕ κι ο ρόλος του Πιέρ, γιατί πούλησαν Γερμανός-Κάτσος και τα ολέθρια λάθη του Λάτση, το νέο deal Σαραντίτη, η μάχη TITAN-MOH και τα ερωτικά μηνύματα βουλευτή
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Εξασφαλισμένα έσοδα 2,5 δισ. δολάρια – Νέα παραγγελία για 4 πλοία κοντέινερ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Χαρδαλιάς: Ανακοίνωσε το νέο διοικητικό σχήμα της Περιφέρειας Αττικής
Ο Πειραιάς ετοιμάζεται να ζήσει μια μοναδική γιορτή κολύμβησης!
In memoriam Σπύρος Κοκοτός
Πάνος Λασκαρίδης: Νέα δωρεά ύψους 1 εκατ. ευρώ στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών
Ευρωκοινοβούλιο: Υπερψηφίστηκε η τροπολογία Αρναούτογλου κατά της παράνομης αλιείας από τρίτες χώρες σε Ελλάδα και Κύπρο
Στην Σιγκαπούρη κατασκευάζεται ο μεγαλύτερος αυτοματοποιημένος τερματικός σταθμός κοντέινερ στον κόσμο
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Δυναμικά ξεκίνησε ο Σεπτέμβριος για τα capesize
Ουσιαστικές συναντήσεις είχε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Αιγιαλείας Ανδρέας Οικονόμου
Nαυτιλιακό συνέδριο ξεκινά στην Ύδρα με θέμα: «Αντιπαραθέσεις και Γεωπολιτική στη Ναυτιλία»
Xclusiv: Οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 634 πλοία