array(0) {
}
        
    
Menu
-0.08%
Τζίρος: 135.16 εκατ.

Φλωρίδης: «Αντίσταση» σε μειοψηφικές συμπεριφορές που πλήττουν τη Δικαιοσύνη

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόσα κέρδη μάζεψαν οι ναυτιλιακές των Μαρινάκη, Τσάκου, Κωνσταντακόπουλου, Αλαφούζου, Χατζηπατέρα, Γιουρούκου, Τσαντάνη
Οι Έλληνες εφοπλιστές στοιχηματίζουν στα feeder containerships – Κύμα νέων παραγγελιών
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Ναυπηγεί 6 πλοία κοντέινερ και διαχειρίζεται 69 πλοία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Navios Maritime Partners (Αγγελική Φράγκου): Αναδιάρθρωση της ηγετικής ομάδας με έντονο άρωμα γυναίκας – Η Άννα Καλαθάκη πρόεδρος της εταιρείας
Άγγελος Λαζαρίδης (Diaplous Group): Τι συμβαίνει στην Ερυθρά Θάλασσα, τον Κόλπο του Άντεν και τον Κόλπο της Γουινέας
Σκληρή γραμμή Μαξίμου: Αφήνοντας τα μπλόκα να απονομιμοποιηθούν
Η Μιλένα Π. Παππά ηγείται της στροφής – Στα κοντέινερ της Oceanbulk Maritime με 2+2 νεότευκτα
Οι 17 Έλληνες που κυριαρχούν στην παγκόσμια ναυτιλία
Θεσσαλονίκη: Πιθανή οβίδα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια εργασιών στον 6ο προβλήτα
Lloyd’s List: Αγγελικούση και Μαρινάκης στην πρώτη δεκάδα του Top 100 της παγκόσμιας ναυτιλίας
Ρηγίνος Τσάνος: Στρατηγικής σημασίας τα λιμάνια της Κύπρου
O Ηλίας Τσακίρης και η Hellenic Hull Management στη λίστα με τους 10 καλύτερους ασφαλειομεσίτες των Lloyds List
Κραυγή αγωνίας από τη Διεθνή Ναυτική Ένωση: Ασφυξία στα λιμάνια και στην οικονομία της xώρας