array(0) {
}
        
    
Menu
0.44%
Τζίρος: 173.44 εκατ.

Το παρασκήνιο του mega deal! Πώς η Apple μπήκε στις πίστες της Formula 1

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κωστής Κωνσταντακόπουλος: Στρατηγική κίνηση για την προστασία της Costamare από τα κινεζικά λιμενικά τέλη
NASCAR Euro Series: Πρωταθλητής ο Κρασώνης
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Τα μερίσματα στους μετόχους θα καταβληθούν στις 15 Οκτωβρίου

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Καρυστιανού και το τρίποδο της μαντείας
Τα φαντάσματα του 2008 ψιθυρίζουν ξανά
Μελίνα Τραυλού: «Ορόσημο η είσοδος της Neptune Lines στη Λατινική Αμερική»
Lalemant Group – Hellenic Ports: Στρατηγική συνεργασία για τη δημιουργία νέου εφοδιαστικού διαδρόμου σύνδεσης Βορειοδυτικής – Νότιας Ευρώπης
Χαράλαμπος Σημαντώνης: Θετική η τροποποίηση των διατάξεων για την εγκατάσταση λογισμικού συστήματος εισροών-εκροών στα πλωτά μέσα
Εκπτώσεις έως και 30% στα δρομολόγια της Blue Star Ferries, της Hellenic Seaways, της Anek Lines και της Superfast Ferries για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου
ΟΝΕΧ: Νέο επενδυτικό πρόγραμμα 14 εκατ. ευρώ για τα ναυπηγεία στη Σύρο
Ένα «ταξίδι» στην ιστορία και την αρχιτεκτονική ταυτότητα του Πειραιά του 19ου αιώνα
Ημερίδα στον Πειραιά για τα εργατικά ατυχήματα και την υγεία σε πλοία και λιμάνια
Pacific Basin Shipping: Μεταφέρει την έδρα της από το Χονγκ Κονγκ στη Σιγκαπούρη για να αποφύγει τους δασμούς Τραμπ