array(0) {
}
        
    
Menu
-0.75%
Τζίρος: 186.45 εκατ.

Γιάννης Αλαφούζος: Δεν υπάρχει καμία πρόταση για αγορά της ΠΑΕ – Λάθος που έδιωξα τον Γιοβάνοβιτς

Comments

Ολοένα και περισσότερες ναυτιλιακές προχωρούν το τελευταίο διάστημα σε αναχρηματοδοτήσεις  υφιστάμενων δανείων τους, στο πλαίσιο των ενεργειών ενίσχυσης της ρευστότητας τους, σε μία περίοδο κατά την οποία ο κλάδος της ναυτιλίας βρέθηκε, κατά το μεγαλύτερο μέρος του με εξαίρεση τα τάνκερ, σε δεινή θέση λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας.

Αρκετοί είναι και οι Έλληνες εφοπλιστές που έχουν προχωρήσει σε ανάλογες κινήσεις, με πρόσφατο παράδειγμα της εταιρεία ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, η οποία ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα συμφωνίες για δύο νέα δάνεια ύψους 140 εκατ. δολαρίων, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το πρόγραμμα αναχρηματοδότησης που ξεκίνησε στις αρχές του έτους. Από τον Ιανουάριο, η εταιρεία πέτυχε νέες συμφωνίες συνολικού ύψους 435 εκατ. δολαρίων και επέκτεινε τις λήξεις χρεών ύψους 240 εκατ. δολαρίων.

Δύο σημαντικές συμφωνίες αναχρηματοδότησης μέρους του συνολικού χρέους της ύψους 758 εκατ. δολαρίων πραγματοποίησε στο τέλος Απριλίου η ναυτιλιακή Dorian LPGσυμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Χατζηπατέρα, με την Credit Agricole και την σκανδιναβική SEB. Ειδικότερα, η εταιρεία δανείστηκε επιπλέον 155,8 εκατ. δολάρια, εκ των οποίων τα 152,9 εκατ. δολάρια χρησιμοποιήθηκαν για την αποπληρωμή μέρους προηγούμενου δανείου που έλαβε το 2015 και τα 2,9 εκατ. δολάρια αξιοποιήθηκαν ως επιπλέον μετρητά για γενικούς επιχειρησιακούς σκοπούς.

Στα τέλη του προηγούμενου μήνα, η ναυτιλιακή Capital Product Partners L.P., συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, ολοκλήρωσε συμφωνία αναχρηματοδότησης ενισχύοντας το ταμείο της με επιπλέον ρευστότητα 38,8 εκατ. δολαρίων.

Συγκεκριμένα, η εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq εταιρεία, έκλεισε συμφωνία αναχρηματοδότησης με την ICBC Financial Leasing Co. συνολικού ύψους 155,4 εκατ. δολαρίων. Προχώρησε στην αποπληρωμή προηγούμενου δανείου του 2017 ύψους 116,5 εκατ. δολαρίων και ενίσχυσε τη ρευστότητα της με το υπόλοιπο ποσό.

Η ναυτιλιακή Seanergy Maritime Holdings, με πρόεδρο και CEO τον Σταμάτη Τσαντάνη τον Μάρτιο του 2020, προχώρησε στην αναχρηματοδότηση των δανείων που έλαβε για δύο capesize πλοία της, ύψους 30,6 εκ. δολαρίων, παρατείνοντας τη διάρκεια των δανείων μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2022. Επιπροσθέτως, οριστικοποίησε συζητήσεις με υφιστάμενους και νέους δανειστές σχετικά με τις επερχόμενες λήξεις δανείων της, λεπτομέρειες για τα οποία πρόκειται να ανακοινώσει προσεχώς.

Νέα χρηματοδότηση μέχρι 60 εκατ. δολάρια για την εξαγορά ενός τάνκερ VLCC που απέκτησε στις αρχές του έτους, εξασφάλισε η κοινοπραξία στην οποία συμμετέχουν ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου, μαζί με τον Ισραηλινό δισεκατομμυριούχο Idan Ofer και τον Νορβηγό επιχειρηματία Oystein Stray Spetalen. Όπως έγινε γνωστό στα μέσα του Ιουνίου, το δάνειο δόθηκε για την εξαγορά από την κοινοπραξία, του χωρητικότητας  300,000-dwt τάνκερ VLCC, Gustavia S (κατασκευής 2020) τον περασμένο Μάρτιο, έναντι 106 εκατ. δολαρίων.

Τα κεφάλαια του δανείου επρόκειτο να δοθούν ισόποσα στους τρεις επενδυτές αυτό ή τον επόμενο μήνα.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι θα κάνει τώρα η Metlen, το ράλι της Βιοχάλκο και η πτώση της Εθνικής, τα δάκρυα του Μυτιληναίου, ο deal maker Εξάρχου και η DFC και ο εφοπλιστής Δελαπόρτας στο My Story
Dorian LPG (Τζον Χατζηπατέρας): Επιστρέφει μέρισμα στους μετόχους 27,8 εκατ. δολάρια
Κερδοφορία, αγορές μετοχών άλλων εταιρειών, έκδοση ομολόγων και ναυπήγηση νεότευκτων για τις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

F-Maritime: Ποια είναι η εφοπλίστρια Κατερίνα Χ. Φαμέλλου που απέκτησε και πέμπτο πλοίο
Ιρλανδία–Λιθουανία–Ελλάδα: Το τρίο που βάζει φρένο στις πρόωρες κάλπες
Κικίλιας: Λιμάνια, ποντοπόρος ναυτιλία και ενέργεια, το νέο πλαίσιο ασφάλειας στην περιοχή
Πόσα κέρδη μάζεψαν οι ναυτιλιακές των Μαρινάκη, Τσάκου, Κωνσταντακόπουλου, Αλαφούζου, Χατζηπατέρα, Γιουρούκου, Τσαντάνη
Ιράν: Οι Φρουροί της Επανάστασης επιβεβαίωσαν την κατάσχεση του πλοίου της Columbia Shipmanagement
Άλλαξε σύμβολο στο NASDAQ η OceanPal της Σεμίραμις Παληού
Πράσινη μετάβαση στην Ευρώπη με υψηλό κόστος: Στα 2,9 δισ. δολάρια το ETS το 2024 – Το νέο βάρος που έρχεται
Ελλείψεις καθηγητών στα ναυτιλιακά ΕΠΑΛ και δυσκολία εύρεσης εκπαιδευτικού μπάρκου για σπουδαστές ΑΕΝ και ιδιωτικών σχολών
Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν πλοία LNG – Χρυσές ευκαιρίες με τη μεταφορά αμερικανικού αερίου
Μητσοτάκης – Τσίπρας: Η άτυπη επανέναρξη ενός παλιού ντέρμπι