array(0) {
}
        
    
Menu
0.38%
Τζίρος: 184.42 εκατ.

Τσικαλάκης (ΠΝΟ/ΕΛΟΕΝ): Δεν καταργείται ο ΕΛΟΕΝ

Comments

Η πρώτη φάση της εμπορικής συμφωνίας ΗΠΑ -Κίνας που ολοκληρώθηκε αυτή την εβδομάδα μπορεί, σύμφωνα με τους αναλυτές, να αποφέρει σημαντικά οφέλη στον κλάδο της ναυτιλίας, αν και παραμένει ασαφές πότε οι εταιρείες θα δουν έμπρακτα αποτελέσματα.

Δεδομένου ότι η Κίνα συμφώνησε να διαθέσει για αγορές αμερικανικών αγαθών 200 δισ. δολάρια μέσα στην επόμενη διετία, θα υπάρξει ανάγκη για διακίνηση προϊόντων του κλάδου ενέργειας, για γεωργικά και βιομηχανικά προϊόντα. Την ίδια ώρα οι ΗΠΑ θα μειώσουν στο ήμισυ ή και θα αφαιρέσουν κατά περίπτωση τους δασμούς που επέβαλαν τον περασμένο μήνα σε ορισμένα κινέζικα προϊόντα.

Ο αναλυτής της Stifel, Ben Nolan, επισήμανε σε ένα σημείωμα προς τους πελάτες του, πως “παρά το γεγονός ότι πρόκειται για το πρώτο βήμα σε μία μεγάλη διαδικασία συμβιβασμού και αρκετές από τις ανησυχίες που είχε προκαλέσει ο Ντόναλντ Τραμπ παραμένουν, η τελευταία εξέλιξη θα έχει θετικές συνέπειες στις εξαγωγές LNG και LPG”.

Υπενθυμίζεται ότι οι εξαγωγές LNG από τις ΗΠΑ προς την Κίνα έχουν υποχωρήσει κατά 90% από το 2017, πλήττοντας τη ζήτηση ανά τόνο-μίλι, αλλά η μείωση των δασμών θα αυξήσει τη ζήτηση για τη μεταφορά μεγάλων αποστάσεων, εξέλιξη θετική για τις εισηγμένες ναυτιλιακές που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά LNG, όπως είναι η Gaslog του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού και η Golar LNG.

Επίσης, οι εταιρείες ξηρού φορτίου όπως η Star Bulk Carrier του Πέτρου Παππά και η Scorpio Bulkers, αναμένεται να ευνοηθούν λόγω της αύξησης του εμπορίου σιτηρών μεταξύ των δύο μεγαλύτερων οικονομικών του κόσμου.

Από την πλευρά του ο αναλυτής της Deutsche Bank, Amit Mehrotra, βλέπει όφελος για τις εισηγμένες του κλάδου των τάνκερ μεταφοράς αργού πετρελαίου, όπως η Euronav, από τις περισσότερες παραδόσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, οι οποίες έχουν μειωθεί κατά 50% από το 2017.

Την ίδια ώρα, πιο συγκρατημένες είναι οι απόψεις του αναλυτή της BIMCO, Peter Sand, ο οποίος επισημαίνει: “Μην περιμένετε άμεση ώθηση στη ζήτηση από αυτή τη εξέλιξη, αλλά μία αύξηση στα επόμενα χρόνια, όταν οι όγκοι των εμπορευμάτων θα αρχίσουν να μεταφέρονται. Η πρώτη φάση της συμφωνίας μπορεί να φέρει οφέλη στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία σε όλους τους κλάδους, καθώς περισσότερο αργό πετρέλαιο και γεωργικά προϊόντα θα αρχίσουν να μεταφέρονται δια θαλάσσης. Ωστόσο, η ανάκαμψη μετά από δύο χρόνια εμπορικού πολέμου δεν θα είναι εύκολη”.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

GasLog (Πήτερ Γ. Λιβανός): Παρήγγειλε 2 + 2 πλοία μεταφοράς LNG – Η πρώτη συνεργασία με κινέζικο ναυπηγείο
Πήτερ Λιβανός: Η BlackRock πούλησε το 45% που κατείχε στην Gaslog
Η διοίκηση του Χρηματιστηρίου και το Δελφινάριο, τι θα συμβεί σε 4 μετοχές, το διπλό χτύπημα στον Μπίτζιο, το beef Μάριου με Ιβάν κι ένα πονηρό quiz για το ΠΑΣΟΚ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Airbnb: Έλεγχος και Τιμωρία
Πλειστηριασμοί ακινήτων: Μια τροποποίηση άρθρου, γροθιά στο στομάχι της οικονομίας
Ο Μητσοτάκης και τα ξένα κόλλυβα
Τι αλλάζει για την απασχόληση, τα ωράρια, τις υπερωρίες το νέο εργασιακό νομοσχέδιο
Η επιστροφή του Αλ-6
Η βρεφοκτόνος και οι βοηθοί της
Όταν τιμωρούν την Τυχεροπούλου
Χωνευτήρια και Γόρδιοι Δεσμοί: Η Μετανάστευση ως Ανθρώπινο Δράμα
Ο Θάνος Πλεύρης και τα Χανιά
Η Επιστροφή του Δημαγωγού: Η αλγοριθμική αλήθεια του Αλέξη Τσίπρα και η στρατηγική αναθεώρησης του παρελθόντος