• Top Stories

    Στο χείλος του γκρεμού οι μεταφορικές εταιρείες από το “μπλόκο” στην Ειδομένη


    Tην ώρα, που η  κατάσταση στην Ειδομένη παραμένει εκτός ελέγχου με επεισόδια να ξεσπούν ανάμεσα στους πρόσφυγες και τους μετανάστες σε καθημερινή βάση πλέον, και τον κίνδυνο για την εμφάνιση ασθενειών να αυξάνει διαρκώς, την ίδια ώρα οι μεταφορικές εταιρείες βρίσκονται σε απόγνωση όπως είπε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος των μεταφορικών εταιριών,  Αναστάσιος Σεχπερίδης.

    «Προϊόντα έχουν λήξει… Προβαίνουμε σε αναγκαστικές άδειες για να μην απολυθεί κόσμος ή γίνει μείωση μισθών» τόνισε υπογραμμίζοντας «μας κοροϊδεύουν… 32 μέρες είναι κλειστή η γραμμή, έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ, έχουμε ζημιά 800 χιλιάδες ευρώ, και έχουμε χάσει την αξιοπιστία μας στο εξωτερικό, δεν έχουν καταλάβει τι έγινε στην Ελλάδα…».

    «Είναι αδικαιολόγητο η γραμμή να κλείνει 32 μέρες, υπάρχουν συμβόλαια που δεν μπορούν να τηρηθούν…» πρόσθεσε ο κ. Σεχπερίδης.

    «Μας είχαν υποσχεθεί ότι θα ανοίξει η γραμμή στις 4 Απριλίου, μετά στις 11, μετά στις 18… Χθες για δύο ώρες άνοιξε η γραμμή. Ο κ. Τόσκας μάς είχε πει ότι θα ανοίξει στις 11 του μηνός, είχαν πει ότι είναι θέμα ημερών… Θα ανοίξει το Πάσχα; να μας πουν τι κάνουμε» δήλωσε ο Αναστάσιος Σεχπερίδης.

    Όπως εξήγησε από το «μπλόκο» στην Ειδομένη χάνει πάρα πολλά λεφτά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και τα λιμάνια, καθώς οι εταιρίες, με ζημία, μεταφέρουν τα φορτία τους μέσω Αλβανίας και Βουλγαρίας. «Η Cosco κάνει υπομονή, πάει μέσω Βουλγαρίας» σημείωσε.

    Tην ίδια ώρα η  κατάσταση στην Ειδομένη παραμένει εκτός ελέγχου με τον κίνδυνο να ξεσπάσουν ανά πάσα στιγμή επεισόδια, ενώ η άνοδος της θερμοκρασίας και ο συνωστισμός πολλών ανθρώπων σε κακές συνθήκες αυξάνει τον κίνδυνο ασθενειών. Εν τω μεταξύ η σιδηροδρομική γραμμή αφού άνοιξε λίγες ώρες με επιχείρηση της αστυνομίας έκλεισε ξανά. Ο αρμόδιος υπουργός Γιάννης Μουζάλας λέει απλά ότι θα ανοιγοκλείνει και φέρνει σαν παράδειγμα το Καλαί όπου η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Αγγλίας Γαλλίας ανοιγοέκλεινε για επτά χρόνια.



    ΣΧΟΛΙΑ