• Οικονομία

    Κικίλιας: Στις 5 Φεβρουαρίου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το πρώτο κρουαζιερόπλοιο

    • NewsRoom
    Κικίλιας: Στις 5 Φεβρουαρίου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το πρώτο κρουαζιερόπλοιο

    Βασίλης Κικίλιας-Υπουργός Τουρισμού


    Στις 5 Φεβρουαρίου θα βρίσκεται στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το πρώτο κρουαζιερόπλοιο, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, μετά τη συνάντηση εργασίας που είχε με τον COO της Fraport Greece, Ηλία Μαραγκάκη, τον Εκτελεστικό Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνο Λιάγκο, τον CEO του Dimera Group, μέλος του Δ.Σ. και CIO της ΟΛΘ Α.Ε., Artur Davidian και την Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΛΘ Α.Ε. Θεοδώρα Ρήγα.

    Η έλευση του πρώτου κρουαζιερόπλοιου στις αρχές του Φεβρουαρίου, όπως τονίζει ο υπουργός, δείχνει την επέκταση της τουριστικής περιόδου και της βιομηχανίας της κρουαζιέρας, που είναι τόσο σημαντική για τη Βόρεια Ελλάδα και αποτελεί στρατηγικό στόχο για τη χώρα μας.

    Στο μεταξύ, ο προχωράει με γοργούς ρυθμούς η ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και στο πλαίσιο αυτό ανακοινώθηκε ότι προχωρά η κτηριακή αναβάθμιση του λιμανιού του ΟΛΘ για την κρουαζιέρα.

    Την ίδια στιγμή ο Βασίλης Κικίλιας γνωστοποίησε ότι με τη συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού, της Fraport, του ΟΛΘ και του επενδυτή, το check-in και η μεταφορά των αποσκευών των ταξιδιωτών που θα καταλήγουν από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στο λιμάνι και θα επιβιβάζονται στην κρουαζιέρα, θα γίνεται με μέριμνα της Fraport και του ΟΛΘ.

    Το ίδιο θα συμβαίνει και για τις αποσκευές των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων οι οποίοι θα συνεχίζουν το ταξίδι τους από το αεροδρόμιο «Μακεδονία».

    Όπως επισήμανε ο κ. Κικίλιας, μέσω τέτοιων ποιοτικών υπηρεσιών αναβαθμίζεται ο ελληνικός Τουρισμός, ενώ οι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης θα έχουν περισσότερο διαθέσιμο χρόνο στα ξενοδοχεία, τα μαγαζιά και τα εστιατόρια της πόλης.

    «Τέτοιες συνέργειες, σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των υποδομών, ενισχύουν το τουριστικό μας προϊόν και φέρνουν περισσότερα έσοδα, τα οποία επιμερίζονται όχι μόνο στους επενδυτές του λιμανιού ή τη Fraport, αλλά κυρίως στη μέση ελληνική οικογένεια και στους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους στον Τουρισμό», τόνισε ο κ. Κικίλιας.

    Η δήλωση του Βασίλη Κικίλια:

    «Είμαστε σήμερα εδώ για την έναρξη της κοινής μας προσπάθειας με τον CEO της Fraport και την εταιρεία, σε ό,τι αφορά το αεροδρόμιο «Μακεδονία», με τον Πρόεδρο του ΟΛΘ και τον επενδυτή του λιμανιού.

    Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ανακοινώσω ότι αναβαθμίζεται κτηριακά η επιβίβαση και αποβίβαση, διά του κτηρίου του λιμανιού του ΟΛΘ για την κρουαζιέρα.

    Είμαι επίσης στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι στις 5 Φεβρουαρίου θα έχουμε το πρώτο κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

    Αυτό δείχνει την επέκταση της τουριστικής περιόδου και της βιομηχανίας της κρουαζιέρας, που είναι τόσο σημαντική για τη Βόρεια Ελλάδα και γενικά για τη χώρα μας.

    Παράλληλα, το Υπουργείο Τουρισμού, η Fraport, ο ΟΛΘ και ο επενδυτής είναι σε προχωρημένες συζητήσεις έτσι ώστε να μπορέσουμε να δώσουμε παραπάνω χρόνο και ποιότητα στους επισκέπτες και ταξιδιώτες στη Θεσσαλονίκη, στην Κεντρική Μακεδονία και σε όλη τη Β. Ελλάδα.

    Το check-in από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και τη Fraport για τις αποσκευές των ταξιδιωτών που θα καταλήγουν στο λιμάνι και θα επιβιβάζονται στην κρουαζιέρα θα γίνεται αυτόματα και από το λιμάνι προς το αεροδρόμιο και από το αεροδρόμιο προς το λιμάνι.

    Κάτι που σημαίνει ότι βγάζουμε τους ταξιδιώτες μας από την επιβάρυνση να κάνουν check-in οι ίδιοι με τις αποσκευές τους – το φροντίζουν η Fraport και ο ΟΛΘ αυτό – και τους δίνουμε παραπάνω χρόνο στην πόλη, περισσότερες ποιοτικές στιγμές διασκέδασης, γευσιγνωσίας, παραπάνω χρόνο στα ξενοδοχεία μας, στα μαγαζιά μας, στα εστιατόριά μας.

    Τέτοιες ποιοτικές υπηρεσίες με συνέργειες θα ενισχύουμε και θα κάνουμε κομμάτι του τουριστικού μας προϊόντος, έτσι ώστε να δουν όλοι στην πράξη ότι αναβαθμίζεται ο Τουρισμός στη χώρα, ότι μιλάμε για ποιοτικό Τουρισμό, ότι διεκδικούμε μεγαλύτερα έσοδα και όλα αυτά τελικά επιμερίζονται όχι μόνο στους επενδυτές του λιμανιού ή τη Fraport, αλλά κυρίως στη μέση ελληνική οικογένεια, κυρίως στους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους στον Τουρισμό».

    Διαβάστε επίσης:



    ΣΧΟΛΙΑ