Real Estate

Η Ερμού 14ος ακριβότερος εμπορικός δρόμος στον κόσμο, αύξηση 14% στις τιμές μίσθωσης

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

Οδός Ερμού


Υψηλή θέση στην κατάταξη των πιο ακριβών εμπορικών δρόμων του κόσμου, την 14η (από τη 15η πέρσι) με μέσο ετήσιο μίσθωμα 3.420 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, καταλαμβάνει και φέτος η Ερμού στην Αθήνα, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Main Streets Across the World» που εκπονεί η Cushman & Wakefield (υπηρεσίες real estate).

Βάσει των στοιχείων της έκθεσης, στην Ερμού παρατηρήθηκε η μεγαλύτερη αύξηση στις τιμές ενοικίασης (14%) μεταξύ των 10 προορισμών με τις μεγαλύτερες αυξήσεις.

Η εν λόγω έκθεση κατατάσσει τους εμπορικούς δρόμους βάσει των τιμών μίσθωσης χρησιμοποιώντας αποκλειστικά στοιχεία που συλλέγει η Cushman & Wakefield από τη δραστηριότητά της. Φέτος, ανέλυσε τα ενοίκια για 448 τοποθεσίες σε 68 αγορές – ο μεγαλύτερος αριθμός από τότε που ξεκίνησε το 1988.

Ο εμπορικός δρόμος Causeway Bay στο Χονγκ Κονγκ διατήρησε και το 2019 το «στέμμα» του ως ο πιο ακριβός εμπορικός δρόμος στον κόσμο (25.965 ευρώ ετησίως ανά τ.μ.) με δεύτερο την 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης (21.295 ευρώ ετησίως ανά τ.μ.) ενώ η New Bond Street του Λονδίνου είναι αντίστοιχα πρώτος πιο ακριβός εμπορικός δρόμος στην Ευρώπη (16.222 ευρώ ετησίως ανά τ.μ.). Ακολουθούν η Avenue des Champs Elysées στο Παρίσι και ο Via Montenapoleone στο Μιλάνο.

Σύμφωνα με τον συντάκτη της έκθεσης, Darren Yates (στέλεχος της Cushman & Wakefield επικεφαλής των ερευνών λιανικής) τα αποτελέσματα του τρέχοντος έτους όσον αφορά την απόδοση των μισθώσεων είναι ενθαρρυντικά και αποδεικνύουν την ανθεκτικότητα των κορυφαίων δρόμων λιανικού εμπορίου. Οι μισθώσεις στους κορυφαίους δρόμους του κόσμου ήταν σε γενικές γραμμές σταθερές.

Πτωτική τάση στα ενοίκια παρατηρείται σε ασθενέστερες τοποθεσίες, ιδιαίτερα στις πιο ώριμες αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Ο ίδιος προσθέτει ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξάνονται σε όλο τον κόσμο, ωστόσο, τα φυσικά καταστήματα παραμένουν ένα σημαντικό σημείο επαφής για τον καταναλωτή λειτουργώντας ως εκθεσιακός χώρος. Όπως τονίζει «οι πιο επιτυχημένοι έμποροι λιανικής θα είναι αυτοί που θα ενοποιήσουν καλύτερα τις φυσικές και online λειτουργίες τους για να δημιουργήσουν μια απρόσκοπτη, θετική εμπειρία μάρκας για τους αγοραστές».