Σε ισχύ τέθηκε από τις 15 Οκτωβρίου νέα εθελοντική πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών σε επιλεγμένα προϊόντα από τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και τους προμηθευτές, με στόχο την ανακούφιση των καταναλωτών.

H Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας διευκρινίζει τα εξής ως προς την εφαρμογή της εν λόγω πρωτοβουλίας:

1

  • Οι 2.000+ κωδικοί αφορούν συνολικά τους κωδικούς στους οποίους θα εφαρμοστεί μείωση τιμής σε όλα τα Σούπερ Μάρκετ της χώρας και σε αυτούς περιλαμβάνονται τόσο επώνυμα προϊόντα, όσο και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που διαθέτει η κάθε αλυσίδα.
  • Οι κωδικοί που συμπεριλαμβάνονται στην πρωτοβουλία και οι οποίοι θα έχουν μειωμένη τιμή, θα εμφανίζονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα, ως το τέλος του χρόνου.
  • Η συλλογή των προϊόντων που θα έχουν μειωμένη τιμή, διαφέρει ανά Κατάστημα λόγω διαφορετικού μεγέθους και διαθέσιμου κωδικολογίου.
    Λόγω των παραπάνω σημείων και καθώς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας διαφοροποιούνται ανά αλυσίδα, δεν είναι εφικτό κάθε Κατάστημα να διαθέτει το σύνολο όλων των κωδικών.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και σεβασμού απέναντι στην ελληνική κοινωνία, η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας μαζί με την επιχειρηματική κοινότητα και σε συνεργασία με την Πολιτεία, ανταποκρίθηκε από την πρώτη στιγμή στη συγκεκριμένη εθελοντική πρωτοβουλία, όπως είχε κάνει και πέρυσι, με στόχο την στήριξη των νοικοκυριών και ιδίως των πιο ευάλωτων καταναλωτών.

 

Διαβάστε επίσης 

«Χτύπημα» ακριβείας στην αγορά εργασίας – Τι προβλέπει η νέα εγκύκλιος για 80.000 επιχειρήσεις

Παπαθανάσης: Με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ οι δράσεις ενδυνάμωσης της ισότητας των φύλων στα ΑΕΙ

Σήμερα η ψήφιση του νέου εργασιακού νομοσχεδίου – Τι αλλάζει για ωράριο, προσλήψεις και απολύσεις