• Most Popular

    Γιατί ο Μυτιληναίος μπαίνει στην αγορά των πλοίων. Όλες οι λεπτομέρειες

    Μυτιληναίος

    Ευάγγελος Μυτιληναίος


    Σας είχαμε ενημερώσει στο mononews.gr από τις αρχές του μήνα για τις προθέσεις του ομίλου Μυτιληναίος να μπει δυναμικά στη βιομηχανία της ναυτιλίας, και ειδικότερα στην αγορά ξηρού φορτίου, μία κίνηση που θα τάραζε τα νερά στην εγχώρια ναυτιλιακή βιομηχανία.

    Όπως γράφαμε τότε: “Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο κ. [Γιάννης] Μυτιληναίος, κατόπιν ενδελεχούς έρευνας της αγοράς και προσεκτικού σχεδιασμού της στρατηγικής του, αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά του ξηρού φορτίου και να εισέλθει αποφασιστικά και δυναμικά στη ναυτιλία. Οι πληροφορίες θέλουν τον Όμιλο Μυτιληναίος να επεξεργάζεται τη δημιουργία στόλου φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου μέσω εξαγορών πλοίων – καθώς είναι γεγονός πως οι τιμές των μεταχειρισμένων τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι ιδιαίτερα ελκυστικές λόγω των συνθηκών που επικρατούν – που θα διαχειρίζεται η νεοσύστατη ναυτιλιακή M-Maritime Corp., μια θυγατρική εταιρεία του Ομίλου”.

    Τις πληροφορίες του mononews.gr έρχεται τώρα να επιβεβαιώσει πλήρως το TradeWinds,το οποίο σε ρεπορτάζ του αναφέρεται στη νεοσύστατη M-Maritime και τη σχέση της με τον όμιλο Μυτιληναίος.

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, διευθυντής της M-Maritime είναι ο Τάσος Ραΐσης, πρώην ανώτατο στέλεχος των C Marine Transport, Chemoil Shipping & Trading, Marachart Shipping και Sea Transport Contractors, ενώ πηγές που επικαλείται το TradeWinds αναφέρουν ότι η M-Maritime δεν ανήκει στον όμιλο Μυτιληναίος, αλλά έχει συσταθεί από ιδιοκτήτες που δεν έχουν μέχρι στιγμής ταυτοποιηθεί, οι οποίοι εκτιμούν ότι ο όγκος παραγωγής του ομίλου Μυτιληναίος θα αυξηθεί, συμπαρασύροντας προς τα πάνω και τις ανάγκες του για μεταφορά πρώτων υλών, καθώς και ότι οι χαμηλές τιμές στην αγορά sale-and-purchase (S&P) συνιστούν μία καλή ευκαιρία.

    Ήδη η M-Maritime, όπως αναφέρει το TradeWinds, επιβεβαιώνοντας και εδώ το mononews.gr, έχει αποκτήσει το πρώτο της πλοίο, το το φορτηγό πλοίο Maratha Premier (χωρητικότητας 34.900-dwt και κατασκευής 2016, μετονομάστηκε σε Avra GR), το οποίο εξαγοράστηκε από την ινδικών συμφερόντων ναυτιλιακή Chowgule Steamships έναντι περίπου 16,5 εκατ. δολαρίων. Παράλληλα, η εταιρεία έχει ήδη ναυλώσει δύο πλοία, το ένα εκ των οποίων είναι το χωρητικότητας 33.300 dwt Pioneer Skipper (κατασκευής 2010), ενώ εξετάζει την επέκταση του στόλου της.

    Πάντως, πηγές που επικαλείται το TradeWinds διαψεύδουν ότι η M-Maritime εμπλέκεται στην αγοραπωλησία του χωρητικότητας 35.000 dwt Trading Fabrizia (κατασκευής 2011) από την ιταλική D’amato τον περασμένο Νοέμβριο, ή του χωρητικότητας 63.000 dwt νεότευκτο ultramax στα ναυπηγεία New Times Shipbuilding της Κίνας, που φέρεται να άλλαξε χέρια στις αρχές Δεκεμβρίου έναντι περίπου 18,6 εκατ. δολαρίων.

    Σημειώνεται ότι ο Όμιλος Μυτιληναίος είχε και κατά το παρελθόν ενασχόληση με τα ναυτιλιακά, με την Desfina Marine που ιδρύθηκε το 2010 και τον Δεκέμβριο του 2012 μεταφέρθηκε στην Αλουμίνιον της Ελλάδος έναντι ονομαστικής τιμής 2,2 εκατομμυρίων δολαρίων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δημοσκόπηση: Λένε «ΝΑΙ» οι Έλληνες στις πρόωρες εκλογές – Φόβος για επεισόδιο με την Τουρκία, οργή για την κυβέρνηση

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΟΠΑΠ: Τι αλλάζει μετά την απόφαση για τα VLTs

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τέλος στις πληρωμές με μετρητά για μισθούς και αμοιβές. Δεν θα υπάρχει έκπτωση δαπανών



    ΣΧΟΛΙΑ