ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τις luxury εταιρείες να είναι οι κερδισμένοι του πρώτου εξαμήνου του 2022, όλο και περισσότερες εταιρείες με προσιτά σε τιμές προϊόντα στρέφονται στην επιλογή των premium, αυξάνοντας τη τιμές για τον καταναλωτή, σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν από τον πληθωρισμό.
«Ενισχύοντας τα premium προϊόντα, οι εταιρείες διατηρούν το κοινό τους, κερδίζουν νέο κοινό και μειώνουν την παραγωγή τους», εξηγεί ο ο Paul Martin, επικεφαλής λιανικής της KPMG.
«Μπορεί οι καταναλωτές να γίνονται όλο πιο προσεκτικοί με τα χρήματά τους, όμως ακόμα φαίνεται ότι διαθέτουν χρήματα για προϊόντα υψηλής ποιότητάς», συνεχίζει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η μόδα πάει σκι: Όταν τα τεχνικά υφάσματα συναντούν την υψηλή ραπτική στις Άλπεις
- Πότε η Βουλή έμεινε ανοιχτή τα Χριστούγεννα και γιατί
- Stephan Boujnah (Euronext) στο mononews: Το μήνυμα στους μετόχους και η επόμενη μέρα στο Χ.Α.
- Χριστούγεννα: Οχι θαύματα, αλλά ελπίδα ότι μπορεί να γεννηθεί κάτι σε μια κουρασμένη κοινωνία