ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τις luxury εταιρείες να είναι οι κερδισμένοι του πρώτου εξαμήνου του 2022, όλο και περισσότερες εταιρείες με προσιτά σε τιμές προϊόντα στρέφονται στην επιλογή των premium, αυξάνοντας τη τιμές για τον καταναλωτή, σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν από τον πληθωρισμό.
«Ενισχύοντας τα premium προϊόντα, οι εταιρείες διατηρούν το κοινό τους, κερδίζουν νέο κοινό και μειώνουν την παραγωγή τους», εξηγεί ο ο Paul Martin, επικεφαλής λιανικής της KPMG.
«Μπορεί οι καταναλωτές να γίνονται όλο πιο προσεκτικοί με τα χρήματά τους, όμως ακόμα φαίνεται ότι διαθέτουν χρήματα για προϊόντα υψηλής ποιότητάς», συνεχίζει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο ΟΗΕ έχει πάψει να λειτουργεί, λέει ο πρόεδρος της Βραζιλίας για τα θύματα στη Γάζα
- Μάριος Ηλιόπουλος: «Η ΑΕΚ είναι σύμβολο, είναι ιδέα, δεν φοβάται και είναι για πάντα μονομάχος στη πρώτη γραμμή»
- Οι ΗΠΑ αναπτύσσουν αεροπλανοφόρο τροφοδοτώντας τους φόβους πως θα ξεσπάσει πόλεμος με τη Βενεζουέλα
- Οδική ασφάλεια: Όλα όσα φέρνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τις κάμερες και την ψηφιοποίηση των παραβάσεων