ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

500+ CFOs παρευρέθηκαν στο 23ο CFO Forum – την ετήσια κορυφαία συνάντηση των Οικονομικών Στελεχών – της KPMG στην Ελλάδα
Με τις luxury εταιρείες να είναι οι κερδισμένοι του πρώτου εξαμήνου του 2022, όλο και περισσότερες εταιρείες με προσιτά σε τιμές προϊόντα στρέφονται στην επιλογή των premium, αυξάνοντας τη τιμές για τον καταναλωτή, σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν από τον πληθωρισμό.
«Ενισχύοντας τα premium προϊόντα, οι εταιρείες διατηρούν το κοινό τους, κερδίζουν νέο κοινό και μειώνουν την παραγωγή τους», εξηγεί ο ο Paul Martin, επικεφαλής λιανικής της KPMG.
«Μπορεί οι καταναλωτές να γίνονται όλο πιο προσεκτικοί με τα χρήματά τους, όμως ακόμα φαίνεται ότι διαθέτουν χρήματα για προϊόντα υψηλής ποιότητάς», συνεχίζει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παύλος Μαρινάκης για ΔΕΘ: Θα δούμε μια σειρά από μειώσεις φορολογικών συντελεστών, με μόνιμο χαρακτήρα – Δεν θα εξαιρείται κανείς από το όφελος
- Μιχαηλίδου: Στηρίζουμε ιδιαίτερα τις πολύτεκνες οικογένειες – Αύξηση εισοδηματικών κριτηρίων
- NBC: Το σχέδιο εγγυήσεων που επεξεργάζεται ο Τραμπ με την «Συμμαχία των Προθύμων» για την Ουκρανία – Εκτός ΝΑΤΟ οι δυνάμεις επιτήρησης
- Tesla: Προτείνει Ιστορικό Πακέτο αποδοχών εως 1 τρισ. δολάρια για τον Έλον Μασκ
