ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Kering: Από τη Renault στην Gucci και από τα τιμόνια στα τακούνια, ο Luca de Meo βρίσκεται σε ανοδική πορεία
Οι πωλήσεις της Gucci αυξήθηκαν οριακά το πρώτο τρίμηνο, καθώς η μεγαλύτερη μάρκα πολυτελείας του ομίλου Kering πασχίζει να κερδίσει περισσότερους αγοραστές σε προϊόντα όπως οι ζώνες Double G και τα γούνινα slippers Princetown.
Τα έσοδα της Gucci αυξήθηκαν κατά 1% σε συγκρίσιμη βάση, ανακοίνωσε η εταιρεία. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση περίπου 2,7%. Οι επενδυτές δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην Gucci, την ιταλική ετικέτα του ομίλου πολυτελών ειδών, καθώς παρήγαγε περίπου τα δύο τρίτα των λειτουργικών κερδών της Kering πέρυσι.
«Η απόδοση της Kering το πρώτο τρίμηνο παρέμεινε μικτή», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Francois-Henri Pinault, ενώ έκανε λόγο για «σταδιακή βελτίωση της δραστηριότητας μήνα με τον μήνα».
Τα αποτελέσματα της εταιρείας με έδρα το Παρίσι έρχονται σε αντίθεση με τις ισχυρές επιδόσεις των ανταγωνιστών της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton και Hermes International, οι οποίες αμφότερες σημείωσαν διψήφια αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο.
Οι πωλήσεις της LVMH, η οποία κατέχει τις επωνυμίες Christian Dior και Tiffany, συνέβαλαν στην αύξηση των μετοχών της, με αποτέλεσμα να αναδειχθεί στην εταιρεία με την μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία στην Ευρώπη, ξεπερνώντας το φράγμα των 500 δισ. δολαρίων. Παράλληλα, ο CEO της Bernard Arnault είναι εδώ και αρκετούς μήνες ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεραπετρίτης: Η Ελλάδα έχει τα μέσα και τη διάθεση να αναλάβει ρόλο επισπεύδοντα στην Ανατολική Μεσόγειο
- Ο Όμιλος EPSILONNET ολοκλήρωσε τη μεταφορά της έδρας του και εγκαινιάζει το νέο Κέντρο Ψηφιακής Τεχνολογίας & Καινοτομίας
- ΠΟΥ: Ένας στους επτά ανηλίκους αντιμετωπίζουν ψυχική διαταραχή στην Ευρώπη
- YDC Annual Summit 2025: Οι «Ατομικές Συνήθειες» που Διαμορφώνουν τη Νέα Πραγματικότητα της Ηγεσίας