• LIFE&STYLE

    Το supercar των 2 εκατ. που θα προκαλέσει εφιάλτες στη Ferrari και την Porsche


    Όταν μιλάμε για ένα supercar το μυαλό όλων μας πηγαίνει αυτόματα σε εταιρείες όπως είναι η Ferrari, η McLaren και η Porsche. Όμως supercars φτιάχνουν και στη Σουηδία! Η σουηδική Koenigsegg παρουσίασε στο New York Auto Show του 2016, που έγινε στο Μεγάλο Μήλο νωρίτερα μέσα στο έτος, το νέο της υβριδικό μοντέλο “Regera”, ένα αμάξι που προκαλεί δέος αν μη τι άλλο.

    Για την ιστορία, τα μοντέλα “LaFerrari” της Ferrari, “P1” της McLaren και “918” της Porsche είναι εκείνα που σπάνε το φράγμα του 1 εκατομμυρίου δολαρίων και συνιστούν την “Αγία Τριάδα” των supercars παγκοσμίως.

    Τώρα, όμως, ήρθε η σειρά της Koenigsegg να περάσει στην αντεπίθεση και να παρουσιάσει κάτι που όχι μόνο θα κλονίσει την πρωτοκαθεδρία των προαναφερθέντων μοντέλων, αλλά έχει και ό,τι χρειάζεται για να κοντράρει στα ίσα και αυτοκίνητα που κοστίζουν ακόμα και τα διπλάσια από το 1 εκατομμύριο δολάρια.

    koenigsegg regera-15Το μοντέλο “Regera”, που στα σουηδικά σημαίνει “να βασιλεύεις”, έκανε το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο ένα χρόνο πριν, το 2015. Και φέτος, η Koenigsegg ξαναχτυπάει με την έκδοση παραγωγής, η οποία θα φτάσει στις εκθέσεις και θα είναι διαθέσιμη για τους λίγους τυχερούς που θα μπορούν να το αγοράσουν.

    Όπως ακριβώς και τα μοντέλα των Ferrari, McLaren και Porsche που αναφέρθηκαν πιο πάνω, έτσι και το “Regera” θα είναι υβριδικό. Όμως, τα κερδίζει με διαφορά στην ταχύτητα.

    Η τιμή του, διόλου ευκαταφρόνητη, αγγίζει τα 2 εκατ. δολάρια ενώ η ταχύτητά του – μπορεί να φτάσει και τα 402 χλμ/ώρα σε μόλις 20 δευτερόλεπτα – το τοποθετεί απέναντι ακόμα και από το νεότερο μοντέλο της Bugatti, “Chiron”, το οποίο κοστίζει 2,6 εκατ. δολάρια ενώ μπορεί να πιάσει και τα 420 χιλιόμετρα την ώρα, αφού “κρύβει” μέσα του 1.500 (!) άλογα.

    Η “Regera” από την πλευρά της, στο καπό της “κρύβει” 1.200 άλογα, ενώ είναι εφοδιασμένη με μια διπλή τούρμπο V8 μηχανή 5 λίτρων, η οποία έχει συνδεδεμένο και έναν ηλεκτρικό κινητήρα.

    Υπάρχει και συνέχεια.

    koenigsegg regera-6Το μοντέλο της Koenigsegg είναι εξοπλισμένο και με ηλεκτρικούς κινητήρες στους πίσω τροχούς που μαζί αποδίδουν 720 άλογα. Όλο το σύστημα συνολικά μπορεί να αποδώσει μια εντυπωσιακή ιπποδύναμη των 1.500 αλόγων!

    Δυστυχώς, όμως, δεν μπορούν να συνδυαστούν ταυτόχρονα και η εσωτερική καύση και οι ηλεκτρικοί κινητήρες.

    Και μετά είναι και το σύστημα μετάδοσης. Βασικά, δεν διαθέτει σύστημα μετάδοσης με την κλασσική έννοια του όρου…

    “Είναι το πρώτο μη-ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων”, τονίζει ο ιδρυτής της σουηδικής φίρμας, Christian von Koenigsegg και προσθέτει ότι “Διαθέτει απευθείας κίνηση στους πίσω τροχούς χωρίς να κουβαλάει το παραδοσιακό κιβώτιο”.

    Και αυτό γιατί, σύμφωνα με την εταιρεία, η απευθείας κίνηση στους πίσω τροχούς μειώνει την ιπποδύναμη που χάνεται στα μισά.

    Για του λόγου το αληθές, η “Regera” είναι ένα plug-in υβριδικό supercar εξοπλισμένο με μπαταρία απόδοσης 4.5 kWh και μπορεί, δηλαδή, να φορτιστεί συνδέοντας το φις σε μια πρίζα.

    koenigsegg regera-10

    Επιπλέον, το μοντέλο της Koenigsegg διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα πέδησης με ανάκτηση, όμοιο με αυτό που διαθέτουν τα αυτοκίνητα της Formula 1, που του επιτρέπει να μπορεί να φορτίζει τις μπαταρίες του μέσα σε λίγα λεπτά.

    Ένα ονειρικό αυτοκίνητο από κάθε άποψη!

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οι 14 πιο ασφαλείς τράπεζες στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο για να βάλετε τα λεφτά σας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Άρωμα γυναίκας: Παρελθόν από την NN Hellas η Σοφία Ρατσιάτου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

    http://www.mononews.gr/aftes-ine-11-pio-morfomenes-chores-tou-kosmou/79181

     



    ΣΧΟΛΙΑ