• LIFE&STYLE

    Αγάπη μου, να βγάλουμε το παιδί μας Ludwig από το Instagram!

    • NewsRoom


    Όποιος είπε τη φράση ότι δεν πρέπει να κρίνεις έναν άνθρωπο από το όνομα του μάλλον δεν θα είχε αποκαλέσει ένα παιδί με το όνομα, Inkwell. Η νέα τρέλα στους γονείς- που ακολουθούν όλες τις trendy τάσεις- είναι να δίνουν στο παιδί τους το όνομα φίλτρων του Instagram. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο δημοφιλής ιστοχώρος, Babycenter.com, ο οποίος συγκέντρωσε 340 χιλιάδες ονόματα νεογέννητων από τους εγεγγραμένους χρήστες του και διαπίστωσε ότι τα ονόματα,που ήταν πιο δημοφιλή, ήταν εμπνευσμένα από την ονομασία που δίνει το Instagram στα φίλτρα του για να φωτίσει καλύτερα τις φωτογραφίες όπως  Valencia και Ludwig.

    Τον Σεπτέμβριο του 2015 ανακοινώθηκε και επίσημα ότι η εφαρμογή του Instagram ξεπέρασε τους 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση:

    • Tο 75% των χρηστών του Instagram ζουν εκτός των Η.Π.Α., ενώ από τους τελευταίους
    • 100 εκατομμύρια περισσότεροι από τους μισούς ζουν σε Ευρώπη και Ασία. 
    • Οι χώρες που πρόσθεσαν του περισσότερους Instagrammers είναι η Βραζιλία, η Ιαπωνία και η Ινδονησία. 
    • Καθημερινά πάνω από 80 εκατομμύρια φωτογραφίες κοινοποιούνται μέσω του Instagram.

    Μετά από περίπου δύο χρόνια η δημοφιλής εφαρμογή Instagram πρόσθεσε πέντε νέα φίλτρα στο οπλοστάσιο της, ανεβάζοντας τον αριθμό των διαθέσιμων φίλτρων στα 24. Τα νέα φίλτρα Slumber, Crema, Ludwig, Perpetua και Aden έρχονται να προστεθούν στην εφαρμογή λίγο μετά την ανακοίνωση ότι οι χρήστες που την χρησιμοποιούν ξεπέρασαν τα 300 εκατομμύρια. Όπως αναφέρει η Instagram στην ανακοίνωση της τα νέα φίλτρα είναι τα καλύτερα που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα.

    Επιπλέον έχει βελτιωθεί ο τρόπος με τον οποίο φαίνονται τα φίλτρα. Όταν ο χρήστης είναι στην διαδικασία επιλογής του φίλτρου που θέλει να εφαρμόσει, κάθε φίλτρο στο κάτω μέρος του δείχνει μία θολή προ-επισκόπηση με το τελικό αποτέλεσμα.
    Ακόμα προστέθηκε το νέο κουμπί “Manage” (στο τέλος των φίλτρων) που επιτρέπει τους χρήστες να αλλάξουν την σειρά των φίλτρων και να κρύψουν όσα δεν χρησιμοποιούν συχνά.

    Σε καμία περίπτωση όμως το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο κυρίως για όσους λατρεύουν τη φωτογραφία δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι τα ονόματα των φίλτρων θα αποτελούσαν πηγή έμπνευσης των γονιών για να δίνουν  στα παιδιά τους  τα ίδια ονόματα.

    Πιο συγκεκριμένα το όνομα Lux  συγκεντρώνει  το 75% των προτιμήσεων από το  2014 έως το 2015. Το Ludwig συγκεντρώνει το  42% των προτιμήσεων, το Amaro το  26%  και το Reyes το 10%.Για τα κορίτσια το Valencia συγκεντρώνει το  26%, το Juno το 30%  και το  Willow το  13%.

    Το  Instagram έχει αναμφισβήτητα τεράστια επιρροή όχι μόνο στην τεχνολογία αλλά έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας μας. Όσοι ασχολούνται ιδιαίτερα με το διαδίκτυο σίγουρα έχουν πιάσει τους εαυτούς τους να σκέφτονται πότε θα πάρουν στα χέρια τους το κινητό για την ατέλειωτη απόλαυση που σου δίνει η αποτύπωση της στιγμής στο χρόνο.

    Είναι όμως η πρώτη φορά που η τεχνολογική εξέλιξη αποτελεί έμπνευση ονοματοδοσίας , διαπιστώνει με έκπληξη, η Linda Murray Διευθύντρια του κέντρου BabyCenter Global.

    H αλήθεια είναι ότι ορισμένα ονόματα μπορεί να είχαν πηγή έμπνευσης και μία ταινία , η οποία στη συνέχεια δάνεισε το όνομα της σε κάποιο φίλτρο του Instagram, όπως το Juno το οποίο ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές το 2009 που η ταινία βγήκε στις αίθουσες.

    Αν τελικά επιμένετε να ακολουθείτε τις τάσεις της εποχής και  να αποκαλείτε τα παιδιά σας με τα φίλτρα του Instagram να σας δώσουμε μία συμβουλή.Τουλάχιστον μη φτάσουμε στο σημείο μία ολόκληρη τάξη δημοτικού να ακούει στα ονόματα Ginghams, Cremas και Manage γιατί ειλικρινά δεν ξέρω πως θα  διαχειριστούμε την κατάσταση στο μέλλον…



    ΣΧΟΛΙΑ