• LIFE&STYLE

    Ελένη Μενεγάκη: Ο θεός, στα αλήθεια, σώζει τη βασίλισσα;

    μενεγάκη

    Ελένη Μενεγάκη


    «Είπες εδώ και χρόνια: «Κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός» έγραψε ο Γιώργος Σεφέρης και είναι ίσως η πιο πιθανή εξήγηση γιατί κάποια άτομα, σαν την Ελένη Μενεγάκη, μπορούν να παίζουν παιχνίδια σαγήνης, ακόμα και μέσα από ένα αντί – σταρ, θαμπό εξάρτημα οικοσκευής, όπως η τηλεόραση και να αντέχουν! Κάτι σαν το φως να πέφτει το σχήμα τους πιο λαμπερά; Η ίσως απλά οι συνδυασμοί των γονιδίων να χορέψαν καλά στους εναγκαλισμούς τους και να έφτιαξαν πλάσματα που οι άλλοι χαίρονται να χαζεύουν, τα πιστεύουν, τα αφήνουν να τους ομορφαίνουν; Όπως και να χει η Ελένη Μενεγάκη είναι αντοχής, ανθεκτική, θριαμβεύτρια ως εμπορικός πια τίτλος, όσο και αν επιχείρησε αλλαγές, που -ακόμα- όχι μόνο δε της βγαίνουν, αλλά της δίνουν κάποια απ τα πιο χαμηλά, μονοψήφια τελευταία, νούμερα τηλεθέασης της τηλεοπτικής πορείας δεκαετιών! Σιγά μη κλάψει, σιγά μη φοβηθεί κιόλας…

    Οπλίστε και πυρ

    Φυσικά το να ξεκινάς μια θεματική εξιστόρηση για την Ελένη Μενεγάκη, με Σεφέρη και Αγγελάκα, είναι ίσως, εμφατικά αταίριαστο, αλλά σάμπως έκανε εκείνη οτιδήποτε προβλέψιμο στη δημόσια ζωή της, ώστε να μας πετάει εκτός θέματος;

    Τώρα που τα εξάσφαιρα είναι έτοιμα να εκπυρσοκροτήσουν όλα μαζί για το «τέλος εποχής» της αγαπημένης ωραιότερης όλων Ελένης, τουλάχιστον σε ποσοστά τηλεθέασης και που τα πληκτρολόγια μοιάζουν να συνθέτουν ρέκβιεμ για ένα τηλεοπτικό είδωλο, πιο χαιρέκακα από πάντα, είναι η στιγμή που η ίδια αισθάνεται αυτό που κάποτε είχε πει: «Κάνω ό,τι ξέρω να κάνω, όσοι πιστοί θέλουν με παρακολουθούν και λέω πάντα ότι δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους»! Κι όμως! Όλοι την ακολουθούνε! Γιατί τα εξώφυλλα των περιοδικών που δεν έχουν, -όπως εκείνο που αφαίρεσε μια φωτογραφία της απ την αγορά για να βάλει τη γέννηση παιδιού του Ρουβά- χάνουν 3.000 τεύχη απ τις πωλήσεις!

    Τα site με θέματα που έχουν το όνομα της στους τίτλους, ανεβάζουν επισκεψιμότητα, με «σιγουράκι» κάθε αναφορά σ εκείνην! Ακόμα και οι άλλες εκπομπές της τηλεόρασης η ανάλυση των νούμερων τηλεθέασης εκείνης, το πως φεύγει τα καλοκαίρια για Άνδρο, με τις Φιλιππινέζες της και πόσο την περιμένει το καράβι στο Λαύριο για να αποπλεύσει, πως μίλησε στους συνεργάτες της, καθώς και οι συνεντεύξεις που θεωρούν απαραίτητο ένα σχόλιο για τα μονοψήφια της, χτυπάνε τα μεγαλύτερα σκορ σε ποσοστά!

    Γιατί; Όλο αυτό αξίζει να αναλυθεί, αντί να κριθεί και μάλιστα με γνώμονα την διάθεση του κοινού να ορθώνει είδωλα και μετά με απόλυτη χαρά να παρακολουθεί την συντριβή τους μέχρι θεμελιών! Όμως αυτή η ξανθιά, με την αγαπημένη αποχώρηση πάντα του μεσογειακού, πιο σκούρου λαού μας, για να μας χτυπάει στο μάτι, έπαιξε το παιχνίδι με τους δικούς της όρους! Και μέχρι τέλους, που κάτι μας λέει πως θα το ορίσει εκείνη.

    Μέχρι τότε, ισχύει για την γυναίκα που είναι γνωστό πως τίποτα δεν της ξεφεύγει χωρίς να είναι μελετημένο και πως δεν ξεχνά ποτέ, κάτι άλλο που είχε πει: «Κάποια στιγμή πρέπει να το βουλώνεις και να μην λες τίποτα».

    Το κορίτσι που πίστευε στα άστρα

    Γεννήθηκε στις 29 Οκτωβρίου του 1969, στον αστερισμό του Σκορπιού, στον Κολωνό. Για εκείνη που μεγαλώνοντας πίστευε στα άστρα, κάποια καλή συναστρία πρέπει να είχε επιτευχθεί την στιγμή της γέννας της, για την εμφάνιση της.

    Από ότι την πρωτοκράτησε στην αγκαλιά της, θυμόταν η μάνα της, πως απορούσε και έλεγε «μα δικό μου είναι αυτό το τόσο όμορφο μωρό!». Το ξανθό κοριτσάκι, η Ελενίτσα, είναι φυσικά το παιδάκι που οι άλλες μάνες θαυμάζουν και οι περαστικές σταματούν για να το κοιτάξουν! Οι γονείς της είναι νέοι, εκεί, στη φτωχική συνοικιακή γειτονιά και έχουν όλο το καιρό με το μέρος τους, για να δημιουργήσουν μαζί μια ευτυχία.

    Η μαμά είναι σόι του μέγα Γρηγόρη Μπιθικώτση και για αυτό, το τραγούδι δε λείπει απ τα τρατζιστοράκια του σπιτιού. Τα άστρα όμως, έχουν σκοτεινιά, ακόμα και για το πιο φιλημένο απ τη λάμψη τους πλάσμα. Χάνει τον πατέρα της πολύ νέο. Ο ωραίος Κρητικός, απ το Ηράκλειο, αφήνει στο κοριτσάκι του, μια μνήμη μόνο, να ναι ξαπλωμένος σε ένα κρεββάτι και δε θα θυμάται τίποτα άλλο από κείνον, εκτός από κάποιες φωτογραφίες. Μια τρυφερή ακόμη και στην αφέλεια της, λαϊκή πεποίθηση θέλει τα κοριτσάκια που μένουν ορφανά από πατέρα να τα αναλαμβάνει ο ίδιος ο Θεός, να τα προσέχει και γιατί να μη το υιοθετήσουμε και εμείς για την περίπτωση της Ελένης Μενεγάκη; Της ντροπαλής! Της σιωπηλής! Της κολλημένης στη φούστα της μαμάς της. Οι δυο τους, συμμαχούν ενάντια στο πένθος και αποφασίζουν να επιβιώσουν. Το παιδί δε τρώει.

    Η μάνα είναι από εκείνες, που στα διαλείμματα, κρεμόντουσαν στα κάγκελα των δημοτικών σχολείων και φώναζαν στα παιδιά τους να έρθουν να φάνε τα αβγά τους, εκλιπαρώντας στην κάθε κουταλιά να το κάνουν για να μεγαλώσουν. Στη περίπτωση της Ελένης, το κόλπο έπιασε και μάλιστα από ότι φαίνεται, πολύ καλά! Στο ίδιο σχολείο του Κολωνού, πάει και ένα άλλο παχουλό παιδάκι.

    Ο Γιώργος Λιάγκας. Αφού γίνουν διάσημοι αμφότεροι, θα θυμηθούν πως βγαίναν εκείνες τις φωτογραφίες ενθυμίων από τις τάξεις, παραταγμένα σε σειρές γύρω απ τη δασκάλα και τα δυό τους. Ούτε τότε έκαναν παρέα, αλλά ούτε κι όταν μεγάλωσαν…

    «Προκαλείς, σου το λέω, προκαλείς κι από φίλο αν στριμωχτείς σε καμιά γωνιά, μην εκπλαγείς»

    Η Μενεγάκη χρόνια μετά, δε μιλά για εκείνη την ηλικία! Εδώ που τα λέμε, και για οτιδήποτε την αφορά δε μιλά, διαχωρίζοντας την δημόσια εικόνα της από αυτό που πραγματικά είναι, στην αλήθεια της, στη σιωπή του εαυτού της.

    Προσποιείται πως μοιράζεται τις στιγμές της, δίνοντας στην ουσία πόζες κατασκευασμένες από την ίδια σε πολλές συνέχειες, σα φωτορομάντζο που αφήνει λευκά, άγραφα, δημόσια νταμακια να τα συμπληρώσουν με τη δική τους φαντασία οι άλλοι! Άλλωστε υπήρξε η πρώτη στη χώρα που χρησιμοποίησε τα social media, αριστοτεχνικά, παίζοντας, ελεγχόμενα, το παιχνίδι της δημοσιότητας και εντάσσοντας σ αυτούς όλους τους φωτορεπόρτερ που κυνηγούσαν μια πόζα της. «Εγώ από τη Μενεγάκη μεγάλωσα και σπούδασα παιδιά» είπε ο βετεράνος Απόστολος Παπανικολάου σε πρόσφατη συνέντευξη του.

    Με επίγνωση της δύναμης της, η Ελένη Μενεγάκη δε δίστασε να συγκρουστεί όταν θεώρησε πως θίχτηκε η οικογένεια της και να πάει στα δικαστήρια και να ζητήσει από μεγάλα περιοδικά και ισχυρούς ανθρώπους των ΜΜΕ, να πάψουν να δημοσιεύουν φωτογραφίες της στα εξώφυλλα τους. Στο τέλος φιγουράρει σε όλα. Συνέχεια. Και ύστερα απ όλα αυτή τη δημοσιότητα που ξεκίνησε το 1990, με τη συμμετοχή στο κλιπ του «Προκαλείς» του Ρακιντζή και τη συμμετοχή στην εκπομπή του Mega, «Κοκτέιλ» τι λέει η ίδια; Με πολλές λέξει το ελάχιστο: «…πριν από 21 χρόνια δεν ήμουν σίγουρη για τίποτε. Ούτε για τη διαδρομή, ούτε για την πορεία μου, ούτε καν για μένα την ίδια, οπότε μάλλον θα ρωτούσα την Ελένη τότε, αν ήταν σίγουρη για τον δρόμο που έχει επιλέξει, για τον χρόνο, την ψυχή, την αντοχή, την διάθεση, την επιμονή και την υπομονή που απαιτούνται σε αυτή τη δουλειά. Δεν υποπτευόμουν πού θα φτάσω και σε καμία περίπτωση πόσο μακριά». Και έτσι, στα γρήγορα, το 1992, έπαιξε σε σειρές του Mega και παρουσίασε το τηλεπαιχνίδι «Mega Banca» μαζί με τον Γιώργο Πολυχρονίου.

    Το 95 πρωταγωνίστησε στη σειρά Πάτερ ημών με τον Κώστα Καρρά και από το 1995 ως το 2005 βρέθηκε στο στερέωμα με τον Πρωινό καφέ στον ΑΝΤ1. Την εκπομπή παρουσίαζε η Πόπη Χατζηδημητρίου και την διαδέχτηκε η Ελένη, η οποία είχε ξεκινήσει ως ένα κορίτσι μέσα στην ομάδα και όχι ως η κεντρική παρουσιάστρια. Η Πόπη αποχώρισε εν μια νυκτι και χρόνια αργότερα καλεσμένη στο πλατό της Μενεγάκη, δήλωσε: «Κανείς δεν ξέρει πώς έγινε αυτή η μετάβαση από εμένα σε σένα.

    Ο καθένας έβγαινε και έλεγε ότι αρλούμπα. Δεν ξέρει κανείς γιατί ήταν μια στιγμή – μέσα σε ένα πολύ ωραίο κλίμα που ήταν για μένα ο ΑΝΤ1 – ανάμεσα σε δυο ανθρώπους που εκτιμούσαν ο ένας τον άλλο. Μια στιγμή ανάμεσα σε μένα και τον Μίνωα Κυριακού. Κανείς άλλος δεν ήταν εμπλεκόμενος. Αυτή τη στιγμή εγώ δεν τη μοιράστηκα ποτέ με κανέναν, ο ΑΝΤ1 δεν τη μοιράστηκε ποτέ με κανέναν άρα…». Όπως και να χει απ το 2005 είναι η παρουσιάστρια της εκπομπής «Καφές με την Ελένη» αρχικά, στον Alpha και απ το 2011, σκέτο «Ελένη»!

    Φήμες και άλλες φήμες

    Και ενώ η ζωή της είναι γνωστή και αδύνατο να κρυφτεί, όλοι λατρεύουν να κάνουν πως ξέρουν μεγάλα μυστικά της Ελένης Μενεγάκη.

    Εκτός από το πρώτο της γάμο, σε πολύ μικρή ηλικία, το 1989, με τον ιδιοκτήτη καταστήματος νυφικών Σταύρο Γαρδέρη, που χώρισαν ένα, μόλις, χρόνο αργότερα, πολλές υπήρξαν οι φήμες για σχέσεις της. Πάντα ανώνυμα και ψιθυριστά. Η ίδια δούλευε πολύ, αισθανόταν τυχερή γιατί της εξασφάλιζε η δουλειά της πολλά πράγματα απ αυτά που όλες οι νέες γυναίκες επιθυμούσαν, κοιμόταν, κατάκοπη με την πρώτη ευκαιρία όπου χαλάρωνε για λίγο, απέκτησε ένα σπίτι στη Χαλκιδική, που γνώρισε πολλά γέλια και παρέες.

    Επένδυε λένε, πάντα σε γη, χειροπιαστά και παραδοσιακά, ως μικρή εμπειρική μεσίτρια. Δε ξόδευε αλλά φρόντιζε να βοηθά ανθρώπους της, ακόμα και αν εκείνοι εκ των υστέρων την απογοήτευσαν. Είναι γνωστή η ιστορία νεόνυμφης συνεργάτιδας της που είχε χάσει σπίτι στο σεισμό, την οποία τάχα επισκεπτόταν για καφέ η Ελένη, της έπαιρνε τους λογαριασμούς κρυφά και πήγαινε και τους πλήρωνε χωρίς να της λέει τίποτα. Δεν είναι προληπτική, μόνο που πιστεύει στα άστρα. Δεν έχει μάθει ποτέ να χτενίζεται μονή της. Αγαπά τα έντονα χρώματα και να βάζει -στο πρότυπο της Αλίκης πάντα- λουλούδια στα μαλλιά.

    Δεν γυμνάζεται αλλά προσέχει τι τρώει. Είναι επίσης ευρέως γνωστή η αδυναμία της για έργα τέχνης, σινεμά, καθώς και η τάση της για να καλύψει κενά στην παιδεία της, εκείνη που χρειάστηκε να δουλέψει από πολύ μικρή. Η Ελένη διαβάζει! Αυτό θα ακουγόταν σαν αστείο στα πρώτα της χρόνια στη τηλεόραση, όταν ολόφωτη, η χαρά της ζωής, με αφελώς, κοριτσίστικα σχεδόν, τολμηρά ρούχα, όλο νάζι και χάρη έσπρωχνε τους συνομιλητές, φλέρταρε τον φακό και περίφερε μια τάχα μου, ολική αγνοία, επιτηδευμένη κάποιες φορές σ απορίες, λεκτικά λάθη και γκάφες γνώσεων.

    Η αλήθεια είναι πολύ μακριά. Αφελής ξανθιά δεν υπάρχει εδώ, αλλά ένα κορίτσι που στάθηκε μόνο του στο κόσμο, εφηύρε τον εαυτό της, τον καθιέρωσε και έκανε success story μόνο με την μεθοδικότητα, την ομορφιά και την θέληση της. Αναμεσά στα αγαπημένα της βιβλία, φιγουράρουν κάποια απ τα πλέον απαιτητικά, όπως εκείνο του Αλαίν Ντε Μποττόν «Το χρονικό του έρωτα», το οποίο απορροφημένη, διάβαζε ακόμα και στο καμαρίνι της, έχοντας το, συνεχώς, μέσα στη τσάντα της. Τώρα πια, φροντίζει πάντα, να είναι στο σπίτι της, τα μεσημέρια, όταν τα παιδιά της γυρνάνε απ το σχολείο. Ονειρευόταν να κάνει πολλά παιδιά και τα κατάφερε. Αγαπά φυσικά την Άνδρο, την Κάρυστο, τον τόπο της μητέρας της, που πέρασε παιδικά καλοκαίρια, την Αράχοβα στην οποία, πρόσφατα γιόρτασε τα γενέθλια της, με την οικογένεια της. Δε ξεχνά. Ούτε τα καλά που της έχουν συμβεί, αλλά ούτε και τις αδικίες ή τις κακίες που έχει υποστεί.

    Σε ένα χώρο που οι αντιπάθειες και οι φιλίες είναι ευκαιριακές και ρηχές, αποτέλεσμα των απαιτήσεων των δημοσίων σχέσεων καιρού, η Μενεγάκη είναι ανθρωπινά -αν και αυστηρά- κανονική στα συναισθήματα που της προκαλούν οι άλλοι. Δεν συγκρούεται εύκολα, αλλά, η πιο ατσαλένια απ όλες τις γυναίκες αντοχής της μικρής οθόνης, όταν θα το κάνει είναι φοβερή και καταιγιστική. Οι συνεργάτες δε καταλαβαίνουν τις διαθέσεις της πάρα μόνο από μια φλέβα που πετά στο κέντρο του μετώπου της. Αυτούς όμως, τους συνεργάτες, όπως την Ελένη Γιαλαλή ή τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο, τους έχει μαζί της, σχεδόν απ την αρχή στον ΑΝΤ. Γούρικο της χρώμα είναι το λευκό και το φορά ακόμα και το χειμώνα. Κάποτε αγαπούσε τα μπουζούκια, τα λαϊκά τραγούδια, τις μεγάλες παρέες. Τότε που όλα δείχνανε πολύ χρωματιστά στη χώρα και καινούργια. Ακόμη και σε εκείνη την νεανική, ορμητική της εποχή, όμως, δεν ήταν κοσμική. Δεν πήγαινε στη Μύκονο, δεν σύχναζε σε τρεντι κλαμπ και ρεστοράν, ούτε εμφανιζόταν στα μεγάλα πάρτι που την καλούσαν.

    Ακόμη και στο θέατρο, η Ελένη, δε θα πάει στις πρεμιέρες δείχνοντας τις τσάντες και τα λούσα της, αλλά σε μια κανονική παράσταση. Συχνά την κατηγορούν για τις πόζες στις λαϊκές, στο σούπερ μαρκετ, ή στα εμπορικά της Κηφισιάς. Κι όμως! Δεν είναι αυτό προτιμότερο απ την επίδειξη ακριβών αξεσουάρ σε κοσμικότητες και απαγορευτικές για τους κοινούς θνητούς, τάχα μου, εκδηλώσεις με προσκλήσεις δια ολίγους; Η μήπως το να μαζεύει τις ελιές της, όπως έκανε πρόσφατα, δεν είναι περισσότερο κανονικό, από το να εμφανίζεται στο μοδάτο κλαμπ της εποχής, ντυμένη για το Λος Αντζελες και όχι το Γκάζι, δίπλα στο Κολωνό το τόπο της;

    Όπως και να το κάνεις, η Ελένη, είναι παιδί του κόσμου, παρά τα πλούτη της. Και θα προτιμήσει το καλαμαράκι τηγανιτό σε ψαροταβέρνα, παρά σούσι σε ρεστοράν πολυτελείας…

    Τα μεγάλα ρίσκα…

    Στη λαϊκή τηλεόραση του πρωινού και του μεσημεριού, το κοινό αγαπά πιστά και ακολουθεί το αγαπημένο του, χρυσό κορίτσι. Την Ελενίτσα που θαυμάζει σαν την ωραία γειτονοπούλα, την αρραβωνιαστικιά του ανιψιού, η την κορούλα που γελάει και κάνει άνοιξη γύρω του. Και όταν εκείνη μεγαλώνει μπροστά στα μάτια του κοινού, παντρεύεται τον Γιάννη Λάτσιο και κάνει παιδιά, χαίρεται μαζί της.

    Η αποδόμηση της επιρροής της, που φυσικά και θα συμβεί από μερίδα του τύπου, δεν αφορά τις γυναίκες τηλεθεάτριες που σπεύδουν να αγοράσουν μανιακά τις κρέμες, τις βαφές μαλλιών, τα κραγιόν που θα διαφημίσει η Ελένη. Συντηρητικό το κοινό, άραγε πως θα αντιδράσει όταν η Ελένη, στα 40 της και με τρία παιδιά χωρίζει; Τολμά να είναι ειλικρινής με τα συναισθήματα της. Διεκδικεί την ευτυχία της και ρισκάρει την βολή της. Και ενώ συγκροτήματα του τύπου χωρίζονται σαν συμπεθέρες για το ποιά πλευρά θα υποστηρίξουν στο διαζύγιο της, εφημερίδες παρουσιάζουν φωτογραφίες της με υπονοούμενα, παπαράτσι την κυνηγάνε σε κάθε ανάσα, το κοινό πάλι είναι εκεί και της αναγνωρίζει την ειλικρίνεια της.

    Τραβάει, λοιπόν, μαζί της, σε όλα μια κόκκινη γραμμή και σβήνει μια αγάπη που είχε λάθος διαδρομή, όπως τραγουδούσε η φίλη της Νατάσσα Θεοδωρίδου τη μέρα που η Ελένη έβγαλε τη βέρα από το δάχτυλο της… Και παραδέχεται στο Θανάση Αναγνωστόπουλο σε συνέντευξη της, την απουσία της πια απ την δημόσια προβολή της: «Εγώ δεν είχα συμβουλάτορες δίπλα μου, ούτε μάνατζερ να μου πουν τι είναι σωστό και τι όχι.

    Όλα τα λάθη από το κεφάλι μου τα έκανα πάντα, όμως όλοι έχουμε δικαίωμα στα λάθη. Στην πιο δύσκολη φάση της ζωής μου, όταν ανατράπηκαν όλα, ανακάλυψα ότι πλέον δεν μου αρέσει αυτό, δεν θέλω άλλο να με βλέπω συνεχώς. Είδα ότι δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου. Δεν είμαι πια η ίδια Ελένη, δεν είμαι πια στα 30 που παντρεύτηκα»…

    Τα χαμηλά νούμερα

    Παντρεύεται τον Ματέο Πατζόπουλο χωρίς καν να μαθευτεί. Βαφτίζει το τέταρτο μωρο της, την Μαρίνα της, χωρίς κοσμικότητες, αλλά με πολύ χαρά και αγάπη. Η εκπομπή της, ναι κάνει πια μονοψήφια! Τι σημασία έχει όμως;

    Η Μενεγάκη είναι το όνομα που εξασφαλίζει τα προς το ζειν, ολόκληρων καναλιών. Οι διαφημιζόμενοι θέλουν το όνομα «Ελένη» και αδιαφορούν για νούμερα και όλα τα υπόλοιπα. Ό,τι είδος κρατά στα χέρια της και το προτείνει κοιτώντας ηλεκτρικά γαλανά τις κάμερες, ξεπουλάει και αυτό το γνωρίζουν όλα τα εμπορικά τμήματά της χώρας. Στο συμβόλαιο της, δεν αναφέρεται πουθενά πλαφόν για νούμερα τηλεθέασης, αλλά ούτε απ τις τοποθετήσεις των προϊόντων στην εκπομπή της υπάρχει ποσοστό για την Ελένη, όπως έχει επανειλημμένα γραφτεί!

    Έχει κάνει όχι ένα μικρό βασίλειο, αλλά μια προσωπική αυτοκρατορία με μόνο εφόδιο της τον εαυτό της. Μετά από δεκαετίες πορείας και αντοχής, η Μενεγάκη με τον ευτυχισμένο, τρίτο γάμο, τα ωραία παιδιά, την οικονομική της ευμάρεια, σιγά μη μετρηθεί με τα νούμερα τηλεθέασης και μη σκάσει για αυτά!

    Ο Θεός λοιπόν, εδώ και καιρό έχει σώσει όχι την βασίλισσα, αλλά την ορφανή Ελενίτσα απ τον Κολωνό, που σιωπηλή και ντροπαλή αρνιόταν να φάει το φαΐ της και να μεγαλώσει. Και πάλι σε μια απ τις λιγοστές συνεντεύξεις της, πάρα τα χιλιάδες εξώφυλλα, άλλωστε, η ίδια το παραδέχεται: «…ειλικρινά το μόνο που θέλω είναι να μείνουμε έτσι όπως είμαστε σήμερα, οικογενειακά, έτσι καλά, χαρούμενοι, αγαπημένοι, να έχουμε την υγεία μας. Το κομμάτι της δουλειάς δεν το σχολιάζω, γιατί σιγά να μην κάτσω να σκέφτομαι τι θα κάνω στα 63 μου. Μπορεί η οικογένεια μου να είναι ενωμένη, με υγεία, κέφι και χαρά; Τίποτα άλλο δεν θέλω…»…

    Και σε όσους μετράνε τα ποσοστά τηλεθέασης η ίδια, μέσα απ την εκπομπή της, που και πάλι ρισκάρει αλλαγές ταιριαστές με την ηλικία και την εμπειρία της πια, όπως δοκίμαζε πάνω στη σκηνή το ρόλο της Μαντάμ Σουσου, υπό την καθοδήγηση της Δήμητρας Παπαδοπούλου, θα μπορούσε να τους απαντήσει σηκώνοντας το σαν τόξο φρύδι της: «Σιλάνς τσοκαρίες…»…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σταύρος Ψυχάρης: Περιμένοντας τους δικαστές του Συμβουλίου Εφετών και τους πλειστηριασμούς των σπιτιών του

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Υστερία τηλεπαιχνιδιών!Ζέτα και Βίκυ, Χρήστος και Μαρία, Ελένη και προσεχώς… Σμαράγδα

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Για τις χάρες της καλλίπυγου Μαρίας Κορινθίου! (video)



    ΣΧΟΛΙΑ