Νίκος Κοκλώνης: Μια φορά Performer, για πάντα Performer
«Ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό», έλεγε ο μεγάλος Γερμανός φιλόσοφος Φρίντριχ Νίτσε (1844-1900. Όμως ο Νίτσε δεν σταμάτησε εκεί· υπενθύμιζε επίσης ότι «πρέπει να είσαι ο εαυτός σου και όχι αυτός που θέλουν οι άλλοι», ενώ υπογράμμιζε πως «η πιο μεγάλη τέχνη είναι να ξέρεις να αποχωρείς την κατάλληλη στιγμή».
Το 2025, ο Νίκος Κοκλώνης αποδεικνύει στην πράξη τη διαχρονικότητα αυτών των λόγων – είτε έχει εντρυφήσει στον Νίτσε, είχε όχι. Όσοι αντέχουν στη φωτιά, δεν μένουν αλώβητοι· ξαναγεννιούνται. Σαν φοίνικας που ξαναβρίσκει τα φτερά του, κατορθώνει να μετατρέψει τη δοκιμασία σε αφετηρία νέων διαδρομών, παραμένοντας πιστός στον εαυτό του και επιλέγοντας να αλλάξει ρόλο την κατάλληλη στιγμή.
Παρά το φρένο στις συζητήσεις με τον Alpha για την επιστροφή του “J2US”, βρίσκει νέο σταθμό στο Mega, όπου το μουσικό σόου ανανεώνεται – με τον ίδιο αυτή τη φορά στη θέση του κριτή και όχι του παρουσιαστή. Το επιχειρηματικό του αποτύπωμα μέσω της Barkingwell Media αποδεικνύει ότι ο αληθινός performer δεν μένει στη σκηνή. Χτίζει το ίδιο το θέατρο.
Το 2023 υπήρξε χρονιά εκτόξευσης: οι πωλήσεις της Barkingwell Media αυξήθηκαν κατά 53%, αγγίζοντας τα €17,6 εκατ., με μικτά κέρδη €3,77 εκατ. και περιθώριο 21%. Από ζημίες, η εταιρεία πέρασε σε προ φόρων κέρδη €3,87 εκατ., ενώ το EBITDA ανήλθε στα €5,68 εκατ. Ο Όμιλος Barkingwell συνολικά πέτυχε πωλήσεις €19,6 εκατ. και EBITDA €3,58 εκατ.
Με στρατηγικές συμμαχίες με Alpha, ANT1, Mega, Star, Open, διεθνείς συνεργασίες με το BBC και το OK Magazine, την ίδρυση της RED SMILE και άφεση χρέους €14 εκατ., η Barkingwell Media εδραιώνεται σε μια εποχή που το ρίσκο απαιτεί προσαρμογή. Ο Νίκος Κοκλώνης δεν περιορίστηκε να επιβιώσει. Μετασχημάτισε την κρίση σε δύναμη. Από performer, δημιουργός σκηνών. Από τηλεοπτικός αστέρας, παίκτης.
Χρ. Ράπτης: Αναζητώντας τον… χαμένο χρόνο της PROUST 25
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες κινήσεις στον χώρο των ελληνικών media ολοκληρώθηκε μέσα στο 2023: η εταιρεία New Media Network Synapsis A.E., που διαχειρίζεται – μεταξύ άλλων – το ειδησεογραφικό portal iefimerida.gr, πέρασε στον έλεγχο των Αλέξανδρου Εξάρχου, Δημήτρη Μπάκου και Γιάννη Καϋμενάκη. Η συμφωνία έκλεισε στα 7 εκατ. ευρώ, ποσό που κάλυπτε τόσο την εμπορική αξία όσο και τα δάνεια της εταιρείας.
Παρά την αλλαγή ιδιοκτησίας, ο Χρήστος Ράπτης παρέμεινε στο τιμόνι της επιχείρησης, διατηρώντας τον έλεγχο της διοίκησης και συνοδευόμενος από σταδιακή οικονομική ενίσχυση. Η Synapsis παρουσίασε το 2023 αύξηση κύκλου εργασιών κατά 12,72%, φτάνοντας τα 4.379.697,66 ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 18,12% σε 1.283.625 ευρώ. Τα ταμειακά διαθέσιμα εμφάνισαν άνοδο άνω του 57%.
Το Μάρτιο του 2025, ο Χρ. Ράπτης προχώρησε στην ίδρυση νέας εταιρείας: της PROUST 25 ΙΚΕ, με κεφάλαιο 500.000 ευρώ και έδρα τα γραφεία της Synapsis. Η σύνθεση: 60% ο ίδιος, 40% η Synapsis. Η νέα εταιρεία στόχευε στη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου και διαφήμισης. Ωστόσο, σε λιγότερο από έναν μήνα, η PROUST 25 τέθηκε σε λύση και εκκαθάριση, με τον ίδιο τον Ράπτη ως εκκαθαριστή. Οι λόγοι της αστραπιαίας αυτής κίνησης δεν έχουν γίνει γνωστοί. Πιθανολογείται ότι σχετίζονται με αλλαγές στρατηγικής.
Η DPG Digital Media του Δ.Γιαννακόπουλου εγγυάται για δάνειο 4 εκατ. ευρώ υπέρ της Semper 7000 – Το ακίνητο στην Καρυάτιδων στο επίκεντρο
Σύμφωνα με απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης που καταχωρήθηκε στο ΓΕΜΗ στις 14 Απριλίου 2025, η DPG Digital Media Group Μονοπρόσωπη Α.Ε. (εταιρεία συμφερόντων Δημήτρη Γιαννακόπουλου) προχώρησε στην παροχή εταιρικής εγγύησης υπέρ της Semper 7000 Μονοπρόσωπη Α.Ε., για τη λήψη ομολογιακού δανείου ύψους 4 εκατ. ευρώ από την Attica Bank. Σκοπός της χρηματοδότησης είναι η αγορά του ακινήτου επί της οδού Καρυάτιδων 16 στην Κηφισιά, όπου εδρεύουν και οι δύο εταιρείες.
Η συναλλαγή θεωρείται δίκαιη και εύλογη, σύμφωνα με την απόφαση των μετόχων, καθώς οι δύο πλευρές έχουν στενή συνεργασία. Το δάνειο καλύπτει το 80% του τιμήματος της αγοραπωλησίας του ακινήτου.
Η Dream Team της νέας ΕΡΤ: Ποιοι αναλαμβάνουν και τι καλούνται να φέρουν-Ο νέος ρόλος του Φώτη Καφαράκη
Με τον Γιάννη Παπαδόπουλο στη θέση του Προέδρου και τον Κωνσταντίνο Παπαβασιλείου ως Διευθύνοντα Σύμβουλο, η νέα ΕΡΤ φιλοδοξεί να χαράξει μια πιο ξεκάθαρη πορεία, συνδυάζοντας τον θεσμικό ρόλο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης με τις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Δίπλα τους στο Δ.Σ., οι Ελένη Πατεροπούλου, Χρυσαυγή Ατσιδάκου και Ολυμπία Νικολοπούλου, ως εκπρόσωποι του Ελληνικού Δημοσίου, μαζί με τους εκλεγμένους των εργαζομένων, Γιάννη Δάρρα και Μανόλη Παπανικήτα, αναλαμβάνουν να διασφαλίσουν ότι η φωνή της κοινωνίας και του προσωπικού θα έχει ρόλο στο νέο ξεκίνημα.
Στην κορυφή της ενημέρωσης, ο Βασίλης Θωμόπουλος ως γενικός διευθυντής Ενημέρωσης καλείται να κλείσει την εποχή της εσωστρέφειας και να επενδύσει σε ειδήσεις άμεσες, αξιόπιστες και ελεύθερες από βαρετή τυπολατρία. Στο πλάι του, η Τιτίκα Ανουσάκη ως προϊσταμένη της Υποδιεύθυνσης Ειδήσεων θα έχει τη φροντίδα της καθημερινής ειδησεογραφικής ροής, με στόχο να συντονίσει μια δυναμική, αλλά και νηφάλια γραμμή ενημέρωσης.
Στη Διεύθυνση Ενημερωτικών Εκπομπών, ο Χρήστος Κιούπης αναλαμβάνει να ξαναδώσει ζωή στις ζώνες λόγου και ανάλυσης, συνδυάζοντας το δημοσιογραφικό βάθος με τη ζωντάνια. Ο Φώτης Καφαράκης, μετά από τη θητεία του στην Ενημέρωση, θα δοκιμαστεί σε έναν πιο ήσυχο αλλά κρίσιμο ρόλο: στις Εξωτερικές Σχέσεις κυρίως με την EBU, χτίζοντας γέφυρες με τον έξω κόσμο.
Στο Ραδιόφωνο, ο Βασίλης Αδαμόπουλος ως Διευθυντής του Πρώτου Προγράμματος της ΕΡΤ αναλαμβάνει να ανανεώσει το ιστορικότερο ραδιοφωνικό brand της χώρας, χωρίς να προδώσει τη φυσιογνωμία του. Στον αθλητισμό, ο Γιάννης Γ. Δάρρας καλείται να συνδυάσει το παραδοσιακό αθλητικό ρεπορτάζ με νέες ανάγκες κάλυψης μεγάλων διοργανώσεων και αθλητικής κουλτούρας.
Στο Πρόγραμμα, η Μαρία Κοζάκου ως Γενική Διευθύντρια και η Ευγενία Βαφάκου ως προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προγράμματος έχουν την αποστολή να περάσουν την ΕΡΤ στην επόμενη μέρα: με σειρές, ντοκιμαντέρ και εκπομπές που θα συνδυάζουν ποιότητα και απήχηση.
Ο Χρήστος Βαρθαλίτης, στον Τομέα Τηλεοπτικού και Ψηφιακού Προγράμματος, θα είναι ο άνθρωπος που θα πρέπει να παντρέψει τη live μετάδοση με τις on-demand συνήθειες. Και ο Πέτρος Τούμπης, με ευθύνη τη Διεύθυνση Παραγωγής, θα αναλάβει το δύσκολο έργο να φέρει projects στην ώρα τους και στο κόστος τους.
Στο μέτωπο του πολιτισμού, τα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ περνούν στα χέρια της Μαρίας Κοπανά, με το δύσκολο έργο να τα κάνει πιο ορατά και ζωντανά στο ευρύ κοινό.
Στην επικοινωνία της εταιρείας, ο Κώστας Τσολάκης καλείται ως διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας να ξαναχτίσει την εικόνα της ΕΡΤ: πιο σύγχρονη, πιο διαφανή, λιγότερο αμυντική.
Στην εμπορική και διοικητική λειτουργία, ο Κώστας Αντωνόπουλος ως διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης και η Σταματίνα Κοτάδη ως προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διοικητικής Μέριμνας αναλαμβάνουν να κάνουν την ΕΡΤ πιο ευέλικτη. Η Μαρία Ντερτινοπούλου, ως προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Προμηθειών, θα πρέπει να διαχειριστεί με ακρίβεια και διαφάνεια τις απαιτήσεις της αγοράς, ενώ η Χριστίνα Αθανασούλη στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών θα διαμορφώσει το νέο εργασιακό τοπίο.
Στην τεχνολογία, ο Δαμιανός Μανιατάκος ως προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πληροφορικής, ο Νίκος Νίρος στη Διεύθυνση Δικτύου και ο Χαράλαμπος Παπαγεωργόπουλος στην Υποδιεύθυνση Τεχνικής Ανάπτυξης Τηλεόρασης και Ραδιοφώνου θα στηρίξουν το τεχνικό άλμα της ΕΡΤ. Ο Παναγιώτης Ρότας, στη Διεύθυνση Ψηφιακών Υποδομών και Εφαρμογών, θα αναλάβει το μεγάλο στοίχημα της δημιουργίας σύγχρονων streaming και on-demand πλατφορμών.
Η νέα ομάδα δεν έχει την πολυτέλεια να αρκεστεί στις υποσχέσεις. Αντίθετα, έχει μπροστά της την ευθύνη να αποδείξει ότι μια δημόσια ραδιοτηλεόραση μπορεί να είναι δημιουργική, αξιόπιστη και ανταγωνιστική.
Η πίστωση χρόνου δεν είναι απεριόριστη. Όσοι επιλέχθηκαν, το ξέρουν καλά.
Ο Θοδωρής Κυριακού στο τραπέζι των μεγάλων: Προς κοινή πλατφόρμα με Βαρδινογιάννη και Μαρινάκη;
Σύμφωνα με πληροφορίες από τις «Τυπολογίες», ο Θοδωρής Κυριακού ενδέχεται να συμμετάσχει στην υπό σχεδιασμό πλατφόρμα των Γιάννη Βαρδινογιάννη και Βαγγέλη Μαρινάκη. Πρόκειται για ένα εγχείρημα που στοχεύει στη μετάβαση από την επίγεια τηλεόραση σε on-demand υπηρεσίες, μέσω της δημιουργίας μιας ελεύθερης πλατφόρμας που θα προσφέρει πλήθος τηλεοπτικών καναλιών (FAST CHANNELS) και θα διεκδικεί διαφημιστικά έσοδα από την αγορά. Οι συζητήσεις για αυτό το σχέδιο είχαν ξεκινήσει παλαιότερα, με τη Digea να εξετάζει τη δημιουργία του Digea+, κατόπιν εισήγησης του Πάνου Κυριακόπουλου. Τώρα, το θέμα επανέρχεται στο προσκήνιο, με την Alter Ego Media να εκδηλώνει ενδιαφέρον να αναλάβει την υλοποίηση του σχεδίου σε συνεργασία με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη.
Η Μαρία – Νεφέλη (Σαράφογλου) και η αναβάπτιση στα social, στα forums, παντού
Ήταν κάποτε μια Μαρία Σαράφογλου. Σκέτο. Λιτή, μετρημένη, με εκείνη την αξέχαστη αυστηρότητα του MEGA — και με το δελτίο που έγινε viral πριν το viral γίνει τρόπος ζωής.
Και τώρα; Τώρα έχουμε upgrade.
Ο χρόνος είναι ο καλύτερος PR manager και η ζωή, αν δεν έχει δεύτερο draft, έχει τουλάχιστον… δεύτερο όνομα. Κι έτσι η δημοσιογράφος του ΑΝΤ1 επανασυστήνεται: Μαρία – Νεφέλη Σαράφογλου. Με παύλα, με αέρα, με statement.
Στο Instagram, στο bio, στο μυαλό μας: Mama’s warrior, not daddy’s princess. Feel with your mind, think with your heart 心. Πιο λογοτεχνική, πιο ελεύθερη, πιο Νεφέλη. Η Wikipedia ακόμα την ψάχνει στην παλιά version — αλλά ας μη τα βάζουμε μαζί της, κι εκείνη άνθρωποι τη γράφουν. Μαρία – Νεφέλη λοιπόν. Καλώς ήρθες στη νέα εποχή!
Στούντιο 4: Χρυσό συμβόλαιο για Ζαμπέτογλου – Αναγνωστόπουλο στην ΕΡΤ
Με 1.405.214 ευρώ ενίσχυσε η ΕΡΤ τις μακροχρόνιες υποχρεώσεις της για τη συνέχιση της παραγωγής του «Στούντιο 4» στον 6ο κύκλο. Το δίδυμο, Νάνσυ Ζαμπέτογλου και Θανάσης Αναγνωστόπουλος, συνεχίζει ακάθεκτο να δίνει καθημερινό «παρών» στην απογευματινή ζώνη της δημόσιας τηλεόρασης.
Η νέα σύμβαση προβλέπει την ανάθεση της μεικτής παραγωγής στην εταιρεία Plan A Μονοπρόσωπη ΙΚΕ (με ιδιοκτήτη τον ένα εκ των δύο παρουσιαστών τον Θανάση Αναγνωστόπουλο), με 85 επεισόδια για το 2025 και 130 για το 2026. Παρά το γεγονός ότι ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κινήθηκε σταθερά κοντά στα 2 εκατομμύρια ευρώ το 2023, τα καθαρά αποτελέσματά της ήταν ζημιογόνα, κλείνοντας με ζημιές ύψους 128.584 ευρώ. Παράλληλα, τα διαθέσιμα της εταιρείας στις 31/12/2023 ήταν περιορισμένα (24.401 ευρώ), ενώ τα ίδια κεφάλαιά της παρέμειναν σε χαμηλά επίπεδα (1.572 ευρώ).
Παρά τις οικονομικές προκλήσεις, η Plan A συνεχίζει να διαχειρίζεται σταθερά projects για την ΕΡΤ, με το «Στούντιο 4» να αποτελεί ναυαρχίδα της συνεργασίας. Το project των Ζαμπέτογλου – Αναγνωστόπουλου δείχνει να αντέχει στον χρόνο, διατηρώντας σταθερό κοινό και ενισχύοντας τη φυσιογνωμία της απογευματινής ζώνης του καναλιού.
Η Γιάμαλη κρατά κλειστά τα χαρτιά της – Το MEGA κρατά ανοιχτή τη θέση της
Ένα «χαρτί» που δεν καίγεται φαίνεται να είναι η Αναστασία Γιάμαλη για το MEGA, ακόμη κι αν προς το παρόν κρατά τα χαρτιά της κλειστά. Η Γιάμαλη αποφεύγει με διπλωματική μαεστρία τις αποκαλύψεις για την επόμενη σεζόν, δηλώνοντας πως οι αποφάσεις ανήκουν στο κανάλι. Το ρεπορτάζ πάντως επιμένει πως είτε θα αναλάβει βραδινή εκπομπή, είτε θα αξιοποιηθεί ως σχολιάστρια στο ενημερωτικό μέτωπο. Το μόνο σίγουρο; Το MEGA φαίνεται να ποντάρει σταθερά σε μια «Γιάμαλη» επιλογή.
Οργασμός στα FM – Τρία νέα ραδιόφωνα στα σκαριά στην Αθήνα
Ραγδαίες εξελίξεις στα ερτζιανά της Αθήνας, με τρία (!) νέα ραδιόφωνα να βρίσκονται στα σκαριά, προκαλώντας έναν μικρό… οργασμό στα FM. Η μάχη της ενημέρωσης μεταφέρεται δυναμικά από τις οθόνες στα ραδιοκύματα, με φόντο τις πολιτικές εξελίξεις και τις ανακατατάξεις στα media.
Τον πρώτο σταθμό στήνει ο Γιάννης Φιλιππάκης (Δημοκρατία, Εστία, Espresso), έχοντας ήδη συμφωνήσει με ιδιοκτήτη συχνότητας στην Αθήνα. Το πρόγραμμα θα είναι καθαρά ενημερωτικό, με ψυχαγωγικές «ανάσες», και πολιτικό στίγμα που κινείται στον ευρύτερο συντηρητικό χώρο, αλλά με σαφή αντιπολιτευτική διάθεση προς την ηγεσία της ΝΔ.
Παράλληλα, η Wide Media Group (Action 24, Attica TV, Flash.gr) βρίσκεται σε αναζήτηση συχνότητας, με στόχο την αναβίωση του ιστορικού Flash FM, που για χρόνια υπήρξε ο βασικός ενημερωτικός «αντίπαλος» του ΣΚΑΪ.
Στο κάδρο μπαίνει και ο Όμιλος Παραπολιτικών του Γιάννη Κουρτάκη, που εξετάζει την προσθήκη τρίτου σταθμού στο ήδη υπάρχον σχήμα με τα Παραπολιτικά 90,1 και τον Notes 96 FM. Οι συζητήσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, αν και υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες.
ΑΠΕ-ΜΠΕ: Στην Aυλή των Προσωρινών και των Προεπιλεγμένων
Στη μικρή αυλή του ΑΠΕ-ΜΠΕ, όπου όλα αλλάζουν μόνο για να παραμείνουν τα ίδια, 12 αιτήσεις κατατέθηκαν, 12 ψυχές μπήκαν στη δοκιμασία του ΑΣΕΠ, 12 ελπίδες στήθηκαν στην αναμονή της κρίσης. Μα την ώρα που οι επίδοξοι πρόεδροι και διευθύνοντες αγωνιούσαν για την ετυμηγορία, ένα φιρμάνι εκδόθηκε, και το προσωρινό έγινε πάλι καθεστώς.
Ο Αιμίλιος Περδικάρης διατηρείται στην κεφαλή, μα το βλέμμα είναι ήδη στραμμένο αλλού – γιατί το πεπρωμένο του είναι να παραδώσει τα σκήπτρα. Στο μεταξύ, η Χριστίνα-Δήμητρα Συναρέλλη, μέχρι χθες με δικαίωμα μόνο υπογραφής, ανεβαίνει τώρα στον θρόνο της διευθύνουσας, με την άνεση εκείνου που ξέρει πως ό,τι προσωρινό στη δημόσια σφαίρα γίνεται τελικά μόνιμο.
Γύρω τους, τα μη εκτελεστικά μέλη: ο Σωτήριος Τριανταφύλλου, η Μαρία Αντωνιάδου, ο Αναστάσιος Μπούρας, ο Παντελεήμων Βατικιώτης, ο Ηλίας Παλιαλέξης, ο Γεώργιος Πανουργιάς, η Αικατερίνα Βουτσαδάκη, η Αικατερίνα Σταμούλη, ο Κωνσταντίνος Φιλιππακόπουλος.
Κι ενώ το συμβούλιο στήνεται εκ νέου, το ΑΣΕΠ συνεχίζει τη διαδικασία του ατάραχο. Ο ίδιος ο Περδικάρης ξαναχτυπά ως υποψήφιος, δίπλα στον Νίκο Στέφο, δημοσιογράφο και πρώην διεκδικητή θέσης ευρωβουλευτή με τη ΝΔ, και 10 ακόμη ονόματα που τρέφουν προσδοκίες μέσα στην ομίχλη των δεδομένων.
Κι αν κάτι έμεινε σίγουρο μέσα στο βυζαντινό αυτό θέατρο της εξουσίας, είναι ότι η Συναρέλλη ήρθε για να μείνει. Οι άλλοι; Εναπόκεινται στα κελεύσματα της συγκυρίας, στα θελήματα των ισχυρών και στη βαθιά σοφία της φράσης:
«Στην Aυλή, ο ήλιος φωτίζει όσους στέκονται κοντά στη σκιά».
Αθλητική ιστοσελίδα και Newsit στα σχέδια της Alter Ego Media
Στην ενίσχυση του ψηφιακού της αποτυπώματος στοχεύει η Alter Ego Media, με την απόκτηση αθλητικής ιστοσελίδας να παραμένει στις προτεραιότητές της. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, οι συζητήσεις με τη Liquid Media για την εξαγορά του Gazzetta.gr δεν ευοδώθηκαν, ενώ και οι επαφές με άλλους ιδιοκτήτες αντίστοιχων μέσων δεν οδήγησαν – μέχρι στιγμής – σε συμφωνία.
Αντίθετα, πιο κοντά φαίνεται να βρίσκεται μια άλλη σημαντική μετακίνηση. Η Alter Ego Media βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τον Νίκο Ευαγγελάτο για τη μεταβίβαση της πλειοψηφίας των μετοχών του Newsit.gr, εξέλιξη
Το ΕΣΡ θυμήθηκε – μετά από 13 χρόνια – ότι το ΛΑ.Ο.Σ. είναι εκτός Βουλής
Ύστερα από 13 ολόκληρα χρόνια σιγής, το ΕΣΡ έριξε μια ματιά στο αρχείο του και ανακάλυψε ότι το ΛΑ.Ο.Σ. δεν είναι πια στη Βουλή. Και τι έκανε; Κάλεσε σε ακρόαση τον ραδιοφωνικό σταθμό 102.7 FM, που ανήκει (πλέον) στον Φίλιππο Καμπούρη. Ναι, τον ίδιο που πρόσφατα ανέλαβε επισήμως το «τιμόνι» του κόμματος, μετά τη διαγραφή του Γιώργου Καρατζαφέρη.
Η αργοπορία του ΕΣΡ είναι αξιοσημείωτη – ακόμη και για τα δεδομένα του. Το Ράδιο Άστυ πήρε Βεβαίωση Νόμιμης Λειτουργίας το 2010, όταν το κόμμα εκπροσωπείτο στο Κοινοβούλιο. Από το 2012 όμως, το ΛΑ.Ο.Σ. βρίσκεται εκτός Βουλής. Και τώρα, το 2025, το ΕΣΡ αποφασίζει να κινηθεί.
Μήπως κάτι άλλαξε πρόσφατα; Μήπως η επανεμφάνιση του Καμπούρη στη διαχείριση της συχνότητας – και οι φήμες για νέο πολιτικό ακτιβισμό – προκάλεσαν αυτό το «θεσμικό ξύπνημα»; Η νομοθεσία πάντως είναι σαφής. Όταν ένα κόμμα απεμπολήσει το δικαίωμα χρήσης ραδιοφωνικής συχνότητας, τότε αυτή δεν είναι δυνατόν να πουληθεί, απλά γυρίζει πίσω στο ΕΣΡ.
Φάμελλος: Σχέδιο σωτηρίας ή λουκέτο με υπογραφή;
Ένα κόμμα που έχει στην ιδεολογική του φαρέτρα την υπεράσπιση των εργαζομένων και στο DNA του τη ρητορική της κοινωνικής δικαιοσύνης, επιλέγει τελικά το λουκέτο για τη δική του αυλή; Ο ΣΥΡΙΖΑ, σε μια άτυπη ενημέρωση, αναγνώρισε ότι η ΑΥΓΗ και ο 105,5
Στο Κόκκινο αντιμετωπίζουν «υψηλότατα χρέη, ελλειμματική λειτουργία και μηδαμινά έσοδα», ενώ σε μόλις τέσσερις μήνες δαπανήθηκαν 1,2 εκατ. ευρώ από κομματικούς πόρους για μισθούς και δώρα. Παρά την προσπάθεια να συγκρατηθεί το αδιέξοδο μέσω της επεξεργασίας “σεναρίων σωτηρίας”, η διαπίστωση είναι πλέον ρητή: τα κομματικά μέσα δεν είναι βιώσιμα.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, δεσμεύτηκε για την πλήρη καταβολή των δεδουλευμένων και παρουσίασε στους εργαζόμενους και στις ενώσεις (ΕΣΗΕΑ, ΕΤΕΡ) το σχέδιο αναδιοργάνωσης, με στόχο την αποφυγή χρεοκοπίας. Ωστόσο, η εικόνα είναι αμείλικτη: ένα ιστορικό κομματικό οικοδόμημα στα media αποδομείται, προκαλώντας εύλογα ερωτήματα για το πώς η ρητορική στήριξης των εργαζομένων μεταφράζεται στην πράξη, όταν οι ίδιες οι δομές του φορέα δεν αντέχουν να στηρίξουν τους ανθρώπους τους. Δεν ήταν αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ, πρέπει να βρει λύση.
Νέα εταιρεία THINK BIG NOW Ι.Κ.Ε. με έδρα την Αθήνα
Στις 11 Απριλίου 2025 συστάθηκε και καταχωρήθηκε στο ΓΕΜΗ η νέα εταιρεία THINK BIG NOW Ι.Κ.Ε., με έδρα την Αθήνα και αντικείμενο δραστηριότητας τις εκτυπώσεις, την παραγωγή περιεχομένου, τις εκδόσεις, τη διοργάνωση συνεδρίων και εκθέσεων, τη φωτογραφία και τις υπηρεσίες δημοσιογραφίας και επικοινωνίας. Οι εταίροι και δημοσιογράφοι Αναστάσιος Παπαδόπουλος και Μαρία Ακριβού κατέχουν από 50% των εταιρικών μεριδίων και έχουν δικαίωμα μεμονωμένης εκπροσώπησης. Το αρχικό κεφάλαιο ορίστηκε στα 3.000 ευρώ, ενώ η εταιρεία υπάγεται στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ.
Παντελής Διαμαντόπουλος: Από τη 24Media στο Betarades.gr – και όχι στο Gazzetta.gr όπως έδειχναν όλα
Στην αγορά των αθλητικών media, καμιά μεταγραφή δεν κλείνει αν δεν ακουστεί πρώτα… το σωστό τηλέφωνο. Ο Παντελής Διαμαντόπουλος, με πολυετή παρουσία στη 24Media και κεντρικό ρόλο στο Sport24 103.3, ενώ όλα έδειχναν ότι θα συνέχιζε την πορεία του στο Gazzetta.gr, τελικά κατέληξε στο Betarades.gr.
Το “deal” με το Gazzetta, που για πολλούς θεωρείτο σχεδόν τελειωμένο, φαίνεται ότι ναυάγησε έπειτα από ένα κρίσιμο τηλεφώνημα του ιδιοκτήτη της 24Media στον επικεφαλής της Gazzetta Media, αφήνοντας τον Διαμαντόπουλο εκτός παιχνιδιού. Αλλά κανείς καλός δεν χάνεται. Η νέα του στέγη ανακοινώθηκε επίσημα μέσα από τα social media του Betarades.gr, επιβεβαιώνοντας ότι στο παρασκήνιο των media, η σκακιέρα κινείται με κανόνες που λίγοι βλέπουν και ακόμα λιγότεροι καταλαβαίνουν.
Γιώργος Λιάγκας: Η “οικειοθελής” συνδικαλιστική έξοδος ενός «επαγγελματία της συγγνώμης»
Μετά από αλλεπάλληλες πειθαρχικές περιπέτειες, ο Γιώργος Λιάγκας αποφάσισε να προλάβει τα χειρότερα και να ζητήσει μόνος του την οικειοθελή διαγραφή του από την ΕΣΗΕΑ. Όχι από ευθιξία, αλλά μάλλον ως κίνηση προληπτικής αυτοπροστασίας, για να μην ξαναπεράσει από τα γνώριμα μονοπάτια του Πειθαρχικού.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Λιάγκας βρέθηκε αντιμέτωπος με τη δημοσιογραφική δεοντολογία – και σίγουρα δεν ήταν η τελευταία πριν αποφασίσει να αποχωρήσει μόνος του.
Πόσες φορές διαγράφηκε από την ΕΣΗΕΑ και γιατί;
Το 2020: διαγράφηκε για έξι μήνες μετά την ειρωνική κάλυψη περιστατικού σεξουαλικής παρενόχλησης φοιτήτριας στο ΑΠΘ, όπου το πάνελ του ξεκαρδιζόταν στα γέλια.
Το 2024: τιμωρήθηκε με διαγραφή για έναν χρόνο για το απρεπές ρεπορτάζ του σχετικά με τον θάνατο του ποδοσφαιριστή Τζορτζ Μπάλντοκ, όπου περιέγραφε το σπίτι του αδικοχαμένου σε στυλ μεσίτη, με κυνισμό και πλήρη έλλειψη σεβασμού.
Και οι παραβιάσεις συνεχίζονταν:
Από το να χαρακτηρίζει την Αθηναΐς Νέγκα «νεκρόφιλη» (και να πληρώνει αποζημίωση), ως την υποτιμητική αναφορά σε ομογενείς για τις «αρπαχτές» του Αντώνη Ρέμου, τα ατυχή σχόλια για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου (με δικαστική καταδίκη), τις προσβολές προς την Άντζελα Δημητρίου, την απερίσκεπτη αναφορά σε φωτογραφίες βιασμού της 12χρονης στον Κολωνό, μέχρι τις ειρωνείες για τη Σοφία Γιαννικοπούλου, τη λανθασμένη κάλυψη του θανάτου στο λιμάνι του Πειραιά και τις γκάφες με μητροπολίτες που είχαν ήδη πεθάνει.
Όλα αυτά, βέβαια, συνοδεύονταν από την κλασική συνταγή:
Μία «εύκολη» δημόσια συγγνώμη – και μετά ξανά από την αρχή.
Podcast4U Ε.Ε.: Συνεργασία Ανδρέα Παναγόπουλου και Χριστίνας Κώστα
Η Podcast4U Ε.Ε., με διακριτικό τίτλο Podcast4U, είναι μια νέα εταιρεία στον χώρο της παραγωγής πολυμέσων, που δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες φωτογράφησης, βιντεοσκόπησης εκδηλώσεων, ηχοληψίας, ηχογράφησης, ραδιοφωνικών εκπομπών και παραγωγής κινηματογραφικών και τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Στην εταιρεία συμμετέχουν ο Ανδρέας Παναγόπουλος (του Κωνσταντίνου) ως ομόρρυθμος εταίρος και διαχειριστής και η Χριστίνα Κώστα ως ετερόρρυθμη εταίρος, με ποσοστό 50% έκαστος.
Πέτρος Κουσουλός: Η μήνυση, η προσαγωγή, μια συγγνώμη και η κάλυψη
Ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουσουλός προσήχθη στο Αστυνομικό Τμήμα Αμαρουσίου έπειτα από μήνυση που κατατέθηκε σε βάρος του για δημοσίευμα που αφορούσε παίκτη του Παναθηναϊκού στο μπάσκετ. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Κουσουλός είχε αναφέρει ότι ο παίκτης οδηγήθηκε σε αστυνομικό τμήμα με χειροπέδες για υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας, πληροφορία που στη συνέχεια ανασκεύασε.
Η ΕΣΗΕΑ καταδίκασε την προσαγωγή του δημοσιογράφου, επισημαίνοντας ότι έχει συμβάλει στον περιορισμό της αυτόφωρης διαδικασίας για τα αδικήματα Τύπου και ότι αντίστοιχες πρακτικές έχουν καταγγελθεί και από ευρωπαϊκές δημοσιογραφικές οργανώσεις.
Πάνος Σόμπολος: Μια ζωή με παρανόμους και ξενύχτες
Ο Πάνος Σόμπολος, ο αδιαμφισβήτητος «θρύλος» του αστυνομικού ρεπορτάζ, βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Buongiorno» του MEGA και, με τη χαρακτηριστική φωνή και τη νηφάλια του ματιά, μίλησε για μια καριέρα γεμάτη ένταση, αποκαλύψεις και ανθρώπινες ιστορίες. Με ειλικρίνεια δήλωσε: «Είχα πολύ καλές σχέσεις και με τους παράνομους. Δεν μπέρδευα τον ρόλο μου. Δεν ήμουν ούτε αστυνόμος, ούτε δικαστής – ήμουν δημοσιογράφος».
Αναφέρθηκε σε μια από τις λίγες φορές που απειλήθηκε, όταν νεαρός ακόμη, ένας μαστροπός τον απείλησε ότι «θα του κόψει τη μύτη και τα αυτιά» επειδή έγραψε για τους οίκους ανοχής. «Τρομοκρατήθηκα, γιατί δεν είχα εμπειρίες πολλές τότε», είπε με το γνώριμο μειλίχιο ύφος του.
Θρησκευτική τηλεθέαση: όταν ο Πατέρας Παΐσιος πουλάει όσο ένα ολόκληρο Netflix-ποιος άλλος Άγιος έρχεται στην οθόνη;
Η θρησκεία αποδεικνύεται ξανά ένα από τα ισχυρότερα «μυστήρια» της ελληνικής τηλεόρασης, ιδίως όταν συνδυάζεται με ποιοτική παραγωγή και στοχεύει στο πλέον πιστό κοινό: τη γενιά των boomers.
Το φινάλε της σειράς «Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό» στο MEGA κατέγραψε εντυπωσιακά ποσοστά, φτάνοντας το 36,2% στο γενικό σύνολο και 33,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ σε επιμέρους τέταρτα ξεπέρασε ακόμα και το 35,5%. Οι επαναλήψεις της σειράς, ακόμα και τη Μεγάλη Εβδομάδα, σημείωσαν ποσοστά άνω του 19%, επικυρώνοντας τη δυναμική ενός τηλεοπτικού αφηγήματος που αγγίζει το θρησκευτικό συναίσθημα.
Την ίδια στιγμή, ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» του ΑΝΤ1, ένα διαχρονικό «ευαγγέλιο» της μικρής οθόνης, διατήρησε αξιοσημείωτα ποσοστά (15,1% στο δυναμικό κοινό και 12,5% στο γενικό σύνολο), επιβεβαιώνοντας πως ο συνδυασμός πίστης και τηλεοπτικής παράδοσης συνεχίζει να συγκινεί.
Οι σταθμοί δεν αφήνουν ανεκμετάλλευτη τη συγκυρία. Το MEGA και η ΕΡΤ ήδη σκέφτονται την παραγωγή νέων σειρών – εξετάζεται το ενδεχόμενο υλοποίησης σειράς με επίκεντρο τη ζωή του Αγίου Νεκταρίου – του ταπεινού ιεράρχη που αδικήθηκε και δικαιώθηκε – προσβλέποντας στη συνέχιση της μεγάλης απήχησης. Παράλληλα, ο ΣΚΑΪ επένδυσε στη ζωντανή μετάδοση ακολουθιών από ιστορικούς ναούς της Κωνσταντινούπολης μέσω skai.gr, υπογραμμίζοντας τη σύνδεση της Ορθοδοξίας με τη σύγχρονη μετάδοση περιεχομένου.
Σε μια εποχή όπου το streaming κυριαρχεί, η παραδοσιακή τηλεόραση βρίσκει καταφύγιο σε αφηγήσεις πίστης, δικαίωσης και μυσταγωγίας, κερδίζοντας το πιο πιστό της ποίμνιο: τους boomers. Και το «θαύμα» συνεχίζεται.
Πανελλήνιες στην τάξη, Big Brother στην TV: Ο ΣΚΑΪ ποντάρει κόντρα στη συγκυρία
Με στόχο να ανατρέψει τα δεδομένα στο prime time, ο ΣΚΑΪ επενδύει δυναμικά στην επιστροφή του Big Brother, που κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 27 Απριλίου στις 21:00, με παρουσιαστή τον ηθοποιό Πέτρο Λαγούτη. Το ριάλιτι-φαινόμενο επιστρέφει σε νέα εκδοχή, διατηρώντας όμως το γνώριμο DNA της ζωντανής ροής, των ισχυρών προσωπικοτήτων και των στρατηγικών συγκρούσεων.
Το πρόγραμμα του σταθμού προβλέπει συνεχή προβολή του Big Brother από Τρίτη έως Σάββατο στις 23:15, ενώ κάθε Κυριακή στις 21:00 θα μεταδίδεται live η αποχώρηση, με το έπαθλο να φτάνει τα 100.000 ευρώ.
Ο προβληματισμός ωστόσο είναι υπαρκτός: η παραδοσιακή δεξαμενή κοινού τέτοιων ριάλιτι, δηλαδή οι ηλικίες 16-18 ετών, βρίσκεται εν μέσω της εξεταστικής περιόδου των Πανελληνίων. Με τη Γενιά Alpha να έχει στραμμένη την προσοχή της στα μαθήματα και όχι στα realities, μένει να φανεί αν το Big Brother θα καταφέρει να επανασυνδεθεί με το νεανικό κοινό ή αν θα αναζητήσει στηρίγματα σε άλλες ηλικιακές ομάδες.
Η τηλεθέαση της πρεμιέρας θα είναι το πρώτο crash test.
Eurovision 2025: Με σύμμαχο την Panik Records η ΕΡΤ
Η ΕΡΤ υπέγραψε σύμβαση συνεργασίας με την Panik Records Entertainment, για τη συμμετοχή της Ελλάδας στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2025, που θα διεξαχθεί στη Βασιλεία της Ελβετίας. Η συνεργασία αφορά την ερμηνεύτρια Klavdia και τους δημιουργούς του τραγουδιού «Αστερομάτα», που έχει ήδη ξεχωρίσει για τη μελωδικότητα και την ευαισθησία του. Η συμφωνία εγκρίθηκε από το ΔΣ της ΕΡΤ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Κωνσταντίνο Παπαβασιλείου να εξουσιοδοτείται για την υπογραφή.
Και ΠΑΟΚ και UEFA Euro Γυναικών στην ΕΡΤ
Διπλή επένδυση για την ΕΡΤ στον αθλητισμό. Με κόστος 10.000€ + ΦΠΑ, εξασφάλισε τα μη αποκλειστικά δικαιώματα του δεύτερου τελικού του FIBA Europe Cup, στον οποίο αγωνίζεται ο ΠΑΟΚ, ενισχύοντας την μπασκετική κάλυψη. Παράλληλα, με 53.630€ + ΦΠΑ, εξασφάλισε τη μετάδοση των αγώνων του UEFA Euro Γυναικών 2025, που θα διεξαχθούν από 7 έως 27 Ιουλίου. Η δημόσια τηλεόραση δείχνει έτσι έμπρακτο ενδιαφέρον και για το γυναικείο ποδόσφαιρο, επεκτείνοντας το αθλητικό της αποτύπωμα.
Dragons’ Den Greece: 370.000€ σε μια μόνο βραδιά
Δυναμικό το 2ο επεισόδιο του “Dragons’ Den Greece III” στον ΑΝΤ1, με συνολικές επενδύσεις ύψους 370.000 ευρώ σε τρεις φιλόδοξες επιχειρηματικές προτάσεις. Ο Πάνος Ρηνιώτης (BILLYS) έκλεισε το μεγαλύτερο deal της βραδιάς με 200.000€ για 7,5% της εταιρείας του. Ο Γιάννης Τσάκαλος (OPTHALMOGEN) εξασφάλισε 90.000€ για 20%, ενώ η Αντωνία Σκανδαλάρη (THE HOLY BAG) κέρδισε 80.000€ για 20% από δύο Dragons.
Νίκη Λυμπεράκη: «Μαζεύω λεφτά για την ψυχοθεραπεία του γιου μου» (!!!) – (μα γιατί; μια χαρά γονείς έχει)
Μια φράση απλή, αποκαλυπτική και απόλυτα αληθινή είπε η Νίκη Λυμπεράκη στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι». Χωρίς να ντύσει τα λόγια της με ωραιοποιήσεις ή «δημόσιες σχέσεις», παραδέχτηκε: «Μαζεύω λεφτά από τώρα στον γιο μου για την ψυχοθεραπεία του». Και μόνο αυτή η πρόταση ήταν αρκετή για να ταρακουνήσει – και να συγκινήσει.
Δεν το είπε ειρωνικά, το εννοούσε. Με αυτογνωσία, τόλμη και γνήσιο μητρικό άγχος, μίλησε για την ευθύνη της ανατροφής, για τα λάθη των προηγούμενων γενεών, για τη βεβαιότητα ότι κι εκείνη, όσο κι αν προσπαθήσει, τα δικά της λάθη θα τα κάνει. Και κάπου ανάμεσα στο χιούμορ και την αγωνία, είπε τη φράση που λίγοι γονείς τολμούν να παραδεχτούν δημόσια.
Μίλησε, ακόμη, για τον φόβο της απέναντι στο μέλλον, στην τεχνητή νοημοσύνη, στην αβεβαιότητα του αν θα είναι οι άνθρωποι απαραίτητοι σε 20 χρόνια. Και κατέληξε με μια ευχή: «Θέλω ο γιος μου να είναι χαρούμενος». Πιο ειλικρινή εξομολόγηση… δύσκολα βρίσκεις στην τηλεόραση.
«Πέρασαν στον επόμενο γύρο»: Τα τηλεπαιχνίδια που πήραν το πράσινο φως – και εκείνα που έμειναν… εκτός παιχνιδιού
Στον τηλεοπτικό στίβο των τηλεπαιχνιδιών, η πίστα δυσκολεύει, οι παίκτες δοκιμάζονται και η διοίκηση κάθε καναλιού κρατά το buzzer στα χέρια της. Ποιοι «πέρασαν στον επόμενο γύρο» και ποιοι έμειναν… εκτός τελικού;
Ο «Τροχός της Τύχης» στο STAR αποδεικνύει ότι είναι ο απόλυτος νικητής του… endurance mode, καθώς ετοιμάζεται για τον 12ο κύκλο του. Κανένα spin δε χάνει και κανένα γράμμα δεν του ξεφεύγει.
Στο ΑΝΤ1, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου συνεχίζει να σηκώνει το σκήπτρο στο «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;», αφού κάθε ερώτηση φέρνει και κορυφαία τηλεθέαση.
Στο ALPHA, ο Γιώργος Θαναηλάκης με το «Deal» έκανε… καλό deal με το κοινό και παραμένει στον αέρα και για την επόμενη σεζόν. Η τύχη βοηθά τους τολμηρούς!
Η Μαρία Μπεκατώρου λέει ξανά «ας ξεκινήσει η καταδίωξη», αφού το Chase στο MEGA πήρε ανανέωση. Στο παρασκήνιο, συζητιέται και νυχτερινή έκδοση: «Beat the Chasers». Double level unlocked!
Η Ζέτα Μακρυπούλια συνεχίζει ακάθεκτη με το «Ρουκ Ζουκ» στον ΑΝΤ1 – ένα τηλεπαιχνίδι που δεν σταματά να δίνει πόντους. Δίπλα της και ο Θάνος Κιούσης με το πάντα απολαυστικό 5×5.
Στην ΕΡΤ, τα «Τετράγωνα των Αστέρων» με τη Σμαράγδα Καρύδη πήραν… παράταση ζωής, παρά την ελαφρώς πεσμένη αίγλη, ενώ το
Money Drop με τον Φάνη Μουρατίδη στον ALPHA σώθηκε στο παρά πέντε, κερδίζοντας νέα ευκαιρία.
Αλλά και όπως σε κάθε παιχνίδι… υπάρχουν και οι παίκτες που αποχωρούν.
Το Still Standing στον ΣΚΑΪ βγαίνει εκτός παιχνιδιού, καθώς δεν έπιασε τον στόχο τηλεθέασης.
Το Η Μαμά μου Μαγειρεύει Καλύτερα από τη Δική σου με τον Μάρκο Σεφερλή σερβίρει το τελευταίο του πιάτο μέσα στο καλοκαίρι.
Το Switch της ΕΡΤ με την Ευγενία Σαμαρά δεν πήρε wildcard – αποχωρεί ήσυχα από τη ζώνη.
Στον ΣΚΑΪ, όμως, ετοιμάζονται για νέα δοκιμασία: το The Floor, με τον Γιώργο Λιανό στο τιμόνι, έρχεται να κάνει… ανακατανομή στο τηλεπαιχνιδιακό ταμπλό. Και μπορεί να είναι το wildcard που θα αλλάξει την πίστα!
Τέλος, το STAR ρίχνει νέο «παίκτη» στη σκακιέρα: Το Club του 1%. Έτοιμο να αποδείξει ότι και το 1%… μπορεί να πάρει το jackpot.
Ενέκρινε η ΕΡΤ τον προϋπολογισμό για τη Eurovision 2025
Ομόφωνα εγκρίθηκε από το Δ.Σ. της ΕΡΤ ο προϋπολογισμός για τη συμμετοχή της Ελλάδας στη Eurovision 2025, συνοδευόμενος από αναλυτική τεκμηρίωση. Το συνολικό κόστος συμμετοχής στον 69ο διαγωνισμό, που θα διεξαχθεί στη Βασιλεία της Ελβετίας από 13 έως 17 Μαΐου, ανέρχεται σε 182.000 ευρώ, πλέον φόρων και ΦΠΑ. Υπενθυμίζεται ότι το 2024 είχε προϋπολογιστεί δαπάνη 160.000 ευρώ, το 2023 227.365 ευρώ, το 2022 195.700 ευρώ, το 2021 340.658 ευρώ και το 2020 326.855 ευρώ, χωρίς τους αντίστοιχους φόρους και ΦΠΑ.
Τατιάνα Στεφανίδου: Νέα αρχή, νέο σπίτι!
Η Τατιάνα Στεφανίδου ετοιμάζει comeback με πιθανό νέο «καταφύγιο» τον ΑΝΤ1. Οι συζητήσεις είναι στην τελική ευθεία και το μόνο που μένει να κλείσει είναι το… ωράριο! Στο τραπέζι παίζουν δύο σενάρια: είτε μεσημεριανή εκπομπή 14:00–16:00 (με το «Ρουκ Ζουκ» να πηγαίνει πιο αργά), είτε ανάληψη της πρώτης πρωινής ζώνης, πριν το «Καλημέρα Ελλάδα».
Με τον σταθμό να σχεδιάζει επετειακές κινήσεις για τα 33 χρόνια του «Καλημέρα», η Τατιάνα έρχεται να ανακατέψει τα χαρτιά και να δώσει νέα πνοή στο πρόγραμμα. Θα τη δούμε σε νέα φόρμα ή θα παραμείνει πιστή στο στιλ που την απογείωσε; Stay tuned!
Υψηλός αριθμός θεάσεων για το «Απαραίτητο Φως» στο ERTflix
Ικανοποίηση στην ΕΡΤ για την έως τώρα απήχηση της σειράς «Απαραίτητο Φως», που προβάλλεται αυτή την περίοδο στο ERTflix. Σύμφωνα με τη δημόσια ραδιοτηλεόραση, η νέα παραγωγή της που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Ντορίνας Παπαλιού, σημείωσε από την πρώτη της προβολή στις 28 Μαρτίου μέχρι σήμερα πάνω από 1.145.000 views, με όλα της τα επεισόδια να είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα.
Το come back του Γιάννη Μπέζου
Ο Γιάννης Μπέζος ετοιμάζεται να επιστρέψει στον ΑΝΤ1, τέσσερα χρόνια μετά το «Παρουσιάστε». Ο δημοφιλής ηθοποιός μελετάει την πρόταση για μια νέα κωμική σειρά που θα εκτυλίσσεται σε σούπερ μάρκετ και έχει προσωρινό τίτλο «Σούπερ ήρωες». Η παραγωγή θα είναι της Pedio Productions του Σταύρου Κοπελούζου και, αν όλα πάνε καλά, θα ενταχθεί στο πρόγραμμα της επόμενης σεζόν.
Πόπη Διαμαντάκου λάβρα κατά της «διπλής ζωής» του ΣΚΑΙ-«Έξαλλη – είμαι έξαλλη»
Πρώην μέλος του ΕΣΡ και πρώην μέλος του Δ.Σ. του Δήμου Αθήνας, η Πόπη Διαμαντάκου ξεσπάει ενάντια στον ΣΚΑΪ που από τη μια πουλά σοβαρότητα και πολιτική ανάλυση, κι από την άλλη διαφημίζει με ψευτοχιούμορ το τηλεοπτικό σκουπίδι του Big Brother. Σε μια οργισμένη ανάρτηση, διασύρει τη διπροσωπία του καναλιού που στήνει χαμστεράκια στη γυάλα, ντύνοντάς τα με τον μανδύα της “ψυχαγωγίας”. Αναρωτιέται σε ποιους απευθύνεται τελικά το κανάλι και ποιον κοροϊδεύει, την ώρα που το επίπεδο πέφτει κάτω κι από το πάτωμα. Με φωνή γεμάτη αγανάκτηση, υπενθυμίζει ότι κάποιοι ακόμη σέβονται τις ανθρώπινες αξίες – όσο κι αν προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλα είναι προς πώληση.
Αναλυτικά η Πόπη Διαμαντάκου γράφει: “Έξαλλη με τον βομβαρδισμό του τηλεοπτικού κοινού τέτοιες ημέρες – όχι ότι το πρόβλημα είναι οι ημέρες βέβαια- από τον ΣΚΑΙ με την άθλια διαφήμιση του ειδεχθέστερου ριάλιτι του Big Brother. Ενδεδυμένη τον μανδύα του ψευτοχιούμορ η διαφήμιση επιτίθεται ύπουλα σε κατηγορίες κοινού, επιχειρώντας τάχα να προκαταλάβει και να εκτονώσει τις πιο τετριμένες αρνητικές κριτικές λες και το πρόβλημα είναι το ποιός θα δει την τηλεόραση της κλειδαρότρυπας και όχι το ίδιο το είδος, που μετατρέπει ανθρώπους σε χάμστερ της τηλεοπτικής γυάλας. Να μου πείτε στην εποχή των social media και του τικ τοκ και όλων αυτών των τεχνολογιών που διευκολύνουν την έκθεση του ιδιωτικού, τον αυτοεξευτελισμό και τον εξευτελισμό του άλλου το ριάλιτι Big Brother μας μάρανε.
Ναι, μας μάρανε. Πρωτίστως η υποκρισία του καναλιού, που υποτίθεται επενδύει σε μια υψηλού επιπέδου ενημέρωση, έγκυρη, με σοβαρούς σχολιαστές στις ενημερωτικές εκπομπές και το δελτίο ειδήσεων αλλά είναι απορίας άξιον σε ποιό κοινό απευθύνεται και πόσο σέβεται αυτό το κοινό. Αν πιστεύουν εκεί στον ΣΚΑΙ ότι αυτοί που θα παρακολουθήσουν την πολιτική ανάλυση του Παπαχελά για παράδειγμα ή του Παύλου Τσίμα είναι αυτοί που θα καθίσουν στη συνέχεια να δουν τα ανθρωπόμορφα “χαμστεράκια” του Big Briother να αποκαλύπτουν τις μύχιες ορμές τους, που είναι αδύνατον φυσικά να ελέγξουν στις συνθήκες εργαστηρίου και υπό την παρότρυνση των ψυχολογικών προκάτ παιχνιδιών, που διαμορφώνει η παραγωγή της εν λόγω τηλεοπτικής ευτέλειας.
Ξεκίνησε σαν ψυχολογικό πείραμα προκειμένου να παρατηρήσουν επιστήμονες την ανθρώπινη συμπεριφορά σε συνθήκες εγκλεισμού και κατέληξε τηλεοπτικό πρόγραμμα που προσβάλει κάθε ανθρώπινη αξία. Και σε όσους θα καγχάσουν που τις θυμάμαι τις ανθρώπινες αξίες τέτοιες εποχές, ε, λοιπόν εμείς όλοι που με αυτές μεγαλώσαμε εξακολουθούμε να τις σεβόμαστε να αναγνωρίζουμε τον κόσμο μόνο μέσα από αυτές, να πιστεύουμε ότι αυτές, μόνον αυτές θα μας σώσουν ως ανθρώπινο είδος, αν είναι να σωθούμε. Έξαλλη είμαι, έξαλλη»
- Δούκας: «Μόνη λύση η επαναδιαπραγμάτευση και η αλλαγή των όρων της σύμβασης για το Θέατρο Λυκαβηττού»
- Meta: Ισχυρές πωλήσεις στα 42,3 δισ. δολάρια στο πρώτο τρίμηνο – Λειτουργικές ζημιές 4,2 δισ. για τη Reality Labs
- Πιερρακάκης: «Οικονομία σε γερά θεμέλια – Πάνω από 2 δισ. ευρώ ετησίως από τη μείωση της φοροδιαφυγής»
- Microsoft: Καλύτερα των αναμενόμενων τα αποτελέσματα τριμήνου με ώθηση από το Azure
