• η αριστερή μετάγγιση στον ΣΚΑΪ

    Media

    Το ερώτημα της συνδρομής στο ERTflix, οι ζημιές της Real, η αριστερή μετάγγιση στον ΣΚΑΪ, οι νέες business του Κυριακού και τι θα κάνει η Ελένη

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Σαιξπηρικό ερώτημα στην ΕΡΤ: Να μπει ή να μη μπει συνδρομή στο ERTflix; 

    Την περασμένη εβδομάδα κυκλοφόρησε ως πληροφορία ότι η διοίκηση της ΕΡΤ καλλιεργεί το έδαφος για επιβολή συνδρομής στην πλατφόρμα του ERTflix. Η διάψευση ήρθε δια της περιφοράς γεννώντας μια εύλογη απορία: Ή πράγματι δεν υπήρξε ποτέ πρόθεση να μπει συνδρομή ούτε στο ελληνικό τμήμα του ERTflix ούτε στο ERTflix International ή ενδεχομένως να έπεσε η ιδέα προκειμένου να αλιευθούν προθέσεις και στη συνέχεια να αποσύρθηκε. Ή να «πάγωσε».

    Το σενάριο της επιβολής συνδρομής έλκει την εξήγησή του από μια υποτιθέμενη πίεση που ασκούν οι καναλάρχες των ιδιωτικών καναλιών στους καθ’ ύλην αρμόδιους (Μαξίμου, υφυπουργό στον πρωθυπουργό Παύλο Μαρινάκη) προκειμένου να μην αναπτύσσεται αθέμιτος ανταγωνισμός μεταξύ ελεύθερων καναλιών και της δημόσιας ανοικτής αλλά όχι δωρεάν πλατφόρμας, καθώς ήδη οι Έλληνες πολίτες καταβάλλουν ανταποδοτικό τέλος 3 ευρώ μηνιαίως. Το δεύτερο σενάριο λοιπόν, της συνέχισης της πολιτικής διάθεσης περιεχομένου ως έχει, συνιστά μια εκδοχή των προθέσεων της διοίκησης που θεωρεί ότι φτάνει και ενδεχομένως περισσεύει το ανταποδοτικό τέλος. 

    Η επιτυχία πάντως της πλατφόρμας αποτυπώνεται στην επίδοσή της με 14 εκατ. θεάσεις σε έναν μήνα «σπάζοντας» κάθε προηγούμενο ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ στα 3,5 χρόνια λειτουργίας της. Είναι, μάλιστα, ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι επισκέψεις που δέχθηκε το ERTflix τον Δεκέμβριο του 2023 είναι κατά 69% περισσότερες από τις αντίστοιχες του Δεκεμβρίου του 2022.

    Συγκεκριμένα -και σύμφωνα με το διεθνές σύστημα Eubora που χρησιμοποιεί η ΕΡΤ, όπως και πολλές διεθνείς πλατφόρμες- τον Δεκέμβριο του 2023 το ERTFLIX δέχθηκε 14.003.341 επισκέψεις (από 8.274.920 τον Δεκέμβριο του 2022), ενώ στη διάρκεια του 2023 η ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ κατέγραψε 117 εκατομμύρια θεάσεις, νούμερο που είναι και αυτό, βέβαια, νέο ρεκόρ από την έναρξη της λειτουργίας του ERTflix τον Απρίλιο του 2020.

    Μεγάλο ενδιαφέρον έχει και τι παρακολούθησε το κοινό, καθώς την 1η Δεκεμβρίου 2023 το ERTFLIX παρουσίασε και την πρώτη παραγωγή του. Η «Έρημη χώρα» έως σήμερα έχει καταγράψει περισσότερες από 1,8 εκατ. θεάσεις. Την πεντάδα των ελληνικών σειρών με τις περισσότερες θεάσεις συμπληρώνουν «Ο Όρκος ΙΙ», το «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», «Η παραλία» και η «Ηλέκτρα». Αντίστοιχα, στα ξένα προγράμματα που «φόρτωσε» το ERTflix στο top 5 του Δεκεμβρίου συμπεριλαμβάνεται η βραβευμένη με δύο EMMY ξένη σειρά «The night manager», η δραματική «Αλυσοδεμένη αγάπη», η αστυνομική «Karen Pirie», η βραβευμένη με δύο Όσκαρ ταινία «Ο πατέρας» και η αστυνομική σειρά «Άστριντ και Ραφαέλ».

    Πρέπει, τέλος, να σημειωθεί ότι η πλειονότητα των θεάσεων δεν μπορεί να καταγραφεί σε καμιά συμβατική μέτρηση τηλεθέασης, καθώς οι περισσότεροι θεατές (το 55,5%) προτιμά να βλέπει ΕRTflix, όχι από την τηλεόραση, αλλά από άλλες συσκευές (Η/Υ, tablets και κινητά).

    Συνδρομητικές πλατφόρμες: Ο καλός Δημήτρης Παπαστεργίου, ο δύσκολος Κωστής Χατζηδάκης και το ευήκοον ους του Παύλου Μαρινάκη

    Τρεις υπουργούς έχουν στην ατζέντα των ενεργειών lobbying τα στελέχη των ελληνικών εταιρειών συνδρομητικής τηλεόρασης που δέχονται απίστευτη πίεση αφενός λόγω της έντασης του ανταγωνισμού από τις διεθνείς πλατφόρμες (και την ελληνική ERTflix) και αφετέρου εξαιτίας της ανισομερούς φορολόγησης εγχώριων και ξένων παικτών δεδομένου ότι οι κολοσσοί Netflix, Disney +, Prime Video, Apple TV κλπ δεν καταβάλλουν ειδικό φόρο συνδρομητικής TV.

    Στο αφήγημά τους οι τρεις παίκτες (Nova, Cosmote TV, Vodafone TV) αναφέρουν ότι τόσο η πειρατεία όσο και η υπέρμετρη και δυσανάλογη φορολογία «στραγγαλίζουν» σε τέτοιο βαθμό το ταμείο εξωθώντας τους να ακούν θετικά εισηγήσεις για αλλαγή έδρας και μεταφορά τους στο εξωτερικό.

    Προσώρας ο Δημήτρης Παπαστεργίου, Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, παρουσιάζοντας στο Υπουργικό Συμβούλιο το σχέδιο νόμου για την εφαρμογή της Πράξης για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act- DSA) στην Ελλάδα, πιστώνεται θετική αποδοχή από τους παίκτες της συνδρομητικής δεδομένου ότι μπαίνουν στέρεες βάσεις για την καταπολέμηση διακίνησης παράνομου περιεχομένου, δηλαδή της πειρατείας.

    Από την άλλη πλευρά δεν φαίνεται φως στο τούνελ αναφορικά με την άρση της φορολογίας 10% στους λογαριασμούς συνδρομητικής TV που εισηγήθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ, ανέστειλε η ΝΔ για να τον επαναφέρει στη συνέχεια.

    Μια απερίσκεπτη, βιαστική και εν θερμώ απόφαση αποχώρησης των ελληνικών εταιρειών συνδρομητικής τηλεόρασης θα προκαλούσε ενδεχομένως εντάσεις δεδομένου ότι οι πλατφόρμες ανήκουν σε μεγαλύτερους οργανισμούς με έτερες δραστηριότητες στην Ελλάδα και συνεργασία με το ελληνικό Δημόσιο.

    Μια πρώτη απειλητική και ενδεχομένως πιο αποτελεσματική κίνηση θα είναι να ακολουθήσουν τον δρόμο που χάραξαν όταν η μητρική της Nova, United Media προσέφυγε στην ΕΕ καταφέρνοντας να κατατεθεί τροπολογία από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες που διαθέτουν συνδρομητικά κανάλια να συμμετέχουν σε ελεύθερα κανάλια ή ραδιόφωνο.

    Πάντως η ΕΡΤ τα έχει καλά και με την Cosmote και με τη Nova – ΕΡΤ

    Σε αντίθεση με δύο μεγάλα κανάλια η ΕΡΤ τα έχει πολύ καλά με τη Nova με την οποία προχώρησε σε συμφωνία προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στα αρχεία υποτίτλων των σειρών «Accused», «Magpie Murders», «A Spy Among Friends», «Three Pines», «Without Sin», «Leonardo», «A Very English Scandal» από τη Nova Telecommunications & Media.

    Με την Cosmote TV συμφωνήθηκε να παραμείνουν τα κανάλια της ΕΡΤ στην πλατφόρμα με το ίδιο αντίτιμο (250.000 ευρώ + ΦΠΑ και 100.000 ευρώ σε πρόγραμμα + ΦΠΑ.).

    Με ζημίες η Real Media MME

    Στα 5.011.824,48 ευρώ ανέρχεται ο (καθαρός) κύκλος εργασιών της εταιρείας Real Media MMΕ το 2022 με το κόστος πωλήσεων να διαμορφώνεται στα 6.399.327,07 ευρώ και το μικτό αποτέλεσμα να αγγίζει το -1.387.502 ευρώ. Μετά από αφαίρεση εξόδων διάθεσης, διαχείρισης, χρηματοπιστωτικών και λοιπόν εσόδων και εξόδων, προκύπτουν ζημίες 4.280.352,82 ευρώ έναντι ζημιών 9,9 εκατ. ευρώ το 2021. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είναι ο Στέργιος Χατζηνικολάου και μέλος του Δ.Σ. ο Νίκος Χατζηνικολάου.

    Ποια είναι η τύχη του Open με ιδιοκτήτη τον Ιβάν Σαββίδη, «στρατηγό» τον Αρτούρ Νταβιντιάν, «doer» τον Νίκο Κοκλώνη και «κούκο» που θα φέρει την Άνοιξη την Αννίτα Πάνια;  

    Καθώς όπως πάντα «τα κάστρα πέφτουν από μέσα» έτσι και στο Open η αλλαγή ιδιοκτησίας είναι πιθανόν να πραγματοποιηθεί «εσωτερικά» με τον Νίκο Κοκλώνη να έχει την ευθύνη του Ψυχαγωγικού Προγράμματος και την προμήθεια προγράμματος, μια θέση στο Δ.Σ. για τον Τζώνη Καλημέρη η θητεία του οποίου ως διευθυντής επιχειρησιακής λειτουργίας λήγει το μακρινό 2028, και μια ιδιωτική σύμβαση που αναφέρει εν πολλοίς ότι τον επόμενο χρόνο ο ιδιοκτήτης Ιβάν Σαββίδης θα μπορεί να αποφασίσει τη διάθεση τουλάχιστον του 50% συν μια μετοχή στον ιδιοκτήτη της Barking Well Media.

    Ήδη ο «ζωτικός χώρος» του Νίκου Κοκλώνη φαίνεται ότι διευρύνεται και σε διοικητικά ζητήματα όπως η τοποθέτηση δικών του στελεχών σε καίριες θέσεις όπως αυτή του HR manager. Το κανάλι πάντως δεν φαίνεται να ξεκολλάει από τις χαμηλές πτήσεις σε επίπεδο τηλεθέασης έχοντας χάσει και ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο, τον «Έρωτα Φυγά» που διακόπηκε, λόγω κόστους, και πλέον τα δικαιώματα προβολής του Α’ και του Β’ Κύκλου ανήκουν στον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ.

    Η παραγωγή συνεχίζεται στον ΑΝΤ1, ενώ και ο πρώτος κύκλος θα μπορεί να αναρτηθεί στο συνδρομητικό ΑΝΤ1+. Κατά τα λοιπά οι όποιες αλλαγές αποφασίζονται στο πρόγραμμα έρχονται με το σταγονόμετρο. H πρώτη ψυχαγωγική εκπομπή του σταθμού μετά από πάρα πολύ καιρό φέρει τον τίτλο «Next Please» και θα είναι τηλεπαιχνίδι γνώσεων το οποίο θα παρουσιάζει η Αννίτα Πάνια  στην απογευματινή ζώνη δίνοντας lead in στο δελτίο ειδήσεων καθημερινά και τα Σαββατοκύριακα. Δευτέρα – Παρασκευή το τηλεπαιχνίδι θα είναι μαγνητοσκοπημένο, όμως το ΣΚ υπάρχει περίπτωση να βλέπουμε ζωντανό πρόγραμμα με τραγουδιστές και παίκτες.

    Η αλλαγή στην εκπομπή «Επί Τόπου» με την προσθήκη του Νίκου Νικητέα και της Τζώρτζιας Συρίχα, μπορεί να έχει μεγάλη σημασία για τον Νάσο Γουμενίδη και τον αρχισυντάκτη Δημήτρη Πόπωτα  όπως εξάλλου και η αύξηση της τηλεθέασης, ωστόσο δεν συνιστούν παρά έναν κούκο που δεν φέρνει σε καμία περίπτωση την Άνοιξη. Στον ενημερωτικό τομέα επικρατεί άλλο καθεστώς καθώς βρίσκεται σε διαρκείς «Αλκυονίδες Ημέρες». 

    Όταν ο Σωτήρης Ξενάκης «μάλωσε» on air τον Χρήστο Κώνστα 

    Την αντίδραση του εκπομπάρχη του Blue Sky Σωτήρη Ξενάκη προκάλεσε το σχόλιο του Χρήστου Κώνστα, όταν σε εκπομπή του περιφερειακού καναλιού επιχείρησε να αποδώσει πολιτικά κίνητρα στα όσα είπε στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για την τραγωδία των Τεμπών η πρόεδρος του συλλόγου των οικογενειών των νεκρών από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, Μαρία Καρυστιανού, με τον οικονομικό συντάκτη να εκφράζει γλυκά και ευγενικά μεν την «ευχή» να μην είναι υποψήφια με κάποιο κόμμα στις εκλογές, ωστόσο να την εκφράζει.

    Το σχόλιο προκάλεσε αμέσως την αντίδραση του Σωτήρη Ξενάκη, ο οποίος εγκάλεσε τον Κώνστα να μην προβαίνει σε τέτοιες δηλώσεις.

    Ο proactive Θ. Κυριακού για τα αθλήματα πάλης, οι στενές σχέσεις τρίτου τύπου με το Netflix και η αλλαγή πορείας και εμπορικής πολιτικής

    Πριν από λίγες ημέρες η μετοχή της Netflix κατέγραψε ισχυρά κέρδη πάνω από 8%, καθώς ο κολοσσός του streaming ξεπέρασε τις προσδοκίες για τον αριθμό των συνδρομητών που προσέθεσε το δ’ τρίμηνο του 2023.

    Η Netflix ανακοίνωσε πως οι συνδρομητές έφτασαν τα 260,8 εκατομμύρια, τη στιγμή που αναλυτές ανέμεναν 256 εκατομμύρια. Μέσα στο δ’ τρίμηνο, η Netflix προσέθεσε 13,1 εκατ. συνδρομητές.

    Πρόκειται για τον υψηλότερο αριθμό συνδρομητών στην ιστορία της εταιρείας. Για την επιτυχία αυτή συνέβαλαν διάφορες ενέργειες μεταξύ των οποίων η απόφαση της πλατφόρμας να μπει στα live αθλητικά αγωνίσματα.

    Στην παγκόσμια οπτικοακουστική πιάτσα η κίνηση του Netflix να «κλειδώσει» τα δικαιώματα του προγράμματος «Monday Νight Raw» του WWE  αξιολογείται ως «big deal», διότι η συνδρομητική πλατφόρμα διαρκούς ροής περιεχομένου εισέρχεται στον κόσμο των ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων.

    Μάλιστα η συμφωνία με την αμερικανική WWE (World Wrestling Entertainment) η οποία προωθεί, παράγει και έχει τα δικαιώματα μετάδοσης και διανομής για το  τηλεοπτικό πρόγραμμα επαγγελματικής πάλης, γνωστό και ως Raw, είναι δεκαετούς διάρκειας.

    Το «Monday Night Raw», από τα μακροβιότερα εβδομαδιαία τηλεοπτικά  προγράμματα προβάλλεται στη γραμμική τηλεόραση από την έναρξή του πριν από 31 χρόνια. Από το 2005 προβάλλεται συνεχώς στο USA Network. Γιατί έχει σημασία η συμφωνία αυτή; Αρχικά η συμφωνία αποτιμάται σε περισσότερα από 5 δισ. δολάρια, και προκαλεί τεκτονικές αλλαγές στη βιομηχανία του θεάματος, διότι το πρόγραμμα περνά στα ζωντανά. 

    Σε επιχειρηματικό επίπεδο η συμφωνία αποτελεί μέρος μιας ευρείας κλίμακας αναδιάταξης των δικαιωμάτων των μέσων ενημερωσης της WWE, η οποία πέρσι συγχωνεύθηκε με το UFC (Ultimate Fighting Championship),για τις Πολεμικές Τέχνες (καράτε, πυγμαχίας, κικ μπόξινγκ, εραιτεχνική πάλη, μουάι τάι, βραζιλιάνικου ζίου ζίτσου) για να εισαχθούν στις διαπραγματεύσεις της Γουόλ Στριτ. Λίγες ημέρες πριν ο ΑΝΤΕΝΝΑ ανακοίνωνε ότι το ANT1+ πρωτοπορεί και φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Royal Rumble, ένα από τα μακροβιότερα Premium Live Events του WWE, σε ζωντανή και αποκλειστική μετάδοση, αύριο Κυριακή 28 Ιανουαρίου.

    Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι συνδρομητές του ΑΝΤ1+, θα το απολαύσουν μέσα από το κανάλι Combat Sports της πλατφόρμας, στις 3:00 τα ξημερώματα της Κυριακής, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα on demand παρακολούθησης.

    Το ANT1+ εντάσσει live και αποκλειστικά στο πρόγραμμά του τον κόσμο του WWE, με όλα τα Premium Live Events, αλλά και τα τρία μεγάλα εβδομαδιαία προγράμματα (Smackdown, Raw, NXT). Παράλληλα ο ΑΝΤΕΝΝΑ συσφίγγει τις σχέσεις του με το Netflix προωθώντας σειρές του στη διεθνή πλατφόρμα, πουσάροντας παράλληλα την πλατφόρμα στην Ελλάδα. 

    4 Καναλάρχες «ενωμένοι, ποτέ νικημένοι»

    Για τους καναλάρχες το οβάλ γραφείο συσκέψεων του γραφείου που χρησιμοποιεί η Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας αποτελεί το κατάλληλο μέρος για άμβλυνση του ανταγωνισμού και για συζήτηση με ηρεμία για αναζήτηση κοινών παρονομαστών, συμφερόντων και στρατηγικών.

    Οι ανταγωνιστικές μεσοτοιχίες πέφτουν και για το κοινό καλό, οι εκπρόσωποι των καναλαρχών (Μαρινάκη, Βαρδινογιάννη, Αλαφούζου, Κυριακού) υιοθετούν ευθυγραμμισμένες πρακτικές άλλοτε για το πως θα αντιμετωπίσουν τις επιστροφές της διαφημιστικής δαπάνης (YEB), άλλοτε για το 2% υπέρ ΕΔΟΕΑΠ, άλλοτε για την περίοδο έναρξης της τηλεοπτικής σεζόν, άλλοτε για τη στάση τους απέναντι στην εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης.

    Hot θέμα αυτής της περιόδου είναι η δημιουργία κοινού μετώπου απέναντι στις εταιρείες παραγωγής θέτοντας, ταβάνι στις αμοιβές των συντελεστών των σειρών που έχει μέσα σε μια διετία εκτοξευθεί 9 φορές πάνω, στο κόστος των προγραμμάτων και βάζοντας φρένο στα υπέρογκα για ελληνικά δεδομένα ποσά που αποσπούν οι σειρές που προβάλλονται στην ΕΡΤ. 

    Η Εύη Κουτσαυτάκη, η αριστερή μετάγγιση στον ΣΚΑΪ και τα πάνω-κάτω στο πρόγραμμα 

    Ο Γάλλος στρατηγός και πρώην πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας Ντε Γκολ φέρεται να έχει πει ότι «η Αριστερά είναι για να σκέφτεται και η Δεξιά για να πράττει». Αν και καταφανώς αβάσιμη πλέον την ουσία της, η φράση αυτή στοίχειωνε για χρόνια την πολιτική πολλών ευρωπαϊκών χωρών – και της Ελλάδας – με το πνεύμα της να διαπερνά και τη μηντιακή καθημερινότητα των newsroom.

    Καθώς οι ιδεολογικές μεσοτοιχίες γκρεμίζονται, δεν είναι οξύμωρο να πληροφορούμαστε ότι ο νεοφιλελεύθερος ΣΚΑΪ καλεί νέο αίμα για να ανανεώσει το δυναμικό του που -γιατί όχι;- θα μπορούσε να χωρέσει και μια ήρεμη αριστερή φωνή όπως της παρουσιάστριας στο Kontra TV του Ανδρέα Κουρή και παραγωγού στον Real FM, Αναστασίας Γιάμαλη, αναπλ. μέλος του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ με την παράταξη «ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ-ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΤΥΠΟΣ» που πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ.

    Στο μυαλό της διευθύνουσας συμβούλου του καναλιού έχει αρχίσει να ωριμάζει η ιδέα της προσθήκης μιας ακόμη ενημερωτικής εκπομπής μετά τους «Αταίριαστους» και ένα απογευματινό ενημερωτικό Μαγκαζίνο.

    Το εναλλακτικό σενάριο κάνει λόγο για τοποθέτηση της Αναστασίας Γιάμαλη στην εκπομπή «Σήμερα» δίπλα στον Δημήτρη Οικονόμου στην πρωινή εκπομπή του σταθμού αν και εφόσον ο Άκης Παυλόπουλος μετακινηθεί στην πρωινή εκπομπή του Σαββατοκύριακου.

    Πόσο Pride ο Χάρης Πολίτης για τον ραδιοφωνικό του όμιλο;

    Αργά και σταθερά χτίζει ένα ραδιοφωνικό όμιλο ο Χάρης Πολίτης του ομίλου Politis Group διαθέτοντας ήδη 4 ραδιοσταθμούς και εξετάζοντας το ενδεχόμενο να αποκτήσει και 5ο. Σε αυτήν την περίπτωση θα διαθέτει μια πιο ολιστική από πλευράς marketing εκπροσώπηση της Κοινωνίας στα ραδιόφωνά του όπως έχουν κάνει η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου (En Lefko 87.7, Kids Radio 88.6, Hit 88.9, Red 96.3, Μελωδία 99.2) και ο Γιάννης Αλαφούζος (Μέντα 88, bwinΣΠΟΡ FM 94.6, Pepper 96.6, ΣΚΑΪ 100.3, Happy 104). 

    Αυτή την περίοδο το Politis Group ελέγχει τέσσερις ραδιοσταθμούς: Δύο ελληνικούς, τον Sfera 102.2 και τον Ελληνικό 93.2, και δύο ξένους, τον mainstream Music 89.2 και τον Pride 98.6. 

    Πώς ο «vintage» Κωνσταντίνος Ζούλας και ο αείμνηστος Φρέντυ Γερμανός έσωσαν ένα ολόκληρο κανάλι

    Εάν ένας ασθενής είχε καταψυχθεί με τη μέθοδο της Κρυογονικής τη δεκαετία του 70 και ξυπνώντας σήμερα και άνοιγε την τηλεόραση στην ΕΡΤ2 θα θεωρούσε ότι δεν πέρασε ούτε μια μέρα… Φρέντυ Γερμανός, Μίμης Πλέσσας στα νιάτα του, Κώστας Φέρρης… σε εμβληματικές εκπομπές αλήστου μνήμης ωστόσο με μια θεματολογία αρκετά ξεπερασμένη για μια Ελλάδα που βράζει σε κοινωνικό επίπεδο.

    Όμως αυτή φαίνεται ότι ήταν η μόνη λύση για να σωθεί ως οντότητα η ΕΡΤ2, να φιλοξενήσει εκπομπές από το Αρχείο της ΕΡΤ όπως το «Καλλιτεχνικό Καφενείο», την οποία παρουσίαζαν ο Βασίλης Τσιβιλίκας, ο Μίμης Πλέσσας και ο Κώστας Φέρρης και που πλέον δεν αποσπούν τηλεθέαση πάνω από 1,5 μονάδα.

    Η brilliant ιδέα για την «ΕΡΤ Vintage» ανήκει στον πρόεδρο Κωνσταντίνο Ζούλα, ως αντιπρόταση μετά τη μεταφορά του προγράμματος της ΕΡΤ2 στην ΕΡΤ3, στη μετατροπή του καναλιού σε  σταθμό προβολής ντοκιμαντέρ. 

    Συνεχίζει η Ελένη στο Mega και με τι όρους;

    Λήγει τον Απρίλιο η ισχύς του συμβολαίου μεταξύ του Mega και της Ελένης Μενεγάκη με το κανάλι να σταθμίζει τη σχετικά πεσμένη τηλεθέαση με τα συμπαθητικά έσοδα που προκύπτουν από μια εκπομπή με έντονο εμπορικό χαρακτήρα και να συγκατανεύει στη συνέχιση της συνεργασίας.

    Οι παράγοντες του σταθμού που είναι υπεύθυνοι για το πρόγραμμα συζήτησαν με την παρουσιάστρια εκφράζοντας την πρόθεση του Mega για συνέχιση της εκπομπής, υπό όρους, κυρίως οικονομικούς ήτοι με περιορισμό του κόστους.

    Η πληροφορία ότι η Ελένη Μενεγάκη ζήτησε αύξηση αμοιβών για τους συνεργάτες της ελέγχεται…

    Οι απορίες Άκη Παυλόπουλου για την αιμομιξία στον ΣΚΑΪ

    Απορίες είχε ο δημοσιογράφος Άκης Παυλόπουλος στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ «Σήμερα» με αφορμή τη συζήτηση για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών.

    Με καλεσμένους τον Θάνο Πλεύρη και την Ιωάννα Μάνδρου, ο Άκης Παυλόπουλος εξέφρασε την… απορία: «Αν αύριο εγερθεί ένα ζήτημα που θα λέει και γιατί τα αδέρφια μεταξύ τους, αν αυτό νιώθουν, να μην μπορούν να συνάψουν σχέση, να συμβιώσουν, να έχουν ερωτικές σχέσεις;»

    Και πρόσθεσε: «Εάν προκύψει ένα τέτοιο θέμα, θα αλλάξει τη δική σου οικογένεια, ή τη δική μου ή του Δημήτρη (Οικονόμου) ή του κ. Πλεύρη; Λένε ότι ανοίγουν προηγούμενα. Αυτό λέει η Εκκλησία, ‘εδώ’, λέει, ‘παιδιά πάμε να κανονικοποιήσουμε το μη κανονικό».

    Λιγότερη Μαρία Αναστασοπούλου…

    Πρόταση να είναι υποψήφια για την Ευρωβουλή φέρεται να έχει δεχθεί η Μαρία Αναστασοπούλου στον ΑΝΤ1 σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών για την εκπομπή της «Αρένα» που από εβδομαδιαία (κάθε Τετάρτη) μετατρέπεται σε 15θήμερη και μάλιστα Κυριακή μετά τα μεσάνυχτα. 

    Το γκελ της μανιέρας του VR στην εκπομπή του  Ευαγγελάτου

    Πέτυχε το στόχο του το virtual reality που έχει υιοθετήσει ως μανιέρα η εκπομπή «Live News» στο Mega με τον Νίκο Ευαγγελάτο. Το «Live News» κέρδισε τον ανταγωνισμό με τις υψηλότερες επιδόσεις του για τη φετινή σεζόν: 26,2% στο σύνολο του κοινού και 21,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η κάλυψη εκτοξεύθηκε στους 2.029.000 τηλεθεατές.

    Πόσο πάει η Eurovision για τον Έλληνα πολίτη;

    Σε τέσσερις μήνες η Μαρίνα Σάττι θα παρουσιάσει το τραγούδι με το οποίο θα εκπροσωπηθεί η Ελλάδα στην 68η διοργάνωση του ευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision ο οποίος θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 11 Μαϊου στο Μάλμε της Σουηδίας.

    Το ποσό το οποίο εγκρίθηκε από το ΔΣ της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, για τη φετινή διοργάνωση ανέρχεται στα 144.414 ευρώ, το οποίο θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ ΑΕ για το οικονομικό έτος 2024.

    Θα ακολουθήσει και άλλο κονδύλι για τα έξοδα του ταξιδιού της αντιπροσωπείας, το κόστος πληρωμής των παρουσιαστών κ.α. Πέρσι το τέλος συμμετοχής ήταν 184.014 ευρώ, ενώ 130.111 ευρώ έδωσε η ΕΡΤ στη δισκογραφική του Victor Vernicos για να προωθηθεί το τραγούδι.

    Η εκπροσώπηση κόστισε περί τις 580.000 ευρώ.  Αναζητώντας παρουσιαστή ή παρουσιάστρια η ΕΡΤ έχει κάνει ήδη  κρούση στην Έλενα Παπαρίζου ενώ πάντα υπάρχει το δίδυμο Φώτη Σεργουλόπουλου-Τζένης Μελιτά που παρουσιάζουν την ψυχαγωγική εκπομπή «Πρωίαν σε είδον» στην ΕΡΤ1.

    Πιο βαθιά στα events ο ΑΝΤΕΝΝΑ

    Μόνο τυχαία δεν είναι η τοποθέτηση του Κωνσταντίνου Μπουρούνη στον ΑΝΤ1 στη θέση του Corporate Brand & Events Director Antenna Group.

    Aπό τη νέα του θέση, ο Κωνσταντίνος Μπουρούνης θα έχει στην εποπτεία του τη διεξαγωγή και οργάνωση των χορηγούμενων events, που σχεδιάζονται μέσω συνεργειών των εταιρειών του ομίλου, ενώ παράλληλα, αξιοποιώντας την εκτεταμένη εμπειρία του στον χώρο του marketing, θα λειτουργεί συμβουλευτικά και υποστηρικτικά σε marketing & brand ενέργειες και δράσεις των εταιρειών του ομίλου.

    Διαθέτει μακρά εμπειρία στον χώρο των media και κατείχε τη θέση του Deputy Chief Content Officer στην ΕΡΤ, όπου είχε ασχοληθεί σημαντικά και με το ERTFlix, ενώ πριν ήταν Commercial & Marketing Director, καθώς και Program Director στο Mad TV.

    Η Μάρθα Κεσίσογλου νέα Corporate Affairs Executive Director της Nova

    Η Μάρθα Κεσίσογλου, υψηλόβαθμο στέλεχος εταιρικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ, βιωσιμότητας και ESG, ανέλαβε καθήκοντα Corporate Affairs Executive Director της Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

    Η καριέρα της εκτείνεται σε πάνω από 20 έτη σε ανώτερες διευθυντικές θέσεις σε θέματα εταιρικής επικοινωνίας, μάρκετινγκ και εταιρικής υπευθυνότητας, στον τραπεζικό και τουριστικό τομέα, μεταξύ των οποίων ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Τράπεζα Πειραιώς, η Eurobank και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

    Η Μάρθα Κεσίσογλου, μέχρι σήμερα, έχει χειρισθεί όλες τις πτυχές της εταιρικής επικοινωνίας, των σχέσεων με τον Τύπο, της διαχείρισης κρίσεων, της εσωτερικής επικοινωνίας, της διαφήμισης, της βιωσιμότητας και του ESG. Έχει πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων (B.Sc.) από το Deree College και μεταπτυχιακό τίτλο (MA) στην Κοινωνιολογία από το University of Kent. Στη Nova θα είναι υπεύθυνη για όλες τις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων και εταιρικής υπευθυνότητας στην ελληνική αγορά.

    Το ανανεωμένο parapolitika.gr 

    Με ένα σύγχρονο layout, το parapolitika.gr «ξανασυστήνεται» στο αναγνωστικό κοινό.

    Όταν η Ιστορία συναντά τη Μυθοπλασία στο Mega: Μαζί Χαρίτα Μάντολες και Δέσποινα Μπεμπεδέλη

    Η Χαρίτα Μάντολες και η Δέσποινα Μπεμπεδέλη συνομιλούν με τη Νίκη Λυμπεράκη στο πλαίσιο της εκπομπής «Μεγάλη εικόνα» (Mega, 23.00) η οποία θα μεταδοθεί εκτάκτως αύριο Κυριακή αμέσως μετά (21.00) από την προβολή του δεύτερου επεισοδίου της σειράς «Famagusta».

    Οι δύο σπουδαίες, για διαφορετικούς λόγους, γυναίκες ξεδιπλώνουν μνήμες και ιστορία μιλώντας στη δημοσιογράφο η οποία τις συνάντησε στην Κύπρο.

    Η γυναίκα-σύμβολο της Μεγαλονήσου, Χαρίτα Μάντολες εξακολουθεί -όπως η ίδια λέει- να είναι 27 ετών, ακριβώς όσο ήταν την 20η Ιουλίου του 1974, τότε που βίωσε την απόλυτη φρίκη, αυτόπτης μάρτυρας της εν ψυχρώ δολοφονίας των ανθρώπων της και της καταστροφής της πατρίδας της, της Κερύνειας.

    Νίκος Μουτσινάς: Από ποια κανάλια δέχτηκε πρόταση;

    Δύο κανάλια φέρονται να ερίζουν για τον Νίκο Μουτσινά που έχει κάνει pause στην τηλεοπτική καριέρα και να φέρεται να κάνει come back είτε μέσα από τη συχνότητα του Alpha για το Deal είτε στο Mega με άγνωστο ακόμη προορισμό και ρόλο.

    Διαβάστε επίσης:

    Όλη η αλήθεια για το ΕΚΟΜΕ – Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου, Λεωνίδα Χριστόπουλου

    Το τελεσίγραφο της συνδρομητικής, ο πόλεμος ANT1-Tanweer, οι απαιτήσεις του Μένιου και ποιος ψάχνει κανάλι στη Θεσσαλονίκη

    Τι συμβαίνει στην Cosmote TV, ο νέος manager της Alter Ego, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ANT1, ο αντικειμενικός Λιάγκας και πότε έρχεται το «J2US»