• media Sonia gif

    Media

    Τι γυρεύει η Eutelsat στην Ελλάδα και ο ΑΝΤ1 στις Κάννες, η ατυχία της Κουτσαυτάκη, η αστοχία του Ρουσόπουλου και η καριέρα της Ζαχαρέα, τι συζητά ο Ζούλας με τη Ντενίση, με ποια κανάλια μιλά ο Λαζόπουλος και οι νέες business του Γιάννη Δέτση

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Γιατί πήρε ελληνικό διαβατήριο η Eutelsat;

    Ανοίγουν οι δουλειές στην τηλεπικοινωνιακή και τηλεοπτική αγορά και η Eutelsat που συνεργάζεται εδώ και χρόνια με τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς τη συνδρομητική και ελεύθερη τηλεόραση αποφάσισε να κάνει απόβαση στην Ελλάδα συστήνοντας Μονοπρόσωπη Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία με την επωνυμία «EUTELSAT GREECE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «EUTELSAT GREECE» .

    Σκοπός της εταιρείας είναι οι ιδιωτικές υπηρεσίες δικτύου για ενσύρματα (καλωδιακά) συστήματα τηλεπικοινωνιών, ενσύρματες διαδικτυακές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, λιανικό εμπόριο συστημάτων δορυφορικών λήψεων (κεραιών, ανακλαστήρων), λιανικό εμπόριο τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, υπηρεσίες δορυφορικών τηλεπικοινωνιών, εκτός των υπηρεσιών κατ οίκον διανομής προγράμματος μέσω δορυφόρου, υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας κ.ά.

    Το κεφάλαιο της εταιρείας ορίζεται σε 7.300.000 ευρώ που διαιρείται σε 73.000 εταιρικά μερίδια κεφαλαιακών εισφορών, ονομαστικής αξίας 100 ευρώ το καθένα. Στη διοίκηση της εταιρείας με έδρα την Αγία Παρασκευή, ο Παριζιάνος David Stephane Bertolotti και η εκ του Μονακό ορμώμενη, Jacques Helene

    Γιάννης Δέτσης: What made them Choose him; 

    Στο DNA της έχει τη συνεργασία της με δημόσιους φορείς η Αθανάσιος Δροσόπουλος & Σία ΟΕ / SOLIDDOP με διαχειριστές του Γιάννη Δέτση και Θανάση Δροσόπουλο στους οποίους δόθηκε με ανάθεση ο σχεδιασμός, ο προγραμματισμός, η υλοποίηση και η  τεχνική υποστήριξη του Μητρώου Ηλεκτρονικού Τύπου για τις ανάγκες της Γ.Γ. Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, έως του ποσού των 34.720 ευρώ.

    Η εταιρεία συνεργάζεται με διάφορους φορείς του Δημοσίου ή φορείς όπως με το ΤΕΕ, τη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας για την «Παροχή υπηρεσιών συντήρησης του πληροφοριακού συστήματος notifybusiness», την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος κ.ά.

    Ο Γιάννης Δέτσης έχει πράγματι γράψει σημαντική διαδρομή και ασκεί επιχειρηματική και διοικητική δραστηριότητα ως βασικός μέτοχος και Διευθύνων Σύμβουλος στην εταιρεία CHOOSE (Εταιρεία Επικοινωνίας), ενώ παράλληλα είναι ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος των εταιρειών SOLIDDOP (ΙT & Business Intelligence Services) και BIRDIE (Δημόσιες Σχέσεις, lobbying).

    Θοδωρής Κυριακού: Στο Netfix το Mega; Στις Κάννες ο ΑΝΤ1! 

    Το ΑΝΤ1+ Original «Στα 4», με πρωταγωνίστρια τη Γεωργία Καλτσή, επιλέχθηκε από το The Wit Fresh TV Fiction και παρουσιάστηκε στο κατάμεστο Palais Τheater Debussy στο πλαίσιο του ετήσιου MIPTV, της παγκόσμιας διοργάνωσης για την τηλεοπτική αγορά, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στις Κάννες.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η σειρά παρουσιάστηκε μαζί με νέες παραγωγές σημαντικών εταιρειών διανομής περιεχομένου, όπως η Paramount, η Banijay και η Beta Films.

    Η συγκεκριμένη διοργάνωση, η οποία λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο στις Κάννες, λειτουργεί ως κόμβος αλληλεπίδρασης μεταξύ παραγωγών και διανομέων από όλον τον κόσμο, καθώς φιλοξενεί όλες τις νέες ιδέες και τάσεις που αφορούν στην παραγωγή και διανομή τηλεοπτικού και on demand περιεχομένου.

    Πάντως πίσω στην Ελλάδα, το «ΣΩΣΕ ΜΕ», έκανε πρεμιέρα την Τετάρτη 19 Απριλίου.

    Οι «Παγιδευμένοι» θα συνεχίσουν και την επόμενη χρονιά, δίχως σημαντικές αλλαγές στο καστ. Η δεύτερη σειρά που παίρνει «πράσινο φως» για την επόμενη σεζόν είναι οι «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη.

    Ο ΑΝΤ1 ετοιμάζει τις «Ψυχοκόρες», τη «Μάγισσα» και τη νέα σειρά «Ένας από εμάς» που βασίζεται στο αργεντίνικο σίριαλ «El primero de nosotros». Την παραγωγή έχουν  αναλάβει τα ΑΝΤ1 Studios που βρίσκεται σε αναζήτηση 40άρηδων πρωταγωνιστών, ενώ δεν αποκλείεται να προταθεί ρόλος και στη Ζέτα Μακρυπούλια. 

    Η διάλυση της βουλής και ο τηλεοπτικός χρόνος των βουλευτών

    Ανεβαίνει η αδρεναλίνη σε υποψηφίους, κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς με το άδειασμα της κλεψύδρας, έναν ακριβώς μήνα πριν τις κρίσιμες εκλογές της 21ης Μάϊου. Η ροή των πραγμάτων είναι λίγο έως πολύ γνωστή: Στις 24 Απριλίου, θα γίνει η θυροκόλληση του Π.Δ. διάλυσης της Βουλής, με την οποία ξεκινά και επισήμως η προεκλογική περίοδος αν όχι στις πλατείες και στα μπαλκόνια, σίγουρα στους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς οπότε ξεκινά να εφαρμόζεται ο κανόνας της παρουσίασης κομμάτων και του χρονικού περιορισμού εμφανίσεων των υποψηφίων. 

    Σύμφωνα με όσα ίσχυαν το 2019 επιτρέπεται μια εμφάνιση ανά υποψήφιο βουλευτή σε κάθε κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας αλλά και σε πανελλαδικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς (προφανώς της ΕΡΤ) και δυο στα περιφερειακά. Ως εμφανίσεις των υποψηφίων στα ανωτέρω μέσα θεωρούνται:

    – οι προσωπικές συνεντεύξεις

    – η συμμετοχή τους σε οργανωμένες συζητήσεις, περιλαμβανομένων και εκείνων που αφορούν τα δελτία ειδήσεων, καθώς και

    – η κάλυψη, κατόπιν αιτήματος του υποψήφιου, της προεκλογικής του δραστηριότητας.

    Για την προβολή στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο εκ του νόμου, δεν τίθεται περιορισμός.

    Από τους ανωτέρω περιορισμούς εξαιρούνται οι πρόεδροι ή αρχηγοί κομμάτων και οι υποψήφιοι βουλευτές επικρατείας.

    Αν ισχύσουν οι κανόνες του 2019 και δεν αλλάξει κάτι, στην περίπτωση που ένας υποψήφιος βουλευτής είναι παράλληλα και υπουργός και χρειάζεται να φιλοξενηθεί για θέμα που αφορά στο υπουργείο του και απασχολεί την εκάστοτε τοπική κοινωνία, η συμμετοχή του αυτή σε ραδιοφωνική ή τηλεοπτική εκπομπή θα προσμετράται στο συνολικά επιτρεπόμενο από το νόμο αριθμό εμφανίσεων κάθε υποψήφιου.

    Δεν θα ισχύσει το ίδιο και θα εξαιρείται των εξαιρέσεων μια συνέντευξη ή δηλώσεις Υπουργού-υποψήφιου βουλευτή που αναφέρεται σε κυβερνητικό έργο αρμοδιότητάς του. 

    Το ερώτημα τώρα είναι κατά πόσο είναι υποχρεωμένο ένα πανελλαδικό ή περιφερειακό κανάλι να ανταποκριθεί θετικά και να διαθέσει τηλεοπτικό χρόνο. Είναι προφανές ότι ο νόμος δεν αναφέρεται σε υποχρέωση του ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού μέσου, αλλά σε δυνατότητα.

    Τα κόμματα που δεν έχουν σήμερα κοινοβουλευτική εκπροσώπηση θα μπορούν να έχουν χρόνο για συνέντευξη 45 λεπτών. Συνήθως σε ώρες off peak οπότε δεν υπάρχουν πολλές και ακριβές διαφημίσεις. 

    Τι απαγορεύεται για τους υποψηφίους

    • Η διακίνηση κάθε μορφής ένθετων φυλλαδίων μέσω του Τύπου
    • Η προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω των δημόσιων και ιδιωτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών ελεύθερης λήψης ή των φορέων παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών
    • Απαγορεύεται, επίσης, από δημόσιους και ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης, καθώς και από φορείς παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών, η μετάδοση κάθε είδους εκπομπών, οι οποίες παρουσιάζονται, αμέσως ή εμμέσως, από υποψήφιους βουλευτές
    • Η διακίνηση προεκλογικού υλικού από υποψήφιους βουλευτές μέσω του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των κρατικών Ν.Π.Ι.Δ..
    • Η τιμολόγηση των εξόδων και η παροχή ποσοστού έκπτωσης από της επιχειρήσεις τύπου να είναι διαφοροποιημένη μεταξύ των υποψηφίων.

    Οι «στρατιώτες» της καθημερινότητας και η βετεράνος Όλγα Τρέμη

    Είναι προφανές ότι στο μεσοδιάστημα προβεβλημένοι και μη υποψήφιοι αναζητούν μια θέση στη λίστα των δελτίων ειδήσεων, των ενημερωτικών εκπομπών αλλά και των ψυχαγωγικών προγραμμάτων που συνιστούν το νέο προεκλογικό trend.

    Νέα και παλιά πρόσωπα, ενημερωτικές εκπομπές, δελτία ειδήσεων και ψυχαγωγικές ζώνες βρίσκονται σε αναβρασμό και το στοίχημα είναι να ικανοποιηθεί τόσο το ζητούμενο της πολιτικής πολυφωνίας όσο και ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός υποψηφίων.

    Η επιστράτευση σε επίπεδο δημοσιογράφων είναι καθολική και περιλαμβάνει από την Όλγα Τρέμη που κάνει come back στο Open  σε ρόλο σχολιάστριας σε δελτία ειδήσεων και προεκλογικές εκπομπές αλλά και την Κυριακή των εκλογών, έως και τη Ναταλία Γερμανού με το «Καλύτερα δεν γίνεται», την Ελεονώρα Μελέτη με το «Mega Καλημέρα» αλλά και τον Σταύρο Θεοδωράκη με τους «Πρωταγωνιστές». 

    Ο ενημερωτικός μηχανισμός του Mega βρίσκεται σε επαγρύπνηση και έχει επιστρατευθεί ήδη το σύνολο των παρουσιαστών και των δημοσιογράφων του Ομίλου της Alter Ego για τον εκλογικό τηλεοπτικό μαραθώνιο, που θα ξεκινήσει τα ξημερώματα της Κυριακής και θα συνεχιστεί μέχρι και τις πρώτες πρωινές ώρες της ∆ευτέρας.

    Το βασικό πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 5 το απόγευμα, οπότε και κορυφαία στελέχη των πολιτικών κομμάτων, αλλά και έγκυροι σχολιαστές θα δώσουν το στίγμα της εικόνας που διαμορφώνεται, με τη Ράνια Τζίμα και τον Γιάννη Πρετεντέρη.

    Μαζί τους θα είναι η Νίκη Λυμπεράκη και η Κατερίνα Παναγοπούλου

    Πέραν της Κυριακής των εκλογών, από την Πέμπτη 20 Απριλίου μέχρι και την Πέμπτη 18 Μαΐου το Mega θα μεταδίδει μiα σειρά έκτακτων ενημερωτικών εκπομπών με τίτλο «Ο δρόμος προς την κάλπη». Στην παρουσίαση εναλλάσσονται οι: Ράνια Τζίμα, Δώρα Αναγνωστοπούλου και Νίκη Λυμπεράκη. Την πρώτη εκπομπή, που θα μεταδοθεί την Πέμπτη 20 Απριλίου στις 23:20, θα παρουσιάσει η Νίκη Λυμπεράκη.

    Στο ΣΚΑΪ, δράση θα αναλάβουν τόσο η Σία Κοσιώνη ως η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου όσο και ο Αλέξης Παπαχελάς, ο Άρης Πορτοσάλτε και ο Παύλος Τσίμας. 

    Στον ΑΝΤ1 ήδη έχει βγει στον «αέρα» η εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου «Πρόσωπο με πρόσωπο».

    Στον Alpha έχει ήδη λανσαριστεί εκποµπή του Αντώνη Σρόιτερ τα βράδια της Κυριακής, με τίτλο «Αυτοψία στην πολιτική». 

    Στο STAR η Μάρα Ζαχαρέα, ο Σπύρος Λάμπρου και ο Γιώργος Ευγενίδης θα κρατήσουν τα ηνία της ενημέρωσης τόσο στην προεκλογική περίοδο όσο και τη βραδιά των εκλογών.

    Ποιοι δημοσκόποι θα μας πουν τα exit polls

    Οι δημοσκοπήσεις αποκτούν αυξανόμενο ενδιαφέρον και τα τηλεοπτικά κανάλια ετοιμάζονται να προσφέρουν στο κοινό τους ένα πλήρες «μενού» με μετρήσεις και έρευνες κοινής γνώμης, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση πολιτικού κλίματος και συσχετισμών.

    Πολλοί τηλεοπτικοί σταθμοί συνάπτουν συμφωνίες με εταιρείες δημοσκοπήσεων για διεξαγωγή ερευνών που θα παρουσιάζονται σε τακτά διαστήματα στα κεντρικά δελτία ειδήσεων.

    Το Mega θα συνεργαστεί με τη Metron Analysis και τον Στράτο Φαναρά, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, το Open έκλεισε συμφωνία με την ΜRB, η οποία συνεργαζόταν μέχρι πρότινος με το Star.

    Το κανάλι ενέταξε τη μηνιαία έρευνα κοινωνικών και πολιτικών θεμάτων στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, με σχολιαστή τον πρόεδρο του ΣΕΔΕΑ και managing director της MRB, Δημήτρη Μαύρο.

    Μετά το “διαζύγιο” με την ΜRB, το Star επέλεξε ως νέο συνεργάτη την εταιρεία GPO. Ο διευθυντής της Αντώνης Παπαργύρης.

    θα παρουσιάζει στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων τα αποτελέσματα  ερευνών-μετρήσεων που θα διενεργεί η GPO κάτι που έκανε ο Τάκης Θεοδωρικάκος όταν ήταν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος και πριν υπουργοποιηθεί.

    Με το Alpha συνεργάζεται η Alco με τον διευθύνοντα σύμβουλο Κώστα Παναγόπουλο και ο ΣΚΑΪ με την Pulse και τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, Γιώργο Αράπογλου.

    O ANT1 με τη Marc και τον Θωμά Γεράκη, διευθύνοντα σύμβουλο. 

    Αθανάσιος Κουτρομάνος: Και ληγμένος και εσωστρεφής

    Στη συνεδρίαση της 4ης Απριλίου τέθηκε το θέμα στο ΕΣΡ της έκδοσης μιας προεκλογικής οδηγίας.

    Ο πρόεδρος του ΕΣΡ κ. Αθανάσιος Κουτρουμάνος δήλωσε ωστόσο ότι «δεν χρειάζεται να βγει καμία οδηγία» φέροντας ως επιχείρημα ότι δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ. Προφανώς ο πρόεδρος της ανεξάρτητης αρχής, η θητεία του οποίου έχει λήγει από τις 24/11/22, θα αναμένει την εκλογική νομοθεσία… 

    Γιατί πιάστηκε το χέρι του Κωνσταντίνου Ζούλα, γιατί ονειρεύεται τη Μιμή Ντενίση και ποια είναι η τύχη του μετά τις εκλογές; 

    Βιοτεχνία εγκρίσεων έχει στηθεί στο Δ.Σ. της ΕΡΤ για νέες εκπομπές και ανανεώσεις παλιών με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Κωνσταντίνο Ζούλα να μην προλαβαίνει να βάζει την υπογραφή του δεσμεύοντας τη διοίκηση ως προς το πρόγραμμα όχι όμως και ως προς τα ποσά – αν δεν διαφωνήσει κανείς έως τέλη Οκτωβρίου 2023.

    Έτσι, το ΔΣ ενέκρινε την ανάθεση εκτέλεσης εξωτερικής παραγωγής σειράς μυθοπλασίας με τίτλο «Ηλέκτρα», στην Ι.Κ. Κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές ΑΕ “με τον εγκεκριμένο από την Επιτροπή αναλυτικό προϋπολογισμό” ο οποίος όμως δεν αναφέρεται στην απόφαση που δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια.

    Επίσης  ανανέωσε την εκτέλεση μεικτής παραγωγής των εκπομπών «Στούντιο 4» από την εταιρεία PLAN A MON IKE, «Δύο στη μία» από την DIGIMUM GROUP IKE και προέβη στην ανάθεση της εξωτερικής παραγωγής για την εκπομπή «Musicology» από την In Art – Ηλίας Παπαχαραλάμπους και ΣΙΑ ΕΕ. Επίσης εγκρίθηκε ο δεύτερος κύκλος της σειράς «Κάνε ότι κοιμάσαι», σε παραγωγή της εταιρείας Silverline Media Productions, για 32 επεισόδια, με πρωταγωνιστή τον Σπύρο Παπαδόπουλο. 

    Το ∆.Σ. ενέκρινε επίσης την κωμική σειρά «Στα σύρματα», σε παραγωγή Ηybrid Com & Pro ΙΚΕ, με τον Τάσο Νούσια και τον Θανάση Τσαλταμπάση, όπως και τη σειρά «Έρημη χώρα» (8 επεισόδια) του Γιώργου Γκικαπέππα, με τους Ελισάβετ Μουτάφη και Γιώργο Καραμίχο σε παραγωγή τη Needafi xer.

    Στο μεταξύ, η ΕΡΤ έχει μεταθέσει την προβολή της σειράς «Η μεγάλη χίμαιρα» του Μ. Καραγάτση για το 2024, ενώ συζητά και μια ηχηρή συνεργασία με την ηθοποιό και θιασάρχη Μιμή Ντενίση. 

    Υπενθυμίζεται πως από τον Μάιο του 2022 είναι κενή η θέση του διευθύνοντος συμβούλου, μετά την παραίτηση του Γιώργου Γαμπρίτσου, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει βρεθεί αντικαταστάτης.

    Τα σενάρια για την επόμενη ημέρα είναι ανάλογα των μαθηματικών που θα προκύψουν από την κάλπη.

    Θεωρείται πιθανή η τοποθέτηση του Σπύρου Ζαβιτσάνου στη θέση του διευθύνοντα συμβούλου.

    Πού το είδε ο Ρουσόπουλος ότι καταστράφηκε η καριέρα της Ζαχαρέα;

    Διαβάζουμε τη δήλωση σε συνέντευξη του Θοδωρή Ρουσόπουλου για τη Μάρα Ζαχαρέα, έγκριτη δημοσιογράφο και σύζυγό του και τρίβουμε τα μάτια μας μήπως δεν βλέπουμε καλά: «Η Μάρα κατέστρεψε ένα μεγάλο μέρος της καριέρας της εξαιτίας της ενασχόλησης μου με την πολιτική».

    Αλήθεια που το είδε αυτό ο υποψήφιος στον Β1 Τομέα Αττικής και πρώην δημοσιογράφος;

    Πότε μπόρεσε κανείς να ανακόψει την καριέρα της Μάρας Ζαχαρέα;

    Συνέβη ποτέ αυτό στην αρχή της καριέρας της επειδή ήταν κόρη του ιστορικού στελέχους της Αριστεράς, Αιμίλιου Ζαχαρέα;

    Κουνήθηκε ποτέ όταν έτριζε ο τόπος με τον βασικό μέτοχο και βασικό επισπεύδοντα νομοθέτη τον σύζυγό της; 

    Ανακόπηκε ποτέ η τύχη  της επειδή έκανε ρεπορτάζ στον «κόκκινο» 902 TV και στην εφημερίδα Επικαιρότητα; Δεν πήγαν όλα όπως τα ήθελε στη σταδιοδρομία της στον τηλεοπτικό σταθμό Mega Channel, στο Έθνος της Κυριακής, δεν συμπαρουσίαζε το δελτίο μαζί με τον Νίκο Χατζηνικολάου, δεν σχολίαζε μαζί με τον αείμνηστο Νίκο Κακαουνάκη, δεν έκανε δίδυμο με την Έλλη Στάη, δεν είναι πλέον ιστορική παρουσιάστρια στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star και από το 2017 και διευθύντρια Ειδήσεων;

    Τι άλλο ήθελε δηλαδή για να διατηρηθεί ακέραια η καριέρα της;

    Μαρκουλάκης στoν Alpha, Μαρκουλάκης στον ΑΝΤ1 

    Διπλή παρουσία θα έχει στη μικρή οθόνη και μάλιστα σε δύο διαφορετικά κανάλια την επόμενη σεζόν ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης.

    Η πρώτη έχει δρομολογηθεί εδώ και μήνες, καθώς θα είναι ο πρωταγωνιστής της νέας σειράς του Alpha «Ο γιατρός».

    Η μίνι σειρά, βασισμένη στο ιταλικό φορμάτ «Nelle tue mani», έχει ολοκληρώσει τα γυρίσματά της και μάλιστα ήταν να προβληθεί φέτος, όμως η μετάδοσή της αναβλήθηκε λόγω των εκλογών. 

    Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης είναι και ο επικρατέστερος για την παρουσίαση του νέου ριάλιτι του ΑΝΤ1 «Οι προδότες» («The Traitors») τα γυρίσματα του οποίου θα γίνουν σε απομονωμένη βίλα στα Σπάτα.

    Φώτης Σεργουλόπουλος: Καλό το κοριτσίστικο δίδυμο, αλλά και ο παλιός είναι… αλλιώς 

    Μόλις 21 ημέρες πριν τον τελικό της Eurovision και οι προετοιμασίες είναι πυρετώδεις για τον 67ο μουσικό διαγωνισμό στον οποίο θα «κονταροχτυπηθούν» 37 χώρες  της Ευρώπης και…όχι μόνο (συμμετέχουν επίσης Αζερμπαϊτζάν, Ισραήλ, Αυστραλία).

    Ενώ λοιπόν είχε ανατεθεί η παρουσίαση του ελληνικού τελικού και ο σχολιασμός στον ημιτελικό και τον τελικό της διοργάνωσης στις Μαρία Κοζάκου και Τζένη Μελιτά, στο φίνις μπαίνει «σφήνα», όπως πληροφορούμαστε, και το τηλεοπτικό ταίρι της δεύτερης, Φώτης Σεργουλόπουλος που θα ανακοινώσει το 12άρι της Ελλάδας κατά την αναφορά των βαθμών της κριτικής επιτροπής. Να θυμίσουμε ότι προ 16ετίας (2007) ο παρουσιαστής-ηθοποιός είχε αναλάβει από κοινού με τη Μαρία Μπακοδήμου την παρουσίαση του ελληνικού τελικού.

    Κλείνει «Deal» ο Alpha και πάει για «Μεγάλο Παζάρι»

    Τα μετρήσανε, τα ζυγίσανε, τα συμφωνήσανε στον Alpha να μην προχωρήσουν την επόμενη σεζόν με το «Deal» (450-600.000 τηλεθεατές) και τον Χρήστο Φερεντίνο τα γυρίσματα του οποίου φτάνουν μέχρι και τον Ιούνιο.

    Η εκπομπή φαίνεται να έχει διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη, καθώς ούτε το πλατό υφίσταται ούτε και η ομάδα της παραγωγής. Διάδοχος του τηλεπαιχνιδιού φέρεται να είναι το καθημερινό «Μεγάλο Παζάρι».

    Για τα Σαββατοκύριακα το κανάλι προκρίνει το «Password» ένα πετυχημένο φορμά στο παρελθόν, το οποίο παρουσίαζε ο Γιώργος Τσαλίκης.

    Ο υπομονετικός κύριος Θοδωρής Κυριακού και η βιαστική Σοφία Αλιμπέρτη

    Ικανοποιημένο είναι το «σύστημα» του προέδρου του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ Θοδωρή Κυριακού με την επίδοση της εκπομπής «Ζήσε Αλλιώς» με εκπομπάρχισα την επανακάμψασα Σοφία Αλιμπέρτη η οποία ωστόσο καθώς φαίνεται ότι ανταγωνίζεται τον καλύτερο εαυτό της έχοντας βάλει πολύ ψηλότερα τον πήχη, μάλλον ανησυχεί. 

    Το δεύτερο επεισόδιο της ιατρικού περιεχομένου εκπομπής, που βασίζεται στο διεθνές φορμά του «Dr. Oz» σημείωσε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 7,9% στο σύνολο και 8,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Και η Σοφία θέλει περισσότερα για να «δέσει», να κολλήσει. 

    Ναταλία Γερμανού: Η αγωνία για το νέο project και η σχέση της με τον Νίκο Αλιάγα 

    Διπλός ρόλος, διπλό άγχος για την ακούραστη Ναταλία Γερμανού η οποία την επόμενη σεζόν θα παρουσιάζει στον Alpha τόσο την εκπομπή της «Καλύτερα δεν γίνεται» όσο και το μεγαλεπήβολο project «Secret Song» που μπαίνει στην περιπέτεια των γυρισμάτων με σημαντική καθυστέρηση.

    Το συγκεκριμένο φορμά είχε διεκδικήσει και η δημόσια τηλεόραση, ανεπιτυχώς, ενώ ο πήχης είναι σημαντικά ψηλά για τη Ναταλία Γερμανού μιας και το αντίστοιχο πρόγραμμα στη Γαλλία παρουσιάζει ο «δικός» μας Νίκος Αλιάγας. Συνολικά θα βγουν στον «αέρα» 8 επεισόδια που θα περιλαμβάνει 7 ιστορίες σε καθένα από αυτά που θα αφορούν γνωστά πρόσωπα από τον καλλιτεχνικό, αθλητικό και όχι μόνο χώρο.

    Λάκης Λαζόπουλος: «Αμπεμπαμπλόμ» για το που θα πάει

    Την τηλεοπτική του επιστροφή, αυτή τη φορά μέσα από την ελληνική μυθοπλασία, αποφάσισε ο Λάκης Λαζόπουλος. Ο γνωστός δημιουργός δεν έχει εγκαταλείψει την αγάπη του για τη σάτιρα ωστόσο αυτήν την περίοδο γράφει τη νέα του σειρά με τίτλο «Πνίξε τη Γιολάντα», που παρουσιάζει την ιστορία μιας οικογένειας ομογενών που αποφασίζει να επιστρέψει από την Αστόρια, στη Νέα Υόρκη, στον τόπο καταγωγής της, τη Λέσβο.

    Ο Λάκης Λαζόπουλος βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με δύο κανάλια, τον ANT1 και τον ΣΚΑΪ, αλλά ακόμα δεν έχει κριθεί πού θα προβληθεί η νέα του σειρά.

    Με το κανάλι του Αμαρουσίου έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την αναβίωση των «Μήτσων», όμως με τον ΣΚΑΪ είναι η πρώτη φορά που έρχεται σε επαφή και ήδη το pressing είναι μεγάλο και η Εύη Κουτσαυτάκη θα κάνει τα αδύνατα δυνατά. 

    Μπράβο Ρούλα για το Σπίτι με το Mega

    Στην κορυφή της τηλεθέασης το πασχαλιάτικο «Σπίτι με το MEGA» με 21,3% στο σύνολο του κοινού και την κάλυψη να ξεπερνά τους 1,3 εκατ. τηλεθεατές. 

    Βαγγέλης Μαρινάκης: Ο κυρίαρχος του παιχνιδιού στη Μυθοπλασία

    Το κανάλι του Βαγγέλη Μαρινάκη έχει τη συντριπτική πλειονότητα των συνολικά 43 σειρών που θα προβληθούν από το ερχόμενο Φθινόπωρο έως και το τέλος του 2024 στην ελληνική ιδιωτική και δημόσια TV. Από αυτές, το ¼ περίπου, δηλαδή οι 10, έχουν ξεκινήσει την καριέρα τους την περσινή ή και περασμένες σεζόν ενώ οι υπόλοιπες 33 είναι εντελώς new entries. 

    To Mega επικεντρώνεται στο σχεδιασμό της prime time (ζώνης υψηλής τηλεθέασης) της επόμενης σεζόν, με  βασικό άξονα την ελληνική μυθοπλασία, με σειρές υψηλής αισθητικής, κάποιες εκ των οποίων θεωρείται βέβαιο πως θα πάρουν το δρόμο της διεθνούς αγοράς, όπως συνέβη με το «Maestro» και τον «Σιωπηλό Δρόμο». Η παραγωγή της Foss Productions για το Mega, «Milky Way», έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Series Mania, μαζί με άλλες επτά σειρές.

    Εντωμεταξύ το δεύτερο μέρος της παραγωγής της Green Olive Films για τη ζωή του Αγίου Παϊσίου μετατίθεται για την επόμενη σεζόν. H «Γη της ελιάς» ετοιμάζεται για τον γ’ κύκλο της χωρίς την πρωταγωνίστρια Αφροδίτη Λιάντου ενώ θα ενταχθούν επτά νέοι χαρακτήρες, για τους οποίους πραγματοποιούνται casting.

    Η νέα αστοχία της Εύης Κουτσαυτάκη: H Ζήνα Κουτσελίνη προτιμά το Star 

    Το Star ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Ζήνα Κουτσελίνη. Η κοινωνική εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», συνεχίζεται συγκεντρώνοντας καθημερινά 150.000 περίπου τηλεθεατές.

    Είναι προφανές ότι «πάγωσαν» οι συζητήσεις ΣΚΑΪ – Ζήνας για το ενδεχόμενο μετακίνησης της έμπειρης δημοσιογράφου και παρουσιάστριας στo Φάληρο. Ο λόγος που η Ζήνα επέλεξε τη σταθερή αγκαλιά του Star είναι ότι πρόκειται για τη μακροβιότερη επαγγελματική της σχέση (9η χρονιά).

    «Μπορεί να φαίνομαι πολύ δυναμική, αλλά κατά βάθος είμαι ένα μικρό παιδί που θέλει να το χαϊδέψεις και να το αγκαλιάσεις. Δε θέλω αυτό το παιδί να νιώθει βάρος σε μια οικογένεια. Αυτό είναι το μυστικό της ανανέωσης του συμβολαίου μου» τόνισε και ο νοών νοείτω.

    Όταν ο Θοδωρής Κυριακού συνεργάστηκε με τον Δημήτρη Μάρη

    Η 24MEDIA και ο όμιλος ΑΝΤ1 ενώνουν τις δυνάμεις τους με τη δημιουργία νέας εκπομπής. Που είναι το πρωτότυπο;

    Πρόκειται για την πρώτη φορά στην ιστορία της digital δημοσιογραφίας στην Ελλάδα, που ένα site (Sport24) θα δώσει το τηλεοπτικό προϊόν της σ’ ένα κανάλι πανελλήνιας εμβέλειας.

    Η Game Night Late είναι γεγονός και θα βγαίνει στον τηλεοπτικό «αέρα» του ΑΝΤ1 κάθε Τρίτη και Παρασκευή, με παρουσιαστές τους Παντελή Βλαχόπουλο, Παντελή Διαμαντόπουλο, 

    Ζενεβιέβ Μαζαρί: φιλοδοξεί να γίνει εθνική προξενήτρα με το First Dates που μαζεύει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα

    Τη “μάνα τους και τον πατέρα τους” σε προσωπικά και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ζητά διαδικτυακά το Star από τους υποψήφιους συμμετέχοντας του «First Dates» με παρουσιάστρια τη Ζενεβιέβ Μαζαρί.

    Εκτός από τα κλασικά, ονόματα, σπουδές, mail, τηλέφωνα, έχει και προχώ επιλογές συμπλήρωσης όπως Άντρας, Γυναίκα, Non-Binary. Την παραγωγή την ενδιαφέρει  πολύ το ύψος και τα κιλά, τα χόμπι, το χρώμα των μαλλιών, η περιγραφή των πρώην εραστών και ερωμένων και φυσικά οι επιδιώξεις και τα όνειρα στο ερωτικό στίβο. Όλα αυτά με μια απλή συναίνεση με ένα tick the box. 

    Φάνια Μαγρίζου: Μια ανεξάρτητη διαφημίστρια για το Ertnews 

    Την απευθείας ανάθεση, λόγω εντός προϋπολογισμού και τεχνικά κατάλληλης προσφοράς, στη γνωστή διαφημίστρια (Frank and Fame, 4Wise Monkeys) στη Φάνια Μαγρίζου – Σύμβουλο Marketing, των υπηρεσιών Μarketing με σκοπό την ανάδειξη και προώθηση του νέου καναλιού ERTNEWS, συνολικής αξίας €20.000 πλέον ΦΠΑ, έως το τέλος του χρόνου αποφάσισε η ΕΡΤ.

    KOYIZ

    Ποιου αρχισυντάκτη και ποιας γνωστής πρωθιέρειας του δικαστικού ρεπορτάζ οι φωνές έσπασαν τις προάλλες τα τύμπανα των περαστικών της  Εθνάρχου Μακαρίου εξαιτίας της τηλεφωνικής διαμάχης για hot θέμα που αφορά στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ; 

    Διαβάστε επίσης:

    QUO VADIS Ιβάν;